مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت زئولیت اکسیژن ساز خانگی سال 99

آنچه در این مقاله میخوانید...

منظور از زئولیت اکسیژن ساز چیست؟خرید انواع زئولیت اکسیژن ساز خانگی

قیمت زئولیت اکسیژن ساز خانگی در سال 99 با توجه به کاربردهای بسیار مفیدی که در مراکز درمانی و پزشکی دارد نقش کلیدی دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. خرید زئولیت اکسیژن ساز از طریق سایت های معتبر اینترنتی با کیفیت بسیار خوب و به صورت عمده و قیمت مقرون به صرفه امکان پذیر است. اصولا قیمت ها با توجه به موادی که در ساختار و تولید آن بکار رفته است است و خدماتی که پس از فروش شامل دستگاه می شود تعیین می گردد. برای آگاهی از قیمت دقیق می توانید به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت زئولیت اکسیژن ساز خانگی سال 99

منظور از زئولیت اکسیژن ساز چیست؟

منظور از زئولیت اکسیژن ساز چیست؟ زئولیت اکسیژن ساز یک ماده است که کاربردهای متعددی دارد و از نظر ظاهری به شکل پودر و مایع خود را نشان می دهد. زئولیت در مشاغل پزشکی و صنعتی بسیار حائز اهمیت است. چون به صورت پودر در تجهیزات پزشکی خود را نشان می دهد. زئولیت از مواد معدنی طبیعی و سنتزی به دست می آید.

این ماده در برند های ایرانی و خارجی تولید می شود و  برای خالص سازی اکسیژن مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین مقادیر بالای تولید گاز اکسیژن در زمینه تجهیزات پزشکی است. زئولیت دستگاه اکسیژن ساز قابلیت بسیار خوبی در جذب نمودن نیتروژن دارد. سرعت عمل زئولیت برای اشباع شدن با گاز نیتروژن بسیار زیاد است. در جهت تولید گاز اکسیژن از دو مجرای مجزا زئولیت باید مورد استفاده قرار گیرد.

زئولیت از دو هزار کد متعدد تشکیل شده است که انواع مولکولارسیوها و زئولیت های معدنی و طبیعی شامل آن می شود. برندهای خارجی این ماده متعلق به  کشورهای امریکا، سویس، چین، روسیه و ژاپن است.

خرید انواع زئولیت اکسیژن ساز خانگی

خرید انواع زئولیت اکسیژن ساز خانگی برای آشنایی با نحوه خرید انواع زئولیت اکسیژن ساز خانگی و مطلع شدن از کیفیت و کاربردهای آن به شما دوست عزیز پیشنهاد می کنم با برقراری تماس با سایت از راهنمایی کارشناسان واحد فروش بهره مند شوید و سپس اقدام به خرید کنید. خرید دستگاه  اکسیژن ساز در مقادیر پنج و ده لیتری و پرتابل  با قیمت مناسبی  در کلیه تجهیزات پزشکی و مراکز نمایندگی این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری و اینترنتی امکان پذیر است. دستگاه اکسیژن ساز برای افرادی که به دلایل گوناگون دچار مشکلات تنفسی عدیده ای هستند توسط پزشک متخصص  توصیه و تجویز می شود.

اصولا این دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است و از مواد اولیه و مرغوبی در ساختار و تولید این دستگاه استفاده شده است که بر کمیت و کیفیت این دستگاه افزوده است. تولید کنندگان ایرانی تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا ایران در این زمینه بی نیاز از واردات برندهای خارجی این دستگاه شود.

این دستگاه در برند ایرانی از یک صفحه نمایشگر دیجیتالی برخوردار است که در صد خلوص اکسیژن را به صورت بی وقفه نشان می دهد و دارای دانه بندی یکنواخت و بدون خاک است و در بسته بندی از جنس وکیوم در بسته های یک کیلوگرمی در بازار با ماندگاری زیاد عرضه می شود. 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید