مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

زئولیت پودری کلینوپتیلولیت چه مشخصاتی دارد؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت های از کجا به دست می آیند؟کاربرد زئولیت در بدن انسانکاربرد زئولیت کلینوپتیلولیت در آب شورنتایج استفاده از زئولیت در آب شورقیمت هر کیلو زئولیتزئولیت مرغوب را از کجا باید تهیه کنیم؟قیمت فروش انواع زئولیت به صورت مستقیم

خوب است بدانید که زئولیت پودری کلینوپتیلولیت از کلوخه های زئولیت که از معادن استخراج شده اند، به دست می آید. در واقع این کلوخه ها با استفاده از یک سری دستگاه ها با روش های میکرونیزه و دانه بندی شده، خرد و به صورت پودر در می آیند. این پورد ها با دانه هایی در ابعداد مختلف یافت می شوند.

خب در ادامه قصد داریم کمی در رابطه با زئولیت پودری میکرونیزه صحبت کنیم.

این نوع زئولیت به خاطر تنوع در دانه بندی که دارد بیشترین استفاده را در صنعت کشاورزی و باغبانی دارد. همچنین از این زئولیت پودری برای تولید بلوک، تصفیه آب استخر آبزیان، تولید خاک گریه و … استفاده می شود. این نوع زئولیت های پودری دسته بندی های مختلفی دارد. که در هنگام خرید باید در این زمینه با کارشناسان ما صحبت کنید تا بهترین نوع و دسته را متناسب با فعالیت شما ارائه دهند.

کلینوپتیلولیت

زئولیت های از کجا به دست می آیند؟

کلینوپتیلولیت

همان طور که می دانید زئولیت یک ماده معدنی طبیعی است که از معادن استخراج می شود. نوع صنعتی این محصول هم قابل تولید است که در کارخانه ها به تولید انبوه می رسد.

اما اغلب این زئولیت ها از معادن موجود در شهر سمنان استخراج می شوند. که شرکت ها و کارخانه های زیادی در ارتباط مستقیم با این معادن هستند و مشغول به همکاری می باشند.

وقتی زئولیت را از معادن استخراج می کنند معمولا به صورت کلوخه های در ابعاد بزرگ هستند که باید طی فرایندی به صورت پودر در ابعاد مختلف در بیایند و سپس بسته بندی شوند و به فروش برسند. البته این را هم در نظر بگیرید و بدانید که زئولیت ها انواع مختلفی دارند. به طور مثال یک نوع آن، زئولیت پودری کلینوپتیلولیت است. ما این محصول را به صورت عمده و گسترده به فروش می رسانیم. شما می توانید برای خرید هر نوع زئولیت با دفتر فروش ما تماس حاصل فرمایید.

کاربرد زئولیت در بدن انسان

از جمله خواص بسیار مهم زئولیت این است که به صورت هوشمندانه می تواند تبادل یونی داشته باشد. این هوشمند بودن به حدی است که این امکان وجود دارد که جدول مندلیف را به آن وصل کرده و وارد بدن کنیم. در بیان ساده تر از زئولیت می توان به عنوان حامل عناصر طبیعی و ضروری بدن برای رفع مشکل کمبود آن استفاده کرد. از دیگر کاربرد های زئولیت در بدن کنترل حجم مایعات موجود در بدن است. و این توانمندی را دارد که از اسهال جلوگیری کند.

کاربرد زئولیت کلینوپتیلولیت در آب شور

در این قسمت قصد داریم کاربرد زئولیت را در آب  شور بررسی کنیم. در واقع تاثیر زئولیت بر جذب آمونیوم و رشد و بازماندگی میگوی سفید هندی را مورد بررسی قرار می دهیم.

تاثیر زئولیت در جذب یون آمونیوم به این صورت است که در سه مرحله این اقدام صورت می گیرد. آزمونی برای این اقدام انجام شد که این آزمون شامل سه مرحله و یا سه گام بود.

در مرحله اول یک محلولی از آمونیوم با آب دریا تهیه شد با غلظت های مختلفی از آمونیوم. این محلول از ستون هایی از جنس پیرکس با محتوای ۴۰۰ گرم زئولیت کلینوپتیلولیتت عبور داده شد. بعد از عبور از این ستون ها غلظت آمونیوم در محلول خروجی اندازه گیری شد.

در مرحله دوم محلول آمونیوم را در یک ظرف دربسته قرار دادند و سپس زئولیت کلینوپتیلولیت را به آن افزودند تا میزان جذب آمونیوم را توسط ذرات زئولیت بسنجند. همچننی تغییرات غلظت در محلول آمونیوم مورد بررسی قرار گرفت.

در مرحله سوم آزمایشی روی بچه میگو ها صورت گرفت این آزمایش در سه تیمار پرورش میگو با روند های مختلف که در ادامه توضیح خواهم داد انجام شد.

بچه میگو هایی با میانگین وزن ۲٫۰ گرم را در مدت زمان ۷۹ روز درون ۹ حوضچه با سه روش نگهداری کردند. در روش اول میگو ها با پخش دانه ها ی گرانول زئولیت با سه بار تکرار در روش دوم میگو ها با پخش پودر زئولیت با سه بار تکرار و در روش سوم میگو ها بدون استفاده از زئولیت نگهداری شدند.

با این سه روش به مدت ۹۷ روز از این ماهی ها تیمار و نگهداری شد گه حالا نتایج ان را با هم مرور می کنیم.

نتایج استفاده از زئولیت در آب شور

نتایج به دست آمده از مرحله اول و دوم نشان داد که تبادل یونی در آب شور دریا واکنش یک طرفه نیست. در مرحله سوم اما در مرحله سوم بعد از بررسی این طور به دست آمد که تفاوت معنا داری در بین سه نوع تیمار از لحاظ بازماندگی و میزان رشد وجود ندارد.

بنابراین استفاده از زئولیت در تصفیه آب استخر های پرورش ماهی تاثیر بسیار خوبی می گذارد و نه تنها در استفاده از آب ها صرفه جویی می شود، بلکه بسیار از هد رفت های آب کم می شود و کمک بسیار زیادی به کمبود و خشکسالی آب خواهد شد.

قیمت هر کیلو زئولیت

همانطور که می دانید، اشکال مختلف کانی‌های زئولیت با فرمول شیمیایی پایه Al2SiO5 وجود دارند که از جمله مهم‌ترین کانی‌های سنگی هستند. تعدادی از این کانی‌ها مهمترین عناصر خاک رس را تشکیل می‌دهند، به‌ویژه کائولن که در تولید سرامیک به‌کار می‌رود. این کانی‌ها معمولاً حاوی اتم‌های اضافی از عناصر دیگر مانند فلدسپات و توپاز نیز هستند که براساس مقدار آن‌ها، قیمت هر کیلو زئولیت متفاوت است. برای درک بهتر از قیمت‌های این کانی می‌توانید به سایت‌های فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید برای مثال، می توانید از مرکز فروش مفید استفاده کنید.

زئولیت مرغوب را از کجا باید تهیه کنیم؟

وقتی قصد خرید محصولی را داریم بهتر است علاوه بر در نظر گرفتن قیمت مناسب و همچنین کیفیت آن به نحوه سرویس دهی و خدماتی که فروشنده آن محصول مد نظر ارائه می دهد نیز توجه داشته باشیم. باید به تولید کنندگان و فروشندگانی مراجعه کنیم که به نوعی قابل اعتماد باشند و مشاوره ای مفیدی در زمینه خرید ارائه دهند. مراکز فروشی که در تمام مراحل خرید و پس از آن ما را همراهی می کنند از جمله بهترین مراکز برای خرید هستند.

مرکز فروش مفید آماده پاسخگویی شما عزیزان است. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید محصولات می‌توانید با پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت فروش انواع زئولیت به صورت مستقیم

ما با در اختیار داشتن کادری متخصص در زمینه فروش انواع زئولیت شما عزیزان را در خریدی موفق همراهی خواهیم کرد. برای خرید زئولید کلینوپتیلولیت و یا هر نوع زئولیت طبیعی یا مصنوعی و همپنین برای آشنایی بیشتر با مشخصات زئولیت یا دانه بندی و یا بسته بندی آن می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

امکان ارسال زئولیت بسته بندی شده به سراسر ایران و حتی سراسر دنیا محیا شده است. تا شما عزیزان به راحتی با یک تماس تلفنی بتوانید سفارشتات خود را در هر نقطه ای از کره زمین که هستنید ثبت کنید و در اسرع وقت خرید خود را تحویل بگیرید. مجموعه ما به صورت فروش عمده در حال فعالیت است.

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید