مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه زئولیت سنتزی وارداتی سوییس

آنچه در این مقاله میخوانید...

چگونه زئولیت سنتزی وارداتی بخریم؟فروش زئولیت سنتزی وارداتی ارزان قیمت

زئولیت های مصنوعی (غربال های مولکولی، جاذب ها) برای بررسی  بسیار مناسب ترند و به دلیل همگنی و خلوص بالای آن ها، پاسخ بهتری به نیازهای صنعت می دهند. اگر شما هم از فکران ما هستید و به دنبال بهترین ها برای انتخاب خود هستید کافیست با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ی زئولیت سنتزی وارداتی  بدانید. 

فروشگاه زئولیت سنتزی وارداتی سوییس

چگونه زئولیت سنتزی وارداتی بخریم؟

چگونه زئولیت سنتزی وارداتی بخریم؟ برخی از زئولیت ها، پس از کمبود آب، توسط یک سیستم کانال بسیار باریک عبور می کنند، که با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنند و انتشار بین آن ها توسط تغییرات ساختاری مانع می شود. سایر زئولیت ها، در نتیجه کم آبی، تغییرات خاصی در پوسته و ویژگی محلی سازی کاتیون ایجاد می کنند، که تا حدی ساختار آن ها را می شکند و همان روند کم آبی برگشت ناپذیر می شود. در همین حال، از زئولیت می توان به عنوان غربال مولکولی استفاده کرد، ساختار آن پس از کم آبی کامل باید سالم بماند. 

این الزامات به ویژه در زمینه هایی که درجه بالایی از تکرار نتایج لازم است (به عنوان مثال، در فرآیندهای صنعتی بخش) و در شرایطی که مقادیر ناچیزی از مخلوط ها می توانند تأثیراتی ایجاد کنند، مهم هستند. نامطلوب (به عنوان مثال، عملکرد آهن، که معمولاً در مواد معدنی وجود دارد، در روند تجزیه ناهمگن).

زئولیت مصنوعی (غربال مولکولی) با حروف مشخص شده است، که توسط اولین محقق معرفی شده است (با توجه به حق تقدم): به عنوان مثال، زئولیت A، زئولیت K-G، زئولیت ZK-5 و غیره. این فرمول نشان دهنده ترکیب معمولی زئولیت است. علاوه بر این، از نام های “زئولیت نوع  A”، “زئولیت نوع X” و غیره استفاده می شود.

گاهی اوقات زئولیت های مصنوعی (غربال های مولکولی) با توجه به نام ماده معدنی طبیعی مربوطه تعیین می شوند، به عنوان مثال “زئولیت نوع آنالسیم” ، “زئولیت نوع موردنیت”.

انواع مختلف کاتیونی، که طبق روش تبادل یونی دریافت می شوند، ممکن است دارای مشخصات خاصی باشند. به عنوان مثال، فرم کلسیم زئولیت A (غربال مولکولی نوع 5A) به اختصار زئولیت CaA (یا غربال مولکولی 5A) نامیده می شود. با این حال، وجود فاصله بین Ca و A ، یعنی در زئولیت Ca-A ، یک زئولیت کاملا متفاوت را تعریف می کند.

زئولیت A دارای دو نوع حفره است: کوچک (در حفره های آلفا قرار دارند و فقط برای مولکول های کوچک آب قابل دسترسی هستند) و بزرگ (در حفره های بتا قرار دارند و برای گازهایی مانند آرگون، اکسیژن و نیتروژن قابل دسترسی هستند). حجم آزاد، که مربوط به سلول بنیادی زئولیت است، برابر با 926А3 است.

حجم منافذ برای این نوع زئولیت، با توجه به آب تعیین شده، برای سلول بنیادی 7908 А А است. بیشتر جاذب ها، به جز آب، فقط حفره های بزرگ زئولیت را پر می کنند. حجم منافذ کل، که برای حفره های بزرگ با توجه به جذب آرگون یا اکسیژن تعیین می شود، برای سلول بنیادی 6700 ³ است. حدود 1200 ³ حجم (150 ³ برای هر یک از هشت حفره بتا) یک سلول بنیادی فقط برای مولکول های آب قابل دسترسی است. حجم هر خلأ بزرگ 26 لبه در زئولیت X برابر با 822 А³ است. حجم آزاد، که مربوط به سلول بنیادی زئولیت است، برابر با 7832 ³ (برای آب 7908) است.

فروش زئولیت سنتزی وارداتی ارزان قیمت

فروش زئولیت سنتزی وارداتی ارزان قیمت فروش زئولیت سنتزی توسط مجموعه ی ما با بهترین قیمت امکان پذیر شده است برای خرید کافی است با ما تماس بگرید و یا در سایت ما ثبت سفارش بفرمایید. این مجموعه این افتخار را دارد که بهترین قیمت زئولیت را به شما تقدیم کند. 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید