مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

نقش زئولیت اکسیژن ساز در تغلیظ اکسیژنقیمت فروش زئولیت اکسیژن ساز خانگی

اکسیژن سازهای خانگی و بیمارستانی به عنوان ابزارهای اساسی در صنعت پزشکی برای تامین اکسیژن لازم برای بیماران حاد ریوی مورد استفاده قرار می گیرند. در این استفاده از زئولیت اکسیژن ساز خانگی برای کارآیی هر چه بهتر این دستگاه اهمیت زیادی دارد. شرکت های تولیدی برای تهیه و خرید ارزان زئولیت ها راهکاری مختلفی را پیش رو دارند. با این حال ما به معرفی بهترین شیوه سفارش این محصول در بازار داخلی خواهیم پرداخت.

خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی ارزان

نقش زئولیت اکسیژن ساز در تغلیظ اکسیژن

نقش زئولیت اکسیژن ساز در تغلیظ اکسیژن اکسیژن سازها به دستگاهی می گویند که با جذب هوای موجود در محیط و حذف نیتروژن در تامین اکسیژن مورد نیاز برای بیماران مورد استفاده قرار می گیرند. اکسیژن تولیدی به وسیله این دستگاه دارای خلوص 95 درصد است که برای این امر و حذف نیتروژن از زئولیت ها استفاده می کنند.
زئولیت بکار گرفته شده برای این هدف باید دارای تخلخل مناسب باشد تا بتواند نیتروژن موجود در هوا را به طور کامل جذب کند و اکسیژن را از فیلترها عبور دهد. بدون شک عدم تخلخل زئولیت یا کاهش کیفیت آن به معنی کاهش خلوص اکسیژن مورد نیاز برای بیماران است که می تواند مشکلاتی را برای سلامت بیمار ایجاد کند.
شرکت های تولیدی برای این منظور از مولکولارسیوهای X13 وارداتی یا تولید داخل استفاده می کنند که درجه خلوص آن نقش مهمی در کارآیی دستگاه اکسیژن ساز دارد.
همچنین باید خاطر نشان کنیم که به علت اینکه زئولیت ها به سرعت در تماس با نیتروژن اشباع می شوند، معمولاً دو ستون زئولیت به صورت همزمان در دستگاه های اکسیژن ساز به کار برده می شود.
شیوه عملکرد آن نیز به این صورت است که یکی از ستون ها، گاز اکسیژن را برای بیمار تامین می کند و همزمان ستون دیگر در حال بازسازی قرار می گیرد. این نوع دستگاه ها معمولاً دارای عمر مفید بالایی بوده و به همین علت مقرون به صرفه تر هستند.

قیمت فروش زئولیت اکسیژن ساز خانگی

قیمت فروش زئولیت اکسیژن ساز خانگی قیمت زئولیت اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی با توجه به میزان خلوص و نوع آن کاملاً متفاوت است. همانطور که اشاره کردیم حجم قابل توجه ای از این محصول از طریق واردات در اختیار شرکت های سازنده قرار می گیرند. زئولیت وارداتی از چین به مراتب قیمت و نرخ مناسب تری نسبت به ارقام وارداتی از کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه دارد.
قابل ذکر است که علاوه بر فاکتورهای کیفی، عوامل کمی نیز می توانند در تعیین و نوسان قیمت فروش زئولیت اکسیژن ساز نقش داشته باشند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • نرخ ارز وارداتی و نوسان بازارهای جهانی
  • حجم سفارشات و میزان تقاضای بازار داخلی
  • نوع زئولیت و شیوه های فرآوری و بسته بندی
  • نحوه واردات و هزینه های جانبی آن

اگر قصد خرید عمده انواع زئولیت اکسیژن ساز با قیمت کارخانه تولیدی و نرخ وارداتی را دارید، برای کسب اطلاع از قیمت های روز و سفارش می توانید با نمایندگان مستقیم این مرکز در ارتباط باشید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید