مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

واردات زئولیت مولکولارسیو آلمان

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی با انواع زئولیت مولکولارسیو آلمانخرید زئولیت مولکولارسیو به قیمت کارخانه

زئولیت مولکولارسیو یک آلومینوسیلیکات است که ساختار آن حفره های اشغال شده توسط یون های بزرگ و مولکول های آب با آزادی حرکت زیاد را ایجاد می کند که امکان تبادل یونی و کم آبی برگشت پذیر را فراهم می کند.  هیچ نوع ساختاری واحدی برای زئولیتها وجود ندارد. زئولیتها از تتراهدرال تشکیل شده از یک کاتیون و چهار اتم اکسیژن، یعنی TO4 تشکیل شده اند. مجموعه ما اقدام به واردات این ماده نموده است.

واردات زئولیت مولکولارسیو آلمان

آشنایی با انواع زئولیت مولکولارسیو آلمان

آشنایی با انواع زئولیت مولکولارسیو آلمان بیشتر تبادل یونی از طریق محلول آبی صورت می گیرد ، به همین دلیل از زئولیت مولکولارسیو آلمان برای نرم سازی فاضلاب سخت استفاده می شود. مواد ، با تبادل یونی یا اشباع ، به آنها قابلیت انعطاف پذیری زیادی در فرایندهای جداسازی و تصفیه می دهد. “زئولیت ها و مواد شبه زئولیت یک خانواده جامد بلوری را که به سادگی قابل تعریف هستند ، در نظر نمی گیرند. یک معیار ساده برای تشخیص زئولیت و مواد شبه زئولیت مانند از تکتوسیلیکات متراکم بر اساس چگالی چارچوب (FD) ، تعداد اتم های T در هر 1000 Å 3 “است.

تبادل یونی (I.I.) در زئولیت ها یک ویژگی ذاتی در نظر گرفته می شود زیرا نتیجه مستقیم جایگزینی ایزومورفیک اتم های سیلیسیم ساختار بلوری آنها توسط اتم های دیگر ، به ویژه آلومینیوم است. رفتار I.I. در زئولیت ها ، فاکتورهای مختلفی تعیین می شود که منجر به انتخاب بالاتر زئولیت در بعضی از کاتیون ها بیش از برخی دیگر می شود. ساختار بلوری “سفت و سخت” زئولیت ها در نهایت مهمترین عامل است. این عوامل عبارتند از:

ماهیت کاتیون ها: اندازه ، بار یونی ، شکل. دمای واکنش. غلظت کاتیونها در محلول. آنیون های مرتبط با کاتیون ها در محلول. آب حلال ، حلالهای آلی ساختار توپولوژی شبکه زئولیت ، تراکم شارژ شبکه. دانش خواص I.I. از یک زئولیت اجازه می دهد تا تغییراتی برای بدست آوردن ویژگی های جدید کاتالیزوری و جاذب آن ایجاد شود.

یکی از کاربردهای ظرفیت تبادل یونی زئولیت ها در زمینه حذف رادیو ایزوتوپ است ، مانند Cs + و Sr2 + با استفاده از زئولیت های اسید پایدار ، مانند موردنیت و کلینوپتیلولیت.  اولین کاربرد زئولیت ها ، بر اساس خصوصیات فیزیکوشیمیایی آنها ، در اوایل قرن 20 با سنتز ماده ای به نام پرموتیت ، دقیقاً به عنوان مبدل یونی در فرآیند نرم سازی آب صنعتی ، توسعه یافت. اخیراً از زئولیت های نوع A و X به عنوان مواد افزودنی در شوینده های صنعتی استفاده شده است که هدف آنها کاهش سختی آب و جایگزینی پلی فسفات ها است.

خرید زئولیت مولکولارسیو به قیمت کارخانه

خرید زئولیت مولکولارسیو به قیمت کارخانه شما عزیزانی که به این ماده ارزشمند نیاز دارید می توانید به راحتی جهت خرید مولکولارسیو اقدام نمایید. زیرا مجموعه ما اقدام به واردات و عرضه داخلی و ارزان قیمت زئولیت مولکولارسیو به قیمت کارخانه نموده است. جهت ثبت سفارش انواع زئولیت با ما تماس بگیرید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید