مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ماهیت سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت چیست؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

چرا باید زئولیت کلینوپتیلولیت را خریداری کنیم؟کاربرد زئولیت کلینوپتیلولیت در کشاورزیفروش زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم بدون واسطه از معدن
کلینوپتیلولیت

طی تحقیقاتی که روی این محصول صورت گرفته است مشخص شده که آزاد سازی تدرجی خواص سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت می تواند تاثیر بسیار زیادی روی واکنش های تبادل یونی و همچنین تجزیه مواد کانی داشته باشد. و اما در روش دوم سنگ معدنی برای ترکیب شدن با کانی هایی که درجه انحلال پذیری آن ها پایین است به کار می رود (مثل فسفات آپاتیک).

کلینوپتیلولیت

چرا باید زئولیت کلینوپتیلولیت را خریداری کنیم؟

اگر از زئولیت در شرایط مناسبی استفاده شود، این سنگ معدنی می تواند به میزان بسیار زیادی راندمان مصرف انرژی را کاهش دهد. بنابراین تنها با یک بار صرف هزینه برای خرید زئولیت کلینوپتیلولیت بسیاری از مصارف شما برای صرف انرژی کاهش پیدا خواهد کرد.

از دیگر دلایلی که اثبات می کند چرا باید زئولیت کلینوپتیلولیت را خریداری کنیم این است که، از این نوع سنگ معدنی برای جداسازی و همچنین غیر متحرک کردن یون های رادیو اکتیو درون آب های فاضلابی و آب های کشاورزی  استفاده می شود.

حتی از این ماده برای تصفیه آب پرورش ماهی و فاضلاب صنعتی استفاده می شود.

شما وقتی بتوانید با زئولیت آب ها را تصفیه کنید از یک جهت در مصرف آب صرفه جویی کرده اید و از طرف دیگر باعث شده اید این آب های از دست رفته مجددا مورد استفاده قرار گیرد. این موضوع برای کشوری مثل ایران که در معرض و خطر خشکسالی است بسیار حیاتی و مهم است.

کاربرد زئولیت کلینوپتیلولیت در کشاورزی

بد نیست این را بدانید که زئولیت ها طبقه بندی های مختلف دارند که طبق یکی از این طبقه بندی ها، زئولیت‌های موجود در ایران در دسته و نوع رسوبی هستند، این در حالی است که اکثر گونه‌های طبیعی زئولیت‌های موجود در جهان از نوع آتشفشانی هستند. این موضوع در رابطه با زئولیت های نوع طبیعی است و نسبت به چگونگی تشکیل آن ها را دسته بندی می کنند.

یکی سری خصوصیات در هر ماده ای وجود دارد که خصوصیات فیزیکی و شیمیای موجود در زئولیت ها به نوعی منحصر به‌ فرد است. از زئولیت‌ های طبیعی در بسیاری از کاربردهای کشاورزی و باغبانی استفاده شده و نتایج قابل ملاحظه و بسیار سودمندی از آن ها به دست آمده است.

همچنین از دیگر کاربردهای زئولیت این است که تکنولوژی‌های وابسته به آن زیاد است. زئولیت در کشاورزی و باغبانی شامل آزاد سازی تدریجی کودها، زئوپونیک و اصلاح و بهبود خاک است.

این کاربردها میزان تقاضای زئولیت را در طیف تکنولوژیکی (از کاربرد آن‌ها در کشورهای در حال توسعه گرفته تا کاربرد آن‌ها در سیارات دیگر) افزایش می‌دهد.

زئولیت یک ماده معدنی طبیعی است که در بین زئولیتهای طبیعی، کلینوپتیلولیت بیشترین کاربرد را در صنعت کشاورزی دارد. از این نوع زئولیت به منظور اصلاح خاک و تقویت احتباس نیتروژن موجود در آن صورت می گیرد.

قبل از خرید زئولیت کلینوپتیلولیت آن را بیش تر بشناسید

کلینوپتیلولیت عضوی از گروه هولاندیت زئولیت های طبیعی است. طبق تحقیقات انجام شده هولاندیت در برابر دما پایدار بیشتری دارد و جزو فراوانترین نوع زئولیت موجود در خاک است.

زئولیت کلینوپتیلولیت یکی از شناخته شده ترین و مفیدترین زئولیت ها هستند. سیستم کشت زئولیت به این گونه است که ۹۰ درصد از زئولیت را با ۱۰ درصد ماسه، ورمی کولایت، پرلایت و سایر مواد معدنی ترکیب می کنند. این ترکیب شدن با زئولیت باعث می شود مشابه با کود عمل کنند و مواد غذایی با تبادلات کاتیونی به گیاه تزریق شود.

از مهم ترین کاربرد هایی که زئولیت د ر بخش های مختلف دارد به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  1. برای جذب رطوبت
  2. افزاینده حاصلخیزی خاک
  3. کنترل بو
  4. حذف سموم موجود در آب
  5. تصفیه آب کشاورزی

همه این موارد باعث تولید محصولات زراعی و کشاورزی مرغوب تر خواهد شد. و صرفه اقتصادی زیادی در نتیجه همه این موارد دارد. چرا که با خرید زئولیت و پرداخت هزینه برای آن از هر جهت مفید فایده خواهد بود. اول این که محصولات با کیفیت تری به عمل خواهد امد و این که خاک کشاورزی حاصلخیز باعث ارزشمند تر شدن زمین شما خواهد شد.

فروش زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم از معدن بدون واسطه
شما برای خرید زئولیت معدنی طبیعی از هر نقطه دنیا که باشید می توانید به سادگی آن را خریداری کنید. سنگ معدنی زئولیت کلینوپتیلولیت به این صورت است که قابل میکس و ترکیب با خاک می باشد. یعنی شما بسته به میزانی که این ماده معدنی را نیاز دارید خریداری می کنید و با خاک ترکیب می کنید و از آن بهره می برید. میزان ترکیب زئولیت با خاک معمولا به این صورت است که در هر هکتار بسته به نوع خاک از ۲۷ تن در هر هکتار الی ۵۷ تن در هکتار قابل میکس با خاک می باشد.

ما برای فروش انواع زئولیت علی الخصوص زئولیت کلینوپتیلولیت، زمینه خرید اینترنتی را برای راحتی کار مشتریان عزیز فراهم کرده ایم. تا به راحتی بتوانید برای خرید عمده زئولیت با ما تماس بگیرید. ما سفارش شما را ثبت و پیگیری خواهیم کرد.

قیمت زئولیت در بازار به صورت دوره ای تغییر میکند و همچنین این قیمت ها متغیر و متفاوت است. اما به صورت معمول زئولیت قیمت بالایی ندارد.

فروش زئولیت کلینوپتیلولیت مستقیم بدون واسطه از معدن

مجموعه ما با فعالیت گسترده در زمینه فروش زئولیت کلینوپتیلولیت طبیعی، به صورت گسترده نیاز بازار را فراهم کرده است.

لذا با داشتن پتانسیل صادرات محصول زئولیت به سراسر دنیا می توانیم نیاز کل جهان را در این زمینه پاسخگو باشیم.

این موضوع با در اختیار داشتن ارتباط مستقیم با معادن استخراج زئولیت، می تواند یک معامله دو سر سود را فراهم کند. به طوری که شما مشتریان عزیز با قیمتی مناسب می توانید زئولیت را خریداری کنید و ما ارسال این کالا را به همه جای دنیا انجام خواهیم داد.

ما برای راحت شدن شرایط خرید این محصول، زمینه خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم تا شما بتوانید تنها با یک تماس سفارش خود را ثبت کرده و در مقصد آن را تحویل بگیرید. ما برای همه سوالات شما جوابی داریم.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و یا سوالی در ذهنتان به وجود آمده است با ما تماس بگیرید تا اطلاعات شما را در این زمینه تکمیل کنیم.

 

 

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید