مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت پخش و فروش زئولیت خوراک دام

آنچه در این مقاله میخوانید...

ویژگی های زئولیت طبیعی مورد استفاده برای خوراک دامخرید زئولیت طبیعی برای خوراک دام به صورت عمده
زئولیت خوراک دام

 

تقریبا از اوسط دهه ۷۰ میلادی به بعد بود که بنا بر گزارش های ارائه شده توسط کشور های مصرف کننده از زئولیت به ویژه زاپن، استفاده از زئولیت خوراک دام شروع به گسترش گرفتن کرد. امروزه درخواست خرید زئولیت طبیعی حتی در کشور خودمان هم لفزایش پیدا کرده است، و ما به عنوان شرکت پخش و فروش زئولیت خوراک دام یکی از تامین کننده های بازار هستیم.

ویژگی های زئولیت طبیعی مورد استفاده برای خوراک دام

زئولیت خوراک دام

طبق تحقیقاتی که بر روی این ماده معدنی صورت گرفته است، این موضوع به اثبات رسیده که ترکیب کردن زئولیت طبیعی به مواد خوراکی و رژیم غذایی نشخوار کنندگان (گاو، گوسفند و بز و ..) تاثیرات بسیار مثبتی را روی روند رشد وزن حیوان خواهد داشت.

به علاوه شیرتولید شده این حیوان  بهم با کیفیت تر است و هم میزان بیشتری شیر تولید خواهد شد. البته میزان تاثیر گذاری به عوامل مختلفی اعم از درجه خلوص زئولیت ، میزان مصرف شده از آن و نوع زئولیت و .. بستگی دارد.

در رابطه با تاثیر اضافه کردن زئولیت به خوراک دام و حیوانات، با ید بدانید که مهم ترین تاثیر آن به ارتباط بین زئولیت و آمونیوم موجود در دستگاه گوارش دام بر میگردد.

با بررسی منابعی که در گذشته بوده است، این برداشت می شود که می توان با استفاده از زئولیت نیتروژن های غیر پروتئینی را که در شکمبه دام وجود دارد را به صورت آمونیوم و تثبیت یون های هیدروژن تثبیت کرد.

همان طور که می دانید زئولیت دارای دو ویژگی و خاصیت تبادل کاتیونی و جذب گزینشی است. بنابراین می توان یون هایی مثل آمونیوم را در محیط محلول جذب کند. بدین ترتیب میزان و غلظت کاتیون خای موجود در محلول به حداقل خواهد رسید.

این موضوع مانند زمانی است که نشخوار کنندگان در حال هضم هستند. در این زمان زئولیت با استفاده از خاصیت تبادل کاتیونی برای این که بتوان توازن ایجاد کند، یون ها جذب شده را آزادسازی می کند.

زئولیت های طبیعی مورد استفاده در خوراک دام، طیور و آبزیان باید دارای چه مشخصات و ویژگی هایی باشند؟

این نوع زئولیت ها دارای درجه بالایی از هیدراته شدن هستند، که به عبارتی قدرت جذب آب و رطوبت در آن ها بسیار زیاد است. همچنین در مواقعی که دانه های این نوع زئولیت ها دچار بی آبی و یا دهیدراته شدن شوند، تراکم ان ها کاهش پیدا می کند و فضای خالی بیشتری خواهند داشت.

بد نیست بدانید که؛ ساختمان بلوری این ماده معدنی در مواقعی که بی آب شده باشد، پایدار خواهد ماند. این نوع زئولیت ها دارای خاصیت تبادل کاتیونی هستند. بلور های دهیدراته شده در آن، از کنال های یکنواختی تشکیل شده که به لحاظ مولکولی و اندازه یکسان هستند.

سایر ویژگی ها و خواصی که در این ماده معدنی وجود دارد نیز عبارت است از؛ خواص فیزیکی متنوعی از قبیل هدایت الکتریکی، خواص کاتالیتیکی، جذب و شبکه یونی دارند.

خرید زئولیت طبیعی برای خوراک دام به صورت عمده

زئولیت طبیعی

در ابتدای مقاله در رباطه با مزایای اضافه کردن زئولیت به غذای حیوانات صحبت کردیم. اما باید بدانید که مقادیر مصرفی باید کنترل شده باشد و طبق نیاز و به اندازه از آن استفاده کرد.

تغذیه کنترل شده می تواند، بر روی سرعت رشد، بازدهی بهتر مواد خوراکی تولید شده از دام و گوشت بهتر آن تاثیر گذار باشد. به علاوه از بسیار از هزینه های اضافی بعدی مانند بیماری، اسهال و .. نیز حذف می شود.

می توانید جهت خرید زئولیت طبیعی برای خوراک دام به صورت عمده، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی  که در سایت درج شده است با ما در تماس باشید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید