مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بزرگترین تولیدکننده زئولیت تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروش زئولیت برای تولید کود کشاورزیاز دیگر کاربردهای ژولیت تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:خرید اینترنتی زئولیت تهران با قیمتی مناسب

زئولیت تهران یک ماده معدنی یزد که عمدتاً از آلومینوسیلیکات تشکیل شده است این ماده معدنی به صورت طبیعی از معادن استخراج می شود و یا به صورت صنعتی سنتزی در کارخانه‌ها به تولید می‌رسد.

معادن اصلی زئولیت در ایران در شهرهای مختلفی به صورت پراکنده وجود دارد . که این شهرها عبارتند از :

کوههای جنوبی تهران، نواحی دماوند، شهر قم ، سمنان ، کرمان ، اطراف حوض سلطان و اطراف ورامین و غیره

زئولیت ها به صورت کلی دارای ویژگی های زیر می باشند:

۱. به عنوان یک جذب کننده قوی رطوبت و آب

۲. از ویژگی‌های دیگر زئولیت این است که ساختمان بلوری آن حتی در هنگام آبگیری هم ثابت می ماند

۳. توانایی تبادل یونی بسیار بالایی دارد

۴. زئولیت منافذ مولکولی یکنواختی دارد

۵. از زئولیت به عنوان جذب کننده گازها و بوها استفاده می شود

۶. فعالیت کاتالیزور بسیار قوی است

۷‌. قابلیت انتقال الکتریکی بالایی دارد

فروش زئولیت برای تولید کود کشاورزی

زئولیت عملا برای تولید کود شیمیایی به کار نمی رود. اما زمانی که کود شیمیایی را با میزان مشخصی از زئولیت ترکیب کنیم ، تاثیر کود شیمیایی بیشتر خواهد شد و در مدت زمان طولانی تری در خاک باقی خواهد ماند.

علت این موضوع هم این است که وقتی کود توسط طئولیت جذب شود دیگر توسط آب کشاورزی شسته نخواهد شد و به هدر نمی رود.  چرا که زئولیت به عنوان یک جاذب بسیار قوی می باشد ، که کاربرد بسیار وسیعی در صنعت کشاورزی دارد و عملکرد آن به این صورت است که کود را در میزان بسیار زیادی در خود جذب می کند و به مرور زمان آزاد می کند و این آزادسازی در اثر واکنش تبادل یونی زئولیت با خاک انجام می شود.

وقتی کود به صورت تدریجی توسط زئولیت آزاد می شود به خورد گیاه می رود و اصلا کود به هدر نمی رود حتی آب موجود در خاک که اضافی است هم جذب زئولیت می شود و به مرور زمان به خورد گیاه می رود.

از دیگر کاربردهای ژولیت تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده در کشاورزی:

مصارفی که زئولیت در کشاورزی دارد، به عنوان جاذب رطوبت در خاک زمین های کشاورزی برای بهبود بیشتر و اثر بخشی بیشتر استفاده می شود و همچنین باعث بهبود بخشیدن به تبادل کاتیونی و حاصلخیزی بیشتر خاک خواهد شد. از زئولیت برای کشت هیدروپونیک و کاشت چمن محوطه‌سازی هم استفاده می‌شود‌.

استفاده از زئولیت برای تسویه آب استخرهای پرورش ماهی:

همانطور که می دانید توسط آب های موجود در استخر پرورش ماهی بسیاری از بیماری‌ها به حیوانات و انسانها منتقل می‌شود . که اگر این آبها قبل و پس از خروج از استخر توسط زئولیت تصفیه شوند ، بسیاری از بیماری‌ها از بین خواهد رفت. در نتیجه ماهی های سالم تر و بیماری کمتر و همچنین مخارج کمتری را برای پرورش دهندگان خواهد داشت.

در استخر های پرورش ماهی ممکن است یک ماهی بیمار همه ماهی های موجود در استخر را بیمار کند  و باعث تلفات جبران ناپذیری شود که استفاده از زئولیت در خوراک و یا آب استخر جلو این صدمات مالی و جانی را خواهد گرفت.

استفاده از زئولیت تولید برای خوراک دام و طیور:

وقتی از زئولیت برای خوراک دام و طیور استفاده می شود چند نتیجه در پی آن خواهد بود ، اول اینکه زئولیت روند هضم غذا را برای حیوان و دام راحت تر خواهد کرد و همچنین از تولید بوی بد در بدن حیوان جلوگیری خواهد کرد و در نتیجه گوشت سالم تری از حیوان به دست خواهد آمد.

استفاده از زئولیت برای محصولات خانگی:

این سوال در ذهن ایجاد شود که از تولید برای مصرف خانگی چه استفاده ای میشود استفاده از تولید به عنوان بوگیر حیوانات خانگی یکی از مصارف عمده آن است.

استفاده از اولویت در کاربردهای صنعت هسته‌ای:

از تولید برای امحای زباله های اتمی و بازسازی سایت و راکتورهای هسته‌ای بهره گرفته می شود.

استفاده از فعالیت برای بهداشت محیط زیست:

زئولیت کمک بسیار شایانی در تامین بهداشت محیط زیست است یکی از کاربردهای زئولیت در تامین بهداشت محیط زیست این است که فلزات سنگین موجود در هوا و زمین را جذب میکند و به عنوان یک جاذبه قوی برای لکه های نفتی و تصفیه کننده آب و فاضلاب می باشد. همان طور که می‌بینید در تأمین بهداشت و محیط زیست کاربردهای بسیار زیادی دارد.

استفاده از تولید در صنعت تصفیه آب:

زئولیت جاذب فلزات سنگین موجود در آب است که به راحتی آمونیاک موجود در آن را جدا سازی می کند همچنین در پاکسازی آب استخر شنا هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید اینترنتی زئولیت تهران با قیمتی مناسب

مجموعه مفید در تامین هر نوع زئولیت برای فروش عمده به سراسر کشور و مهیای همکاری می باشد همچنین امکان فروش اینترنتی زئولیت تهران و یا هر نوع دیگری به صورت عمده فراهم شده است.

جهت سفارش هر مدل و یا هر سایزی از تولید با دفتر فروش مجموعه هماهنگ نمایید. روال ثبت سفارش به این صورت است که شما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت عمده ثبت می کنید پس از ثبت نهایی سفارش مجموعه بار شما را آماده می کند و در مقصد به شما تحویل خواهد داد.

خرید عمده زئولیت تهران (زئولیت طبیعی و زئولیت مصنوعی) برای همه افراد در هر شهری امکان پذیر است. مجموعه ما آماده همکاری برای صادرات زئولیت نیز می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و یا گرفتن مشاوره در زمینه خرید و فروش زئولیت با مجموعه ما اراتباط بگیرید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید