مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش انواع زئولیت طبیعی به صورت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

دسته بندی زئولیت ها و خصوصیات آن هاکاربرد های زئولیت کلینوپتیلولیتزئولیت کشاورزی و تاثیر آن بر روی محصول تولید شدهخرید زئولیت کلینوپتیلولیت برای کشاورزی
زئولیت کشاورزی

زئولیت طبیعی دارای انواع بسیار متفاوتی است، که تفاوت زئولیت ها بر اساس خصوصیات فیزیکی و شیمیایی است که دارند. ترکیبات شیمیایی تشکیل دهنده زئولیت تفاوت آن ها ایجاد می کند.

در زئولیت ها وجود داشتن فلزات قلیایی و قیلیایی خاکی و همچنین وجود داشتن فضا ها و حفره هایی بر روی آن باعث شده تا زئولیت های متنوع و زیادی را داشته باشیم.

مجموعه مفید به عنوان یکی از مراکز فروش انواع زئولیت طبیعی به صورت عمده در کشور در حال فعالیت است. ما در تلاش هستیم تا تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای به دست شما عزیزان برسانیم.

دسته بندی زئولیت ها و خصوصیات آن ها

زئولیت کشاورزی

زئولیت طبیعی همان که گفتیم دارای انواع مختلفی است. تقریبا ۵۰ گونه زئولیت طبیعی در جهان یافت شده است. تفاوت زئولیت ها همان طور که قبل تر نیز اشاره داشتیم بر اساس خصوصیات فیزیکی و هم چنین ترکیبات شیمیایی آن ها است.

برخی مواد تاثیر گذار دیگر نیز می تواند بر روی دسته بندی زئولیت ها موثر باشد مانند؛ میزان و حجم زئولیت در جذب آب، میزان ثبات ساختمان بلوری آن، توانایی تبادل یونی، موجود بودن کانال های مولکولی یکنواخت در بلور های آبگیری شده، غربال مولکولی، قابلیت جذب و یا دفع نمودن مواد مختلف، جذب selective و ..

همه این موارد می تواند در دسته بندی زئولیت طبیعی موثر باشد.

از زئولیت های طبیعی در صنعت کشاورزی و دامداری بهره برده می شود. متداول ترین نوع زئولیت طبیعی، زئولیت کلینوپتیلولیت است.

کاربرد های زئولیت کلینوپتیلولیت

از زئولیت کلینوپتیلولیت در صنعت کشاورزی بهره برده می شود که به شرح ذیل است؛

تصفیه آب

یکی از راه های استفاده از زئولیت طبیعی کلینو، بهره گیری از برای تصفیه کردن آب است. چرا که آب های زیر زمینی و آب های مورد استفاده برای آب یاری زمین های کشاورزی بر اثر عوامل متعددی ممکن است دچار آلودگی شوند.

زئولیت می تواند آلودگی های آب را از بین ببرد. حتی آلودگی های سنگی و سمی که از کارخانه ها به آب ها روانه شدها است نیز با استفاده از زئولیت طبیعی قابل حذف شدن است.

بهبود کیفیت خاک

زئولیت طبیعی

از زئولیت طبیعی می توان برای بهبود کیفیت خاک نیز استفاده نمود. زئولیت طبیعی با تنظیم ph خاک و همچنین مواد مغذی موجود در ان می تواند کیفیت خاک را بهبود ببخشد.

همچنین می تواند از فروسودگی خاک نیز جلوگیری کند.

ترکیب با کود

وقتی زئولیت طبیعی را با خاک ترکیب می کنیم، از هدر رفت کود جلوگیری می کند. همچنین زئولیت با جذب کردن کود و آزاد سازی تدریجی آن باعث می شود تا کود بر اثر شست و شو و آبیاری از بین نرود.

همچنین کود کشاورزی گاها به لایه های زیرین خاک نفوذ می کند و به ریشه گیاه نمی رسد. زئولیت از این اتفاق نیز جلوگیری می کند.

زئولیت کشاورزی و تاثیر آن بر روی محصول تولید شده

در آخر بهتر است بدانید، زمانی که از زئولیت در کشاورزی استفاده می شود، تعداد محصولات به بار امده بیش تر خواهد شد و همچنین کیفیت محصولات نیز بهتر خواهد شد.

از همین رو زئولیت کشاورزی بسیار مورد استقبال کشاورزان بوده است، چرا که هم باعث ارزش مند تر شدن زمین کشاورزی می شود و هم باعث  می شود تا فروش بهتری از محصولات کشاورزی داشته باشند.

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت برای کشاورزی

اگر شما هم صاحب یک زمین زراعی هستند و برای بهبود امر کشاورزی به زئولیت نیاز دارید. می توانید برای خرید زئولیت کلینوپتیلولیت با شماره تماس های درج شده در سایت ارتباط بگیرید.

همکاران ما در دفتر فروش مجموعه پاسخگوی شما هستند، ضمن این که خرید این محصول در هر حجم و اندازه ای امکان پذیر است.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید