مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

زئولیت کلینوپتیلولیت با خلوص بالا از کجا بخرم؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت کلینوپتیلولیت چیست؟ کاربرد های زئولیت کلینوپتیولیت در صنایع مختلف کاربردهای دیگر زئولیت کلینوپتیولیت استفاده از سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت در خاک کشاورزی استفاده از سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت در خوراک دام و بستر دام ها

زئولیت کلینوپتیلویت یک ماده طبیعی است. میزان خلوص این ماده ممکن است در مراکز فروش مختلف، متفاوت باشد. هر چه خلوص زئولیت کلینوپتیلولیت بالاتر باشد، این ماده تاثیر بیشتری را خواهد داشت.
زئولیت کلینوپتیلولیت ۹۸ درصد را می توانید از مجموعه ی ما خریداری کنید. ما با سابقه طولانی که در امر فروش انواع زئولیت داریم، بهترین و با کیفیت ترین محصول را در سراسر ایران عرضه خواهیم کرد.
از آنجایی که استفاده از زئولیت کلینوپتیولیت در کشورهای دیگر رایج می باشد؛ صادرات زئولیت کلینوپتیلولیت به کشور های دیگر نیز انجام می گیرد.

زئولیت کلینوپتیلولیت چیست؟

زئولیت یک ماده معدنی است. این ماده ساختار سه بعدی دارد و بنابر این ساختار و یکسری ویژگی ها استفاده زیادی از ان می شود. زئولیت دارای یکسری حفره ها بوده و به دلیل این حفره ها می تواند کاربرد های زیادی را داشته باشد. این حفره ها اندازه ریز و یکنواختی داشته و می توانند مواد زیادی را در خود نگه داری کنند.
زئولیت ها را بر اساس خواص فیزیکی و شیمیایی می توان به دسته های مختلفی تقسیم بندی کرد. زئولیت طبیعی و زئولیت مصنوعی دو نوع رایج در بین زئولیت ها بوده و شمار زئولیت های مصنوعی به هزاران مدل می رسد. اما زئولیت طبیعی تعداد اندکی دارند و به صورت طبیعی در اثر شرایط خاصی به دست می آیند.
زئولیت طبیعی که امروزه از آن استفاده زیادی می گردد، زئولیت کلینوپتیلولیت می باشد. این نوع زئولیت را می توان به صورت پودری و سنگ تهیه کرد که هر کدام در یک صنعت قابل استفاده می باشد.
این زئولیت دارای ساختار HEU بوده ودر بین زئولیت های طبیعی فراوانی زیادی در پوسته زمین دارد. بیشترین کاربرد این زئولیت به دلیل قدرت تبادل یونی آن در صنایع کشاورزی است و می توان از آن به عنوان تثبیت کننده و بهبود دهنده کود شیمیایی و تصفیه فلزات سنگین و رفع آلودگی های مختلف استفاده کرد.
همه ی کشور های جهان معادن زئولیتی ندارند و در همه ی کشور ها زئولیت کلینوپتیلولیت یافت نمی شود. ایران یکی از کشور هایی است که از معادن زئولیتی برخوردار است. زئولیت کلینوپتیلولیت بنابر خواص زیاد و قیمت مناسبی که دارد برای موارد و مصارف مختلفی قابل استفاده می باشد. و امکان صادرات زئولیت کلینوپتیلولیت به کشور های دیگر وجود دارد. پس همه ی کشور ها می توانند از خواص فوق العاده این محصول استفاده کنند.

کاربرد های زئولیت کلینوپتیولیت در صنایع مختلف

از جمله کاربردهای تخصصی زئولیت کلینوپتیلولیت استفاده از آن در تصفیه خانه آب به جای سلیس است. برای تصفیه خانه فاضلاب فیلتر شنی، تصفیه آب کشاورزی و بستر دام ها و طیور و حوضچه پرورش ماهی هم از این زئولیت استفاده می شود.
استفاده از سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت برای جدا کردن و غیر متحرک کردن یون رادیو اکتیو از فاضلاب و آب های کشاورزی بسیار متدوال می باشد. به طور انبوه از زئولیت کلینوپتیلولیت برای گلخانه های صنعتی و تصفیه فاضلاب صنعتی استفاده می گردد.

کاربردهای دیگر زئولیت کلینوپتیولیت

استفاده از سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت در خاک کشاورزی

خاک کشاورزی بعد از مدتی استفاده ممکن است توانایی لازم برای رشد گیاه را نداشته باشد. برای تقویت خاک کشاورزی و بهره وری بالای آن از سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت استفاده می شود. سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت تاثیرات شگفت انگیزی را بر خاک می گذارد. باعث می شود تا مواد مفید در خاک باقی بمانند، آب و رطوبت در خاک باقی بمانند و در نهایت یک محیط مناسب برای رشد گیاه وجود داشته باشد. میوه و محصول نهایی نیز، کیفیت متفاوت تر و بهتری را خواهد داشت.

استفاده از سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت در خوراک دام و بستر دام ها

استفاده از کلینوپتیلولیت در خوراک دام موجب می شود تا عمل هضم و نشخوار در دام ها به خوبی صورت گیرد. استفاده از زئولیت کلینوپتیلولیت موجب می شود تا دام وزن بهتری داشته باشد به خوبی رشد کند. از وقع اسهال و بیماری در دام جلوگیری می شود. مدفوع خشک و با بوی کمتر تولید می گردد که استفاده از آن به عنوان کود نیز، خواص بهتری خواهد داشت. مورد دیگر استفاده از زئولیت کلینوپتیلولیت در بستر دام، بو و رطوبت را نیز جذب می کند.
زئولیت کلینوپتیلولیت در خوراک طیور و پرورش ماهی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیراتی بر روی وزن آن ها ایجاد خواهد کرد. البته کیفیت محصول نهایی و میزان پروتئین و طعم گوشت آن ها و یا تخم مرع حاصل از طیور کیفیت بالاتری خواهد داشت.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید