مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت مولکولارسیو 13x ساخت آمریکا

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات مولکولارسیو 13x ساخت آمریکاخرید انواع مولکولارسیو 13x از درب کارخانه

مولکولارسیو 13x نوعی ماده جاذب و در حقیقت نوعی کریستال سدیم است که کاربرد های گسترده ای دارد؛ به همین دلیل تقاضای خرید بالایی داشته و بازار خرید آن در کشور نیز شلوغ است. قیمت مولکولارسیو 13x ساخت آمریکا با بهترین کیفیت ممکن بسیار مناسب و ارزان می باشد؛ از این رو خریداران با پرداخت هزینه های مناسب می توانند بهترین مولکولارسیو 13x را از طریق این سایت خریداری کنند.

قیمت مولکولارسیو 13x ساخت آمریکا

مشخصات مولکولارسیو 13x ساخت آمریکا

مشخصات مولکولارسیو 13x ساخت آمریکا مولکولارسیو 13x نوعی جاذب برتر است که نسبت به سایر انواع مولکولارسیو دارای برتری هایی می باشد؛ زیرا علاوه بر مولکولهایی که توسط سایر محصولات جذب می شوند، مولکولهای با شعاع کوچکتر نیز توسط این محصول جذب می شوند.

از ویژگی های مولکولارسیو 13x آمریکایی این است که دارای ساختاری جامد با رنگ سفید مایل به کرمی و دانه هایی با سایز های مناسب و در مقیاس دانه های قرص می باشد که از مشخصات ظاهری آن تقریبا همین مطالب را می توان بیان کرد. 

این محصولات که در حقیقت نوعی زئولیت هستند حفره هایی در حدود 10 آنگستروم در سطح آنها وجود دارد که امکان جداسازی مولکولها و جذب آنها را امکان پذیر می کند. 

امروزه این محصول در بسیاری از صنایع به عنوان جاذب موادی مانند کربن دی اکسید، هیدروژن سولفید، اکسیژن، هیدروژن، نیتروژن و… کاربرد دارد. 

خرید انواع مولکولارسیو 13x از درب کارخانه

خرید انواع مولکولارسیو 13x از درب کارخانه مولکولارسیو 13x از آن دسته از محصولات پر استفاده در صنایع است که استفاده از آن بسیار حائز اهمیت می باشد؛ بنابراین تولید آن در جهان بسیار انجام می شود. 

امروزه علاوه بر تولیدات داخلی، بسیاری از محصولاتی هم که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد وارداتی هستند که برای این کار تلاش می شود تا برند های معتبر این محصول عرضه شود که نتیجه های لازم را بدهند و بتوان استفاده های لازم را از آنها برد. 

برای خرید مولکولارسیو 13x با بالاترین رده کیفی از درب کارخانه خریداران می توانند از طریق این سایت اقدام کنند و نیاز های خود را به اطلاع کارشناسان فروش ما برسانند تا در اولین فرصت رسیدگی شده و نیاز آنها در اسرع وقت ارسال شوند. 

با عرضه مستقیم این محصول خریداران می توانند مولکولارسیو 13x باکیفیت را با قیمت های مناسب تری خریداری کنند که در مقایسه با کیفیت بالای آن ناچیز بوده و خریداران با صرف بهای اقتصادی می توانند بهترین مولکولارسیو 13x را خریداری کنند. 

این محصول هم به صورت عمده و هم به طور جزئی عرضه می شود؛ از این رو خریداران در اقصی نقاط کشور می توانند سفارش های خود را با قیمت های مناسب و در فاصله های زمانی کوتاهتری خریداری کنند. 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید