مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دفتر فروش رئولیت کشاورزی مرغوب

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت طبیعی چه تاثیری در کشاورزی دارد؟نقش زئولیت در صرفه جویی مصرف کودتاثیر زئولیت در محصولات کشاورزیفروش اینترنتی زئولیت با قیمتی ویژه

امروزه اکثر کشور های پیش رفته روی به سمت مصرف زئولیت کشاورزی در صنعت کشاورزی آورده اند. با توجه به این که معادن متعددی در سراسر کشور ایران وجود دارد که امکان برداشت این محصول از این معادن وجود دارد؛ هنوز برخی از کشاورزان به کاربرد عالی این محصول پی نبرده اند.

زئولیت کشاورزی دارای مواد اولیه ای مثل کلسیم، سدیم، آلومینیوم، منیزیوم، سیسلسیوم و … است. این مواد اولیه می تواند بهترین مکمل غذایی دامی و کود کشاورزی باشد.

تنها با در اختیار داشتن زئولیت کشاورزی مرغوب و تهیه آن از دفتر فروش مجموعه بازرگانی مفید، می توانید ارزش زمین کشاورزی خود را چندین برابر کنید و سود حاصل از برداشت محصولاتتان را نیز افزایش دهید.

زئولیت طبیعی چه تاثیری در کشاورزی دارد؟

زئولیت کشاورزی به دلیل دارا بودن خاصیت ضد عفونی کنندگی و پاکسازی می تواند همه مواد سمی و سنگین و مضر موجود در خاک و آب کشاورزی را از بین ببرد.

زئولیت به بالا رفتن سالامت ریشه گیاه و ساقه آن کمک می کند. از همین رو زمانی که از زئولیت کشاورزی استفاده می شود؛ محصولاتی مرغوب تر و عاری از هر گونه آلودگی قارچی را خواهیم داشت.

با توجه به این که زئولیت دارای خاصیت جذب است، می تواند در طول شب میزان زیادی از رطوبت موجود در هوا را در خود نگهداری کند و در طول روز به محض خشک شدن خاک ، آب موجود در خود را رها سازی می کند و آب مورد نیاز خاک را تامین می کند.

این موضوع باعث می شود خاک از فقیر شدن مواد معدنی نیز در امان بماند. همچنین دیگر از شر فساد و گندیدگی خاک به واسطه رطوبت بیش از اندازه نیز جلوگیری می شود.

زئولیت با تامین مواد معدنی و مورد نیاز گیاه، باعث بیش تر شدن و درشت تر شدن محصولات باغی و زراعی می شود.

نقش زئولیت در صرفه جویی مصرف کود

میزان زیادی از کود ها به واسطه آبیاری شسته می شود و قسمت های انتهایی خاک و به زیر ریشه نفوذ می کنند. همین موضوع باعث هدر رفتن کود می شود.

اما زئولیت کشاورزی به دلیل دارا بودن خاصیت جذب کاتیونی می تواند کود ها را در خود حبس کند و به تدریج به خورد خاک دهد.

یکی دیگر از موارد استفاده از زئولیت کشاورزی برای تصفیه نمود آب و خاک است. زئولیت می تواند عناصسر سمی و سنگین را جذب کند و از ورد آن ها به چرخه غذایی جلوگیری می کند.

تاثیر زئولیت در محصولات کشاورزی

زئولیت کشاورزی به صورت مستقیم بر روی کیفیت، کمیت محصولات کشاورزی تاثیر گذار است. البته این تاثیر بر روی صیفی جات بیش تر است و تا ۴۰ درصد باعث افزایش تولید در آن ها می شود.

زئولیت به مانند یک کود هوشمند به واسطه دارا بودن خاصیت تبادل کاتیونی که دارد می تواند تشخیص دهد که چه عناصری در خاک مورد نیاز است.

زمانی که نیاز های خاک را تشخیص دهد به صورت هوشمندانه به آزاد سازی این عناصر مورد نیاز خواهد کرد. برای مثال می توان به این اشاره داشت که به محض این که به واسطه کود های ازت میزان زیادی اوره وارد خاک شود؛ این اوره را جذب می کند و پتاسیمی که در ساختار خود دارد را جایگزین آن می کند.

بنابراین تنش های گیاه را کم تر می کند و از ازدیاد آفات و بیماری در گیاه جلوگیری می کند.

فروش اینترنتی زئولیت با قیمتی ویژه

بیش از ۴۰ نوع زئولیت طبیعی در کشور شناخته شده است، مجموعه بازرگانی مفید به عنوان یکی از مراکز پخش و فروش اینترنتی انواع زئولیت را با قیمتی ویژه به دست مشتریان خود می رساند.

زئولیت کشاورزی یکی از انواع زئولیت های طبیعی است، جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید از راه های ارتباطی درج شده در سایت اقدام نمایید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

3

3 پاسخ به “دفتر فروش رئولیت کشاورزی مرغوب”

  1. سلام میخواستم بدونم آدرس دفترتون کجاست و اینکه چند نوع زئولیت دارین تولید میکنید و هر کدام چه کاربردی دارند

    • سلام آقای صابری عزیز
      برای اطلاع از محصولات نوع و جنسشون به مقالات مرتبط در سایت مراجعه نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پر کردن فرم و یا از طریق شماره تلفن ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید

  2. من حتما اینو باید با کود استفاده کنم
    گاها بعضیاشون این خاصیت رو داره
    اینجوری هزینه ها افزایش پیدا میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید