مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید کننده زئولیت معدنی طبیعی ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

از دیگر کاربرد های زئولیت معدنی طبیعیکارخانه تولید انواع زئولیت معدنی طبیعی

مراکز زیادی را می شود در گوشه و کنار کشورمان پیدا نمود که در آن انواع زئولیت معدنی طبیعی عرضه می شود. شما هر گونه از این محصول را که بخواهید به راحتی می توانید تهیه کنید. در واقع مرکز اصلی پخش، کارخانه تولید  زئولیت می باشد. این سازندگان هستند که کالای شان را به اشکال گوناگونی به بازار عرضه می دارند.

تولید کننده زئولیت معدنی طبیعی ایرانی

از دیگر کاربرد های زئولیت معدنی طبیعی

از دیگر کاربرد های زئولیت معدنی طبیعی زئولیت ها مواد معدنی هستند که عمدتا حاوی ترکیبات آلومینیوم و سیلیسیم هستند. از آنها به عنوان عوامل خشك كننده، شوینده ها و دستگاه های تصفیه آب و هوا استفاده می شود. زئولیت ها همچنین به عنوان مکمل های غذایی برای درمان سرطان، اسهال، اوتیسم، تبخال و خماری و متعادل سازی pH و از بین بردن فلزات سنگین در بدن استفاده می شود.

به دلیل واکنش بین آب قلیایی و آب زیرزمینی، زئولیت های طبیعی بر روی سنگ های آتشفشانی تشکیل می شوند. آنها را می توان پس از هزاران یا میلیون ها سال تشکیل در حوضه های کم عمق دریایی یافت.

تقریباً 50 نوع مختلف زئولیت برای مثال کلینوپتیلولیت، چابازیت، فیلیپسیت  موردنیت و غیره با خصوصیات مختلف فیزیکی و شیمیایی وجود دارد. ساختار کریستال و ترکیب شیمیایی تفاوتهای اصلی بین گونه های مختلف زئولیت را به خود اختصاص می دهند.

یک کاربرد اساسی زئولیت برای تصفیه آب زیرزمینی است. زئولیت این امکان را دارد که 99٪ ویروس ها را از بین ببرد. در امر تصفیه کردن آب، از زئولیت به عنوان الک مولکولی برای ایجاد اکسیژن خالص از هوا با استفاده از توانایی به دام انداختن ناخالصی ها استفاده می شود، در فرایندی که شامل جذب نیتروژن است و اکسیژن بسیار تصفیه شده و تا 5٪ آرگون باقی می ماند. 

از آنجا که زئولیت ارزان است، استفاده از زئولیت طبیعی را به عنوان وسیله ای برای فیلتر کردن دوغاب برای حذف یا غیرفعال کردن MAP پیشنهاد می شود.

کارخانه تولید انواع زئولیت معدنی طبیعی

کارخانه تولید انواع زئولیت معدنی طبیعی برای خردی عمده زئولیت معدنی با قیمت ارزان، می شود به روش های مختلفی وارد عمل شد. برای این منظور در گام نخست نیاز است که مراجع عمده فروشی را مشخص کنیم. سپس که دانستیم از چه منابعی می شود تهیه عمده این کالا را انجام داد، خوب است که معتبرترین آن ها را بیابیم. ارائه دهندگان برتر، محصولاتی را ارائه می دهند که از لحاظ کیفی درجه یک هستند و در پهلوی این، کالای شان را نیز به صورت ضمانت شده در اختیار مشتریان می گذارند که این یک نکته مثبت می باشد. در قدم بعدی، خوب است که به سراغ فروشندگان ارزان فروش برویم. با این دسته بندی، به آسانی خواهیم توانست راه هایی را بیابیم که هم نوع مرغوب و نرخ پایین کالا را به دست آوریم و خریداری کنیم. 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید