مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

واردات مولکولارسیو 13x ساخت روسیه

آنچه در این مقاله میخوانید...

در مورد مولکولارسیو 13x چه می دانید؟خرید مولکولارسیو 13x به قیمت شگفت انگیز

مولکولارسیو 13x از جمله محصولات مصنوعی مورد استفاده در صنعت می باشد که از انواع کالاهای وارداتی محسوب می شوند و کشورهای زیادی در زمینه تولید این محصول فعال هستند، کشورهای چین و روسیه در این زمینه پیشتاز هستند و مرغوب ترین مولکولارسیو 13x را تولید و روانه بازار می کنند، به دلیل نیاز بالای صنایع به این محصول و مرغوبیت آن وارد کنندگان اقدام به واردات این محصول با کیفیت از کشورهایی مانند روسیه به ایران می کنند.

واردات مولکولارسیو 13x ساخت روسیه

در مورد مولکولارسیو 13x چه می دانید؟

در مورد مولکولارسیو 13x چه می دانید؟

مولکولارسیو 13x از انواع مولکول های جاذب در صنایع محسوب می شوند، این ماده نوعی کریستال جاذب با ترکیب مولکولی سدیم سیلیکات می باشند ولی نوع الک کرده آن شامل ترکیب مولکولی آلومینیوم سیلیکات فلزات قلیایی می باشد. و قادر به جذب ذراتی با شعاع کمتر از ده میکرومتر می باشد.

در صنعت در بسیاری مواقع لازم است که رطوبت اضافی محیط و دی اکسید کربن محیط جذب شود، این ترکیب قدت جذب بالی رطوبت از محیط و گازهای فشرده دارای رطوبت را دارا است.

پس این ماده برای خشک کردن گازها و خالص سازی ها از رطوبت و سولفات کربن و دی اکسید کربن کاربرد گسترده ای دارد.

دلیل استقبال از این محصول و واردات آن ارزان قیمت بودن این محصول و خصوصیات فیزیکی و فوق العاده آن می باشد، زیرا این ماده مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی دارد، و بسیار احیا پذیر می باشد، این محصول تخلخل بالایی برخوردار می باشد و به علاوه از سطح ویژه بالایی برخوردار می باشد به همین دلیل توانایی جذب رطوبت بالایی دارد، این موضوع سبب شده است که رطوبت بیشتری را به خود جذب کند و راندمان محصول بالا برود.

این ماده حتی توانایی جذب رطوبت در دماهای خیلی زیاد و خیلی کم را دارا می باشد و مشکلی در استفاده این ماده در صنعت به وجود نمی آید. این محصول در صنعت عطر سازی و برای از بین بردن بوی تعریق بسیار کاربرد دارد.

خرید مولکولارسیو 13x به قیمت شگفت انگیز

خرید مولکولارسیو 13x به قیمت شگفت انگیز

برای خرید مولکولارسیو به قیمت مناسب می بایست به شرکت های واردات این محصول مراجعه نمود این شرکت ها دارای نمایندگی فروش محصول می باشد و این نمایندگی ها در اکثر نقاط ایران یافت می شود برای خرید به صرفه این محصول بهتر است حتما به این مراکز مراجعه شود.

قیمت مولکولارسیو وابسته به عوامل مختلفی است مانند قیمت ارز و همچنین کیفیت این محصول تاثیر بسیاری بر قیمت تمام شده محصول دارد.

شرکت های وارداتی برای دسترسی راحت تر متقاضیان به این محصول با قیمت مناسب اقدام به عرضه این محصول در وب سایت های اینترنتی مجاز نموده است و خریداران می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها خریدی به صرفه و شگفت انگیز انجام دهند.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید