مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

از کجا زئولیت کشاورزی ارزان قیمت تهیه کنیم؟

آنچه در این مقاله میخوانید...

بررسی تاثیرات زئولیت در کشاورزیاز زئولیت برای جذب رطوبت و نگهداری آب در مدت طولانی استفاده می شود.از زئولیت برای صرفه جویی در مصرف کود شیمیایی و جلوگیری از آلودگی کودی استفاده می شودبازدهی خاک زراعی افزایش پیدا می کندتاثیرات و کاربرد های دیگر زئولیت کشاورزی:خصوصیات فیزیکی زئولیت کشاورزیصادر کننده زئولیت کشاورزی به عراق

 

زئولیت کشاورزی در کل یک ماده معدنی ارزشمند ولی ارزان قیمت می باشد. با این حال باز هم مراکزی پیدا می شوند که زئولیت کشاورزی با همان کیفیت بالا را به قیمت گران تری به فروش می رسانند. رسیدن محصول از کارخانه به دست مراکز فروش، توسط واسطه ها، موجب می شود که قیمت زئولیت کشاورزی افزایش پیدا کند.

بنابراین با خرید زئولیت کشاورزی از مراکز فروش مستقیم، بهای کمتری برای ان بپردازید. و هم این که زئولیت را با همان کیفیت بالا تحویل بگیرید.

بررسی تاثیرات زئولیت در کشاورزی

قیمت زئولیت کشاورزی
از زئولیت برای جذب رطوبت و نگهداری آب در مدت طولانی استفاده می شود.

اما چرا؟

ساختار متخلخل گونه زئولیت موجب شده تا این ماده بتواند به مقدار زیادی آب را در خود جذب کند. این ماده برای مدت طولانی آب را داخل شبکه های خود ذخیره می کند. و می تواند به صورت تدریجی ان را در خاک رها کند.

همین روند موجب می شود که مصرف اب کشاورزی کم شده و کم آبی با توجه به خواص فیزیکی زمین زراعی کاهش پیدا کند. زئولیت در کشاورزی برای مناطقی که مشکل آبی دارند، مفید می باشد و تا حد زیادی می توان مشکل کم آبی را حل کرد.

از زئولیت برای صرفه جویی در مصرف کود شیمیایی و جلوگیری از آلودگی کودی استفاده می شود

به چه علت؟

همان طور که می دانید، کودهای ازته و پتاسیم دار محلول هستند  و با های سطحی به عمق پایین ریشه گیاه نفوذ می کنند. زئولیت به دلیل دارا بودن ویژگی جذب کاتیونی، بخش زیادی ازت و پتاسیم را جذب می کند و طولانی مدت درون شبکه خود نگه داری می کند. هر زمان که لازم بود ان را به گیاه بر می گرداند. همین روند موجب می شود که در مصرف کود های شیمیایی صرفه جویی شود و آلودگی ها نیز کاهش پیدا کنند.

بازدهی خاک زراعی افزایش پیدا می کند

زئولیت موجب می شود که پایداری خاک افزایش پیدا کند و اسیدیته نیز کنترل گردد. کانی های پتاس و فسفر که قابل جذب نیستند، توسط زئولیت جذب می شود. زئولیت به دلیل توانایی تبادل یونی بالایی که دارد، این کار را انجام می دهد. افزایش حاصلخیزی خاک زراعی و باغی نیز به وسیله زئولیت انجام می گیرد.

تاثیرات و کاربرد های دیگر زئولیت کشاورزی:

  • استفاده از زئولیت برای تصفیه آب و خاک آلوده
  • استفاده از زئولیت برای افزایش تولید محصولات کشاورزی:
  • اثر مثبت زئولیت در افزایش بهره‌وری کود حیوانی:
  • استفاده از زئولیت در انبار ها برای جلوگیری از کپک زدن

 

موارد فوق برخی از کاربردهای زئولیت در کشاورزی می باشد. حتما توجه کردید که داخل متن به برخی از ویژگی های زئولیت ها اشاره کردیم. یعنی زئولیت دارای یکسری ویژگی ها و یا همان خصوصیات فیزیکی منحصر به فرد است؛ که می توان از آن به عنوان یک ماده پرکاربرد، در بخش های مختلف کشاورزی استفاده کرد.

اما این ویژگی ها و خصوصیات چیست؟

خصوصیات فیزیکی زئولیت کشاورزی

اول از همه توجه کنید که زئولیت کشاورزی، از نوع زئولیت طبیعی می باشد. زئولیت طبیعی گونه های کمی دارند. و کلینوپتیلولیت گونه ای از زئولیت می باشد که در کشاورزی از آن استفاده می شود.

  • زئولیت ساختار متخلخل گونه دارد. حفره هایی ریز و یکنواخت که می توانند آب و رطوبت و مایعات را در خود جذب کنند.
  • زئولیت سطح ویژه ی بالایی دارد.
  • خاصیت تبادل کاتیونی زئولیت

از مواردی هستند که موجب شده زئولیت به یک ماده پرکاربرد درصنایع مختلف تبدیل شود.

صادر کننده زئولیت کشاورزی به عراق

زئولیت کشاورزی یک ماده پر کاربرد است که در کشور های زیادی شناخته شده است. و متقاضیان به دنبال خرید این محصول با ارزشمند هستند، تا از مزایای بالای آن بهره ببرند. برای این که محصول با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسد و همه بتوانند از تاثیرات آن بهره ببرند؛ مجموعه ی مفید علاوه بر پخش زئولیت کشاورزی در ایران، صادرات زئولیت کشاورزی به کشور های دیگر را نیز به عهده گرفته است.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید