مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشنده زئولیت کلینو پتولیت طبیعی

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین برند زئولیت کلینو پتولیت در بازارفروش انواع زئولیت کلینو پتولیت وارداتی

اصطلاح زئولیت کلینو پتولیت از زبان یونانی zéo و lythos آمده است. در سال 1756، با کشف استلبیت توسط بارون الکس فردریک کنستد، معدن شناس سوئدی، زئولیت ها برای اولین بار شناخته شدند. زئولیت ها عمدتا آلومینوسیلیکات های قلیایی سدیم و کلسیم یا فلز قلیایی هستند. مجموعه ما فروشنده زئولیت کلینو پتولیت طبیعی در ایران می باشد.

فروشنده زئولیت کلینو پتولیت طبیعی

بهترین برند زئولیت کلینو پتولیت در بازار

بهترین برند زئولیت کلینو پتولیت در بازار بهترین برند های زئولیت در بازار ایران محصولات وارداتی از روسیه و امریکا می باشند. به طور طبیعی 90٪ عاری از ناخالصی است. 10٪ باقی مانده ناخالصی های احتمالی آزاد نمی شوند مگر اینکه در دمای حدود 740 درجه گرم شوند (به اندازه کافی گرم باشد تا نقره را ذوب کند) یا تحت فشار شدید قرار گیرند (مانند مواردی که برای ساخت الماس از آن لازم است) ذغال سنگ هیچ یک از مواردی که در داخل بدن انسان رخ می دهد. گزارش شده است که به همین دلیل است که برخی از سازمانهای دولتی از محصولات زئولیت برای رفع ضایعات رادیواکتیو کم استفاده می کنند – زیرا زئولیت به آن چسبیده و برای همیشه رها نخواهد شد! بنابراین هنگامی که بدن زئولیت طبیعی را از طریق روده از بین می برد ، سموم مورد انتظار نیز از بین می روند.

 مهمترین خصوصیات آنها مانند تخلخل ، جذب و تبادل یونی توصیف شده است. موارد استفاده از زئولیت های طبیعی در تصفیه پساب های حاوی فلزات سنگین با توجه به ادبیات فعلی بررسی می شود. این کاربردها در تصفیه پسابهای استخراج از معادن و متالورژی و آلودگی جیوه در فعالیتهای غیررسمی استخراج متمرکز است. این مطالعه نشان می دهد که زئولیت های طبیعی در حذف فلزات سنگین در پساب های معدنکاری متالورژی کارآمد هستند ، می توان آنها را با هزینه کم تولید و پردازش کرد و همچنین می توان از آنها برای جذب بخارات جیوه در کوره های فنجان مشعل آمالگام استفاده کرد.

زئولیت های طبیعی به عنوان ویژگی های مربوطه ، یک ساختار ریز متخلخل که به آنها خاصیت جاذب و ظرفیت تبادل کاتیونی زیادی به دلیل عدم تعادل بار که تابعی از نسبت Si و Al است ، به آنها می دهد.

از زئولیتهای طبیعی در حذف فلزات سنگین در پسابهای متالورژی معدن ، در تصفیه معدن اسید و زهکشی سنگ ، برای جذب بخارات جیوه در کوره های جام مشعل آمالگام و همچنین در تصفیه خاکهای آلوده استفاده می شود. تابش و مشروبات رادیواکتیو از نیروگاه های هسته ای. طبق گفته های بابل و كورنیاوان (2003) ، بیش از 100 مقاله فنی با استفاده از جاذب های یون فلزی ارزان قیمت سرو كار دارند و زئولیت ها از موثرترین موارد هستند.

فروش انواع زئولیت کلینو پتولیت وارداتی

فروش انواع زئولیت کلینو پتولیت وارداتی مجموعه ما اقدام به فروش زئولیت کلینو پتولیت وارداتی طبیعی با کیفیتی بی نظیر و قیمتی رقابتی نموده است. فروش انواع زئولیت در مرکز فروش غیر حضوری ما به صورت عمده صورت می پذیرد. جهت ثبت سفارش این مواد با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید