مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کارخانه فروش زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

کاربرد انواع زئولیت پودری کلینوپتیلولیتخرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

کارخانه فروش زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده می تواند نقش موثری در عرضه این کالای ارزشمند داشته باشد قیمت عمده فروشی زئولیت در بازار بستگی به کیفیت محصول دارد که بر این اساس قیمت گذاری می گردد . کارخانه زئولیت پودری با پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های موجود در دنیا اقدام به تولید محصولات خود با بهترین و خالص ترین نموده و توانسته با تیکه بر علم روز دنیا تولیدات خود را در داخل و خارج از کشور توسعه و عرضه نماید .

کارخانه فروش زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

کاربرد انواع زئولیت پودری کلینوپتیلولیت

کاربرد انواع زئولیت پودری کلینوپتیلولیت زئولیت پودری کاربردهای زیادی در صنایع دارد که از انواع زئولیت رسوبی و آتش فشانی می باشند این سنگ زئولیت معدنی در جذب آلودگی میکروبی و جذب آب به خود باعث گشته وقتی با خاک یا کود میکس می گردد آلودگی را حذف کرده و همچنین در واکنش های یونی از خود توانسته کاربردهای فراوانی در تصفیه آب چاه و تصفیه آب دریا و تصفیه آب پرورش ماهی و تصفیه فاضلاب صنعتی و بستر دامداری ها و بستر گاوداریها و در تغذیه طیور و مرغداریها و تولید کود ورمی کمپوست و دیگر صنایع وابسته جایگاه خوبی پیدا کند و همچنین در تصفیه آب باعث کاهش نیترات و حذف کدورت و در کشاورزی برای حاصلخیز نمودن زمین کشاورزی تثیرات خوبی داشته باشد.ازجمله کاربردهای مهم آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الف)کشاورزی : این محصول در کشاورزی در کاربرد هایی مانند ۱- تبادلات کاتیونی و حاصلخیزی خاک ۲- کنترل بو ۳- مواد افزودنی خوراک دام ۴- پرورش گل ۵- گلخانه ها ۶_سبزیجات ۷- اصلاح خاک چمن و غره استفاده می شود . ب)برای ساخت محصولات خانگی : ۱- بوگیر در منزل ۲- کنترل بو و رطوبت حیوانات خانگی

ج)برای ساخت محصولات صنعتی مانند جاذب نفت، جدا سازی گاز کاربرد در رآکتور و رادیو اکتیو مانند سایت بازسازی، رآکتورها

د)کاربرد در مدیریت زباله های اتمی

ه)کاربرد در محیط زیست: جذب فلزات سنگین، به عنوان جذب کننده آلودگی نفتی

و)تصفیه آب و فاضلاب : تصفیه آب، حذف فلزات سنگین، استخرهای شنا، حذف آمونیاک در لجن

ر)استفاده در داروسازی و پزشکی: از کلینوپتیولایت می توان به عنوان جلادهنده در خمیر دندان حاوی فلوراید استفاده نمود. وجود این کانی باعث می شود یون های بیشتری به صورت همان یون باقی بمانند.

خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده زئولیت از پرکاربردترین و مهمترین ماده معدنی است صنایع مختلف به آن نیاز دارند ، زئولیت انواع مختلفی دارد که از جمله پرکاربردترین آن می توان زئولیت پودری کلینوپتیلولیت را نام برد. در سریع ترین زمان ممکن می توانید با سفارش از مرکز فروش ما خرید زئولیت پودری خود را انجام دهید این شرکت جهت سهولت در خرید و فروش محصولات خود اقدام به راه اندازی سایت نموده و کارشناسان متخصص ما در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات و راهنمایی مشتریان و خریداران عزیز می باشد بر این اساس مشتریان می توانند سفارشات خود را به صورت کلی و جزئی درخواست نموده و در اسرع وقت در مکان مورد نظر محصولات خود را تحویل بگیرند.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید