مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز خرید زئولیت طبیعی ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

شناسایی تعدادی از زئولیت طبیعی ایرانیفروش زئولیت طبیعی در شیراز

یکی از مواردی که تاثیر بسزایی در قیمت زئولیت طبیعی ایرانی دارد، مرکز خریدی است که شما محصول مورد نیاز خود را از آن جا خریداری می کنید. همان طور که اطلاع دارید ایران مهد و خاستگاه تولید انواع زئولیت می باشد که توانسته رکورد تولید این محصول را در جهان به نام خود ثبت کند. هیچ مرکز خریدی در کشور وجود ندارد که انواع زئولیت ایرانی را منصفانه تر از این مرکز به فروش برساند. برای خرید از ما فقط کافیست با واحد فروش این سایت ارتباط برقرار کنید.

مرکز خرید زئولیت طبیعی ایرانی

شناسایی تعدادی از زئولیت طبیعی ایرانی

شناسایی تعدادی از زئولیت طبیعی ایرانی چند نوع طبقه ‌بندی برای زئولیت ‌های طبیعی ایرانی انجام گرفته‌ است. یک طبقه‌ بندی قدیمی بر اساس شکل بلور است. در این طبقه ‌بندی زئولیت‌ ها به بلورهای رشته ‌ای، ستونی و مختلط تقسیم ‌بندی می‌شوند.

یک نوع طبقه‌بندی دیگر بر اساس منشأ شکل‌ گیری آن‌ ها است؛ که از این نظر زئولیت ‌ها به دو نوع رسوبی و آتشفشانی تقسیم‌ بندی می‌گردند.

در زئولیت‌های رسوبی نسبت سیلیسیم به آلومینیوم بزرگتر از زئولیت‌ های آتشفشانی است. زئولیت‌ های موجود در ایران از نوع رسوبی هستند، در حالی‌که اکثر گونه‌های طبیعی زئولیت‌ های موجود در جهان از نوع آتشفشانی هستند.

نوع سوم تقسیم ‌بندی بر اساس خواص اسیدی یا بازی زئولیت ‌ها بنا شده‌ است. در این تقسیم ‌بندی زئولیت‌ هایی که نسبت آلومینیوم به سیلیسیم (Al به Si) در آن‌ ها در دامنه 0/8 به بالا باشند، جزء زئولیت ‌های اسیدی و زئولیت ‌هایی که در آن‌ ها این نسبت بین 0.5 تا 0.6 و کم‌ تر باشد، جزء زئولیت ‌های قلیایی طبقه ‌بندی می ‌شوند.

فروش زئولیت طبیعی در شیراز

فروش زئولیت طبیعی در شیراز این مرکز فروش زئولیت طبیعی را با کیفیت بالا به مشتری ارائه می دهد تا بتواند رضایت آنان خود را جلب نماید، ناگفته نماند که که این موضوع منجر به جذب مشتری بیشتر و فروش بالا این محصول می شود.

قیمت زئولیت در شیراز با توجه به تنوعی که در درجه بندی کیفیت دارد، متفاوت می باشد. زئولیت در تولید انواع مواد ضروری از جمله کود شیمیایی و … کاربرد زیادی دارد. اما می توان این گونه بیان کرد که کاربرد کلی زئولیت در صنایع بیشتر به عنوان جاذب سطحی است.

می توان از دیگر کاربردهای زئولیت در ساخت انواع بتن اشاره کرد که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و برای محیط زیست حائز اهمیت است. به دلیل دارا بودن قیمت ارزان این محصول نسبت به سایر مواد و کاربردهای زیادی که در زمینه های مختلف دارد توجه همگان به این محصول شگفت انگیز جلب شده است.

در نهایت می توان گفت فروش ویژه زئولیت طبیعی در شیراز و سایر شهرها ایران، از طریق این سایت آغاز شد و خریداران می توانند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت باورنکردنی و ارزان از ما خریداری نمایند. فروش زئولیت ایرانی به صورت عمده توسط خریداران عمده در سراسر کشور انجام می گیرد.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید