مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید سنتز مولکولارسیو بدون واسطه

آنچه در این مقاله میخوانید...

چگونه سنتز مولکولارسیو خوب انتخاب کنیم؟مرکز تولید کننده انواع سنتز مولکولارسیو

سنتز مولکولارسیو یک نوع زئولیت می باشد که منحصر به فرد است. این مواد تمایل بسیاری به جذب آب دارند به گونه‌ای که آب موجود در مایعات و گازها را به خود جذب می کنند. کاربرد سنتز مولکولارسیو بسیار زیاد می باشد که ما در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد اما کاربرد اصلی آن جذب آب در صنایع پتروشیمی و پالایشگاه ها است. این ماده تحولی بسیار بزرگ در صنعت ایجاد کرده است.

خرید سنتز مولکولارسیو بدون واسطه

چگونه سنتز مولکولارسیو خوب انتخاب کنیم؟

چگونه سنتز مولکولارسیو خوب انتخاب کنیم؟ مولکولارسیو حتی از الک ها نیز بهتر عمل می‌کنند این جاذبه ها می توانند گاز یا مایع تولید کنند که هیچگونه آبی در آن وجود نداشته باشد. جالب است بدانید مولکولارسیو کاربردهای بسیار زیادی دارد به عنوان مثال در زدودن رطوبت در گاز طبیعی از آن استفاده می شود و همچنین خطوط انتقال گاز طبیعی و مایع به بالاترین سطح کیفیت خود می‌رسد این مواد به منظور حفاظت و افزایش عمر تجهیزات استفاده می شود چرا که باعث جداسازی بسیاری از ذرات در عین فرآوری گاز می شود این مواد در زمینه ریکاوری گاز طبیعی مایع نیز کاربرد فراوانی دارد. توجه داشته باشید که از مولکولارسیو در جداسازی آب در سیستم های تهویه و همچنین در پنجره های دو جداره نیز استفاده می شود. اما مهمترین کاربرد آن در صنعت پتروشیمی و پالایش می باشد.

مولکولارسیو تولید آن بسیار دشوار می باشد تولیدکننده مولکولارسیو باید دارای تجربه و تخصص کافی باشد شرکت‌ها و کارخانه‌های بسیاری هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند یکی از آنها شرکت پترو مهر می باشد که با تمرکز بر گسترش دانش و فناوری متانول آغاز به کار کرده است شرکت تنسر پارس از دیگر شرکت های در این زمینه است این شرکت دارای سابقه همکاری و تجربه فعالیت بسیار زیادی می باشد محصولات آن بسیار با کیفیت است. شرکت پایا انرژی نیز از دیگر تولیدکنندگان مولکولارسیو می باشد که تولید کننده مولکولارسیو در سطح جهانی و اروپا است.

مرکز تولید کننده انواع سنتز مولکولارسیو

مرکز تولید کننده انواع سنتز مولکولارسیو در گذشته سنتز مولکولارسیو از کشورهای دیگری به داخل ایران وارد می شدند اما امروزه افراد زیادی در تلاش هستند تا کارخانه های مربوط به مولکولارسیو را در داخل ایران تاسیس کنند پس از تأسیس این کارخانه ها انواع مولکولارسیو در داخل کشور تولید می‌شود که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مولکولارسیو مورد نظر خودتان را خریداری کنید. مولکولارسیو با توجه به نوع و مقدار آن از قیمت متفاوتی برخوردار می‌باشد و به همین دلیل نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن ذکر کرد.اما این ماده بیشتر در آزمایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی و پالایشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و مصرف داخلی در خانه‌ها ندارد به همین دلیل بیشتر افراد آنها را به صورت عمده خریداری می‌کند که در این حالت از قیمت کمتری نیز برخوردار می باشد.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید