مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش زئولیت تهران به صورت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

موارد استفاده از پودر زئولیتضرورت استفاده از پودر زئولیت کشاورزیعوامل موثر بر قیمت فروش زئولیت تهران
زئولیت کشاورزی

مجموعه مفید، مرکز فروش زئولیت تهران به صورت عمده می باشد. زئولیت ماده ای است که کاربرد های فراوانی دارد. و استفاده از آن در خیلی جاها ضرورت دارد. این ماده هم به صورت وارداتی وجود دارد هم در چندتا از شهرهای ایران معادنی از زئولیت وجود دارد.

این ماده انواع مختلفی نیز دارد و ویژگی های مختلفی را نیز داراست. نکته دیگر در مورد این ماده، تفاوت در روش تولید است؛ این ماده هم به صورت طبیعی و هم به صورت مصنوعی تولید می گردد.

زئولیت بر اساس ساختار و شکل کلی به دو دسته زئولیت رشته ای و ستونی تقسیم می گردد. که با توجه به نیاز تان  و این که در چه صنعتی از آن استفاده می کنید، می توانید محصول مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

این مجموعه مرکز فروش زئولیت تهران، زئولیت سمنان و زئولیت اصفهان می باشد. و هم چنین انواع پودر زئولیت در این مجموعه موجود است.

موارد استفاده از پودر زئولیت

همان طور که اشاره کردیم، زئولیت کاربردهای فراوانی دارد. خواص شیمیایی و فیزیکی این ماده باعث شده که از آن در صنایع مختلفی استفاده شود.  یکی از کاربردهایی که این ماده دارد، استفاده از آن در تصفیه آب می باشد.

آبی که به صورت معمول وجود دارد، یون های سنگینی از قبیل منیزیم و کلسیم و آلومینیوم را داراست.آبی که در دسترس قرار می گیرد، باید عاری از این یون ها باشد؛ وجود این یون ها باعث بروز مشکلاتی در تصفیه آب می شود و سختی آب را افزایش می دهد.پودر زئولیت، این قابلیت را دارد که، یون های فلزات را جذب کند و سختی آب را کاهش دهد.

از دیگر کاربرد های آن می توان به تصفیه فاضلاب اشاره کرد. هنگام تصفیه فاضلاب های شهری، یکسری مواد آلاینده مانند نیتروژن و فسفر وجود دارد. که باید از ورود آن ها به طبیعت جلوگیری شود. استفاده از پودر زئولیت به حذف این آلاینده ها کمک می کند. هم چنین برای افزایش قدرت آن از اسیدشویی نیز استفاده می شود.

فاضلاب های صنعتی نیز، مواد سمی مانند آرسنیک و ذرات رادیواکتیو دارند. برای حذف این مواد نیز باید تجهیزات و اقداماتی به کار گرفته شود. پودر زئولیت یکی از موادی است که به دلیل قدرت جذب بالایی که دارد، برای این منظور استفاده می شود. این پودر با قدرت جذب بالا باعث می شود تا گازهایی مانند فرمالدئید و مونو اکسید کربن جذب شوند.

پودر زئولیت در دستگاه اکسیژن، پودر زئولیت در صنعت و کشاورزی و پودر زئولیت آکواریوم از دیگر کاربردهایی می باشد که این ماده معدنی داراست.

ضرورت استفاده از پودر زئولیت کشاورزی

در بالا ذکر کردیم که از زئولیت در کشاورزی نیز استفاده می شود. زئولیت مخصوص کشاورزی، زئولیت پتاسیمی نیز نام دارد. دلیل استفاده از زئولیت در کشاورزی این است که زئولیت جهت آماده سازی خاک  وحجم افزای کود شیمیایی به کار می رود. زئولیت باعث افزایش تبادل یون ها و حفظ رطوبت می شود. حفاظت از خاک های اسیدی یکی دیگر از کاربردهای زئولیت در کشاورزی است. و این به دلیل بالا بودن PH در زئولیت است.

از زئولیت به دلیل تبادلات یونی و ظرفیت های جذب بالا، برای علف کشی، از بین بردن آفات و قارچ ها و هم چنین آنزیم و باکتری ها استفاده می شود.

در ادامه تصمیم داریم که اثراتی که زئولیت در خاک کشاورزی برجای میگذارد را بیان کنیم، و علت ضرورت آن را جویا شویم.

کاربرد های پودر زئولیت در خاک کشاورزی

  1. خاکدانه های مقاوم در آب افزایش می یاید
  2. جلوگیری از ایجاد کلوخه
  3. کنترل رطوبت خاک
  4. جذب رطوبت موجود در هوا و آزاد سازی آن درخاک
  5. جلوگیری از فرسودگی خاک
  6. تقویت مطلوب خاک که باعث افزایش پرروش صیفی جات مختلف می گردد
  7. نگهداری بلند مدت اثر کود شیمیایی
  8. کاهش اثرات عناصر سمی

این موارد برخی از اثرات خوب و مثبت زئولیت در خاک کشاورزی می شود. استفاده از پودر زئولیت در کشاورزی و تاثیرات شگرفی که بر روی خاک می گذارد، موجب می شود که هم در هزینه هایی که برای خاک و کود و بذر می شود، صرفه جویی گردد و هم محصولات کشاورزی خوبی حاصل شوند.

چرا برای تنظیم PH  از زئولیت استفاده می شود؟

در بالا اشاره کردیم که از زئولیت برای تنظیم PH خاک های نیز استفاده می شود. خاک ها به دلیل کاهش کاتیون های قلیایی و قلیایی خاکی، تمایل به اسیدی شدن دارند. وقتی PH خاک کم می شود، تحریک پذیری و غلظت بیش از حد مجاز برخی از عناصر افزایش یافته و این عامل مستقیما بر کاهش حاصلخیزی خاک تاثیر می گذارد

 

عوامل موثر بر قیمت فروش زئولیت تهران

آلومینیوم و سیلیسیم دو عنصر موجود در زئولیت هستند. نسبت ترکیب این دو عنصر در زئولیت می تواند متفاوت باشد. و این میزان نسبت باعث می شوند که خاصیت اسیدی و قلیایی زئولیت متفاوت باشد. روش تولید زئولیت ها با یکدیگر متفاوت هستند.  برخی از زئولیت ها رسوبی اند که اغلب این نمونه ها داخل ایران یافت می شوند و برخی آتشفشانی اند که در کشور های دیگر وجود دارند.

با توجه به این موارد، قیمت زئولیت ها متفاوت از یکدیگر می باشند.

برای استعلام قیمت می توانید با شماره تماس های موجود در سایت، تماس بگیرید.ما فقط مرکزی برای فروش زئولیت تهران نیستیم و می توانیم تمامی آنچه که شما از این محصول نیاز دارید را، برایتان تامین کنیم.

راهنمای خرید غیرحضوری پودر زئولیت

فی الحال، در دوره ای زندگی می کنیم که پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که وضعیت خرید و فروش ها و به طورکلی تجارت رونق پیدا کند. طوری که تبادل محصولات فرامرزی شده و محصولات وارد و صادر می شوند.

زئولیت در ایران طوری است که علاوه بر اینکه داخل ایران وجود دارد و استخراج می شود؛ و یا به صورت مصنوعی تولید می شود؛ از کشورهای دیگر نیز وارد ایران می شوند.

هم چنین ما در مجموعه ی مفید به هر میزان که بخواهید، به کشور مورد نظرتان صادر می کنیم. صادرات پودر زئولیت از مجموعه مفید به کشورهای دیگر نیز انجام می گیرد.

برای خرید پودر زئولیت به هر میزان که مورد نظرتان باشد، از هر جای ایران و دنیا که باشید، می توانید با یک تماس، سفارش خود را ثبت نمایید. یکی از مزیت های پیشرفت و زندگی در عصر ارتباطات خرید غیر حضوری و اینترنتی و حتی فرامرزی است.

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید