مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه کننده زئولیت کلینو پتولیت مستقیم

آنچه در این مقاله میخوانید...

مصارف عمده زئولیت کلینو پتولیت ایرانیفروش انواع زئولیت کلینو پتولیت در سمنان

زئولیت کلینو پتولیت نوعی کانی حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی است که موجب استفاده از آن در صنایع مختلف تولیدی و مصرفی شده است. این محصول پس از استخراج و فرآوری کاربرد و موارد مصرف متنوعی دارد که آشنایی با آنها می تواند در نحوه بکارگیری از آن موثر باشد. در این مقاله ضمن معرفی مراکز عرضه کننده مستقیم انواع زئولیت به بررسی کاربردها و قیمت فروش عمده آن در بازار می پردازیم.

عرضه کننده زئولیت کلینو پتولیت مستقیم

مصارف عمده زئولیت کلینو پتولیت ایرانی

مصارف عمده زئولیت کلینو پتولیت ایرانی زئولیت به عنوان یک ماده معدنی در نقاط مختلف جهان استخراج و به بازار عرضه می شوند. این محصول از نظر تنوع پس از فرآوری حدود 2000 کد مختلف دارد که در کشور ما معمولاً از آن عمدتاً با هدف تهیه خوراک دام و بکارگیری در صنایع کشاورزی استفاده می کنند.
عدم آگاهی کافی از کاربردها، شیوه های فرآوری و سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی موجب شده تا کمترین میزان استفاده از زئولیت ها و تنها در همین دو صنعت صورت گیرد. البته طی سالهای اخیر برخی شرکت های فعال اقدام به واردات انواع این محصول مانند زئولیت کلینو پتولیت کرده اند که کاربردهای قابل توجه ای دارند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کلمه کلینو به معنی خوابیده شده و پتولیت به معنی پر یا قلم می باشد. این نوع زئولیت اولین بار در کشور کشف شده است که از نظر شکل ظاهری دارای بلورهای پهن و کوتاه، نیمه شفاف، حالتی شیشه ای و رنگ سفید و قرمز است.

بکارگیری زئولیت کلینو پتولیت در صنایع مختلفی صورت می گیرد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • تصفیه آب های آلوده حاصل از فعالیت های کشاورزی
  • بالا بردن درجه خلوص گازهای طبیعی
  • امکان تولید اکسیژن
  • قابلیت جذب نفت و رفع آلودگی های ناشی از آن
  • استخراج آمونیاک از فاضلاب ها

فروش انواع زئولیت کلینو پتولیت در سمنان

فروش انواع زئولیت کلینو پتولیت در سمنان علاوه بر تولید زئولیت در بازار داخلی، واردات مولکولارسیوها از کشورهایی مانند آلمان، چین و فرانسه نیز صورت می گیرد. قابلیت های استفاده از این محصولات به علت گستردگی بسیار زیاد در قبال هزینه های جانبی اندک موجب شده تا طی سال های اخیر میزان تقاضا برای خرید آنها افزایش یابد.
در بازار داخلی همانطور که اشاره شد خرید زئولیت ها اغلب با هدف استفاده در صنعت کشاورزی و تامین خوراک دام صورت می گیرد. با این حال به علت واردات ارقام دیگر این کانی ها، خرید و فروش زئولیت سمنان، ارقام وارداتی و دیگر نمونه های فرآوری شده با قیمت و نرخ رقابتی انجام می پذیرد.
عدم آگاهی بسیاری از خریداران در یافتن تامین کنندگان گاهاً موجب سردرگمی و افزایش هزینه های خرید آنها می شود. برای رفع این مشکل و تامین بهترین نوع زئولیت کلینو پتولیت در سمنان و دیگر نقاط کشور، نمایندگان این مرکز به صورت آنلاین و حضوری آماده ارائه خدمات ویژه به خریداران هستند.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید