مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بزرگترین فروشنده زئولیت طبیعی ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی کامل انواع زئولیت طبیعی ایرانیکارخانه تولید زئولیت طبیعی ایرانی

زئولیت طبیعی ایرانی گروهی از مواد معدنی است که به عنوان جاذب رطوبت و جمع کننده آلاینده ها در کشاورزی، استخرهای شنا، تصفیه آب، فیلتراسیون و سایر کاربردها به روشی اکولوژیکی و پایدار استفاده می شود. این محصول امروزه در کشور ایران نیز تولید می گردد. مجموعه ما بزرگترین فروشنده انواع زئولیت طبیعی ایرانی است.

بزرگترین فروشنده زئولیت طبیعی ایرانی

معرفی کامل انواع زئولیت طبیعی ایرانی

معرفی کامل انواع زئولیت طبیعی ایرانی زئولیت طبیعی گروهی از مواد معدنی است که به آلومینوسیلیکاتهای متبلور ریز متخلخل تعلق دارند ، که اجازه جذب آب و سایر کاتیونها را می دهند ، بنابراین ریزپره ها را پر می کنند. بیش از 40 نوع مختلف زئولیت طبیعی وجود دارد و هر یک از آنها دارای ترکیب کمی متفاوت هستند که اجازه جذب یک یا سایر مولکول ها را می دهد. آنها ظرفیت تبادل کاتیونی بالایی دارند و جذب مولکول های آب ، یون های آمونیوم و فلزات سنگین را تسهیل می کنند.

زئولیت های طبیعی دارای کیفیت استثنایی تبادل یونی هستند ، کاتیون هایی مانند کادمیوم ، جیوه ، نیکل یا آرسنیک (فلزات سنگین) را جذب می کنند و کلسیم ، منیزیم یا فسفات (مواد معدنی سالم برای بدن انسان) آزاد می کنند. این واقعیت باعث می شود که زئولیت طبیعی برای کاربردهای مختلف طبیعی مربوط به کشاورزی ، تغذیه حیوانات ، تصفیه آب ، فیلتراسیون گاز یا سلامت انسان مورد استفاده قرار گیرد.

برنامه های کاربردی

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، زئولیت طبیعی دارای خواصی است که استفاده از آن را در بسیاری از کاربردها تسهیل می کند. ویژگی این است که فرآیندها را به روش طبیعی یا اکولوژیکی انجام می دهد و می تواند محصولات شیمیایی مختلف مصنوعی را جایگزین کند ، زیرا می تواند فرآیندهای مشابه را به صورت طبیعی و بدون ایجاد زباله های شیمیایی انجام دهد. برخی از موارد استفاده به شرح زیر است:

زراعت و گیاهان زراعی: ماده معدنی مورد استفاده برای بهبود خاکهای زراعی با داشتن توانایی تجمع آب و مواد مغذی هنگام باران یا آبیاری ، بعداً در صورت عدم وجود آب یا در فصل خشک آن را به آرامی آزاد می کند. این تنظیم کننده عالی آب مورد نیاز گیاهان است. علاوه بر این ، مواد معدنی مانند پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم و ازت را در خود نگه می دارد تا بعداً از طریق تبادل یونی آزاد شود. بنابراین ، برای بهبود خاکهای زراعی یا به سادگی برای بهینه سازی آنها به روش اکولوژیکی استفاده می شود ، اجازه می دهد آبیاری با اجازه دادن به زئولیت های طبیعی گسترش یابد. از آنها در گلخانه ها ، بعنوان ماده افزودنی در بسترهای گیاهان و گلدان های باغی ، زمین ها ، زمین های گلف یا مواد افزودنی در کودها استفاده می شود.

تصفیه فاضلاب: به لطف خاصیت تبادل یونی طبیعی ، محصولی مناسب برای تصفیه آب به روش طبیعی و اکولوژیکی است و می تواند ذرات تا 5 میکرون را در خود نگه دارد. این ماده باعث جذب مواد معدنی سنگین (مانند سرب یا آرسنیک) ، کاتیونها (مانند آهن ، روی و آمونیوم) و بوهای بد می شود. این ویژگی ها آن را به محصولی مناسب برای تصفیه آب صنعتی یا تصفیه فاضلاب (به عنوان مثال در مخازن سپتیک یا تصفیه خانه های شهری) تبدیل می کند.

کارخانه تولید زئولیت طبیعی ایرانی

کارخانه تولید زئولیت طبیعی ایرانی مجموعه ما مفتخر است که اعلام نماید کشور ما یکی از معدود کشور های جهان می باشد که موفق به تولید زئولیت طبیعی شده است. کارخانه تولید زئولیت طبیعی ما این محصولات را با بهترین کیفیت تولید و این محصولات در مرکز فروش ما با قیمتی استثنایی عرضه می گردند. جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید