مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز فروش انحصاری زئولیت خوراک آبزیان

آنچه در این مقاله میخوانید...

ویژگی ها و خصوصیات زئولیت خوراکیروال کار زئولیت در پرورش ماهیانواع زئولیت مورد استفاده در صنعت پرورش ماهیفروش زئولیت به صورت عمده و ارزان
زئولیت خوراک آبزیان

یکی از استفاده های دیگری که از زئولیت می توان داشت این است که از آن برای خوراک آبزیان استفاده نمود. زئولیت خوراک آبزیان به واسطه خواصی که دارد می تواند تاثیرات بسیار خوبی بر روی رشد و نمود آبزیان و ماهی ها داشته باشد.

در ادامه از خواص و ویژگی های این ماده بیش تر صحبت خواهیم کرد. مجموعه بازرگانی مفید به عنوان مرکز فروش انحصاری زئولیت خوراک آبزیان و هر نوع زئولیت دیگری، این محصول را با قیمتی ویژه و ارزان به دست مشتریان خود می رساند.

برای آشنایی بیش تر با زئولیت خوراکی با ما همراه باشید.

ویژگی ها و خصوصیات زئولیت خوراکی

زئولیت خوراک آبزیان

زمانی که از زئولیت خوراک آبزیان استفاده می شود، زئولیت به سبب دارا بودن خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی که دارد می توان باعث سرعت گرفتن روند رشد ماهی ها شود.

چرا که زئولیت میل ماهی به خوردن غذا را افزایش می دهد و این غذا با سرعت بسیار بیش تری در بدن آبزی هضم می شود؛ از همین رو سرعت رشد بالاتری خواهد داشت.

زئولیت خوراک آبزیان توانایی بالایی در حذف آمونیوم دارد، علت بالا بودن این توانایی به عوامل زیادی من جمله؛ نوع زئولیت، اندازه ذرات زئولیت، آرایش کاتیون ها و انیون های محیط را دارد.

وقت زئولیت خوراک آبزیان آمونیوم موجود در بدن آبزی را حذف می کند، آبزی میل بیش تری به خوردن غذا پیدا می کند و همین موضوع سبب می شود زود تر پروار شود.

روال کار زئولیت در پرورش ماهی

زئولیت خوراکی

برای این که بتوانیمم آمونیاک موجود در محیط پرورش ماهی را دفع و حذف کنیم، باید  ph آن محیط بین ۵٫۵ تا ۷٫۵ باشد. زمانی که عدد ph در این حد باشد، امکان حذف کردن آمونیاک به واسطه زئولیت وجود خواهد داشت.

همچنین باید برای این که زئولیت خوراک آبزی بتواند اثر بخشی بهتری داشته باشد، کیفیت آب را نیز کنترل کنیم. زمانی که کیفیت آب پرورش ماهی کنترل شود این اثر بخشی در حد مطلوبی خواهد بود.

در رابطه با روال کار زئولیت خوراک آبزی این طور می توان گفت که، این کانی میزان اکسیژن موجود در محیط پرورش ماهی را در حد تعادل نگه می دارد و حتی می تواند میزان اکسیژن محیط را افزایش دهد.

زئولیت  برخصوصیات فیزیولوژیکی و ایمنولوژی ماهی ها اثر دارد و ایمنی ماهی ها را در حوضچه ها افزایش می دهد، این موضوع در تحقیقات صورت گرفته به اثبات رسیده است.

انواع زئولیت مورد استفاده در صنعت پرورش ماهی

استفاده از گرانول و الیافت برای کنترل کردن میزان باکتری موجود  در سیستم فیلتراسیون پرورش ماهی رواج دارد. مخصوصا باکتری استرپتوکوکوس اینیایی که در حوزچه های بچه ماهی های قزل آلا وجود دارد. زمانی که در این محل ها از زئولیت خوراک آبزیان بهره برده می شود میزان این باکتری کاهش پیدا می کند.

در نتیجه میزان تلفات نیز به حداقل می رسد. حتی استفاده نمودن از زئولیت باعث می شود میزان بیماری ها نیز کم تر شود.

بین زئوالیت هایی که برای این امر از ان ها استفاده می شود، زئولیت نقره ای دارای کارایی و عملکرد بهتری است. زئولیت در پرورش ماهی برای سهیل تجزیه باکتری باقی مانده موثر است.

از همین رو زئولیت خوراک آبزی نه تنها باعث بیش تر شدن وزن آبزی و رشد بهتر آن می شود. بلکه از هزینه های بعدی مانند بیماری ها نیز جلوگیری می کند.

فروش زئولیت به صورت عمده و ارزان

مجموعه بازرگانی مفید یکی از مراکز فروش زئولیت به صورت عمده است که این محصول را با قیمتی ارزان و رقابتی به فروش می رساند. راه های ارتباطی با مجموعه ما در سایت درج شده است شما می توانید با شماره تماس دفتر فروش ارتباط بگیرید و سفارش خود را در هر حجمی به ثبت برسانید.

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید