مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز خرید زئولیت خوراک آبزیان در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصات و معرفی زئولیت خوراکیروند کار زئولیت در استخر پرورش ماهینحوه و میزان مصرف زئولیتخرید زئولیت به صورت غیر حضوری
زئولیت خوراک آبزیان

با توجه به این که به صورت گسترده ای مصرف پروتئین در جهان رو به افزایش است. به کار گیری از مواد غذایی بهتر و با کیفیت تر که بتواند کیفیت گوشت آبزیان و سرعت رشد آن ها را بهبود ببخشد رو به افزایش است.

زئولیت خوراک آبزیان با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که دارد، می تواند باعث بهتر شدن روند پرورش آبزی شود. همچنین قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه است به نسبت کارایی که دارد.

مجموعه مفید به عنوان مرکز خرید زئولیت خوراک آبزیان در تهران می باشد. که امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری از مجموعه ما وجود دارد.

مشخصات و معرفی زئولیت خوراکی

زئولیت خوراک آبزیان

زئولیت جزو جامدات محسوب می شود، این محصول دارای ساختمان از جنس بلور و با ساختاری متخلخل است. همچنین زئولیت خوراک آبزیان قادر است درجه حرارت بیش از ۶۵۰ سیلسیوس را تحمل کند.

این ماده معدنی قادر است با ویژگی های فیزیکی و شیمیایی که دارد سموم و مواد مضر موجود در خوراک را از بین ببرد و با جذب کردن آنزیمیت ها و آزادسازی تد ریجی آن ها باعث بهتر شدن عملکرد حیوان و آبزی شود.

برخی از خواص فیزیکوشیمیایی این ماده به شرح ذیل است؛

دارای خاصیت جاذب بوده که می تواند گاز ها و رطوبت و برخی از مولکول ها را در خود به صورت انتخابی جذب نماید. جذب کردن عوامل سطحی، جذب و جا به جایی یونی از دیگر ویژگی و خواص این محصول به شمار می رود.

روند کار زئولیت در استخر پرورش ماهی

زمانی که از زئولیت خوراک آبزیان در یک استخر پرورش ماهی استفاده می شود، که در این استخر میزان بار مواد آلی زیاد است؛ مواد سمی در این محیط بیش تر می شود.

زئولیت در این محل ها به عنوان یک فیلتر عمل می کند. که می تواند این سموم را از محیط پرورش ماهی حذف نماید.

نحوه و میزان مصرف زئولیت

زئولیت خوراکی

زئولیت خوراک آبزیان در استخر های پرورش ماهی، می تواند با ایجاد تغییر بر روی فسفر موجود در آب باعث بهتر شدن عملکرد رشد در آبزی و حیوان شود.

ضمن این که با توجه به تحقیقات صورت گرفته، زئولیت نقش بسیار اساسی در کم شدن بیماری در استخر های پرورش ماهی قزل آلا می شود.

حتی در یک آزمایشی استفاده از زئولیت این تلفات را ه صفر رسانده است. این که در هر استخر پرورش ماهی از چه میزان زئولیت خوراکی باید استفاده کرد بستگی به عوامل مختلفی دارد.

من جمله این که استخر دارای چه ابعاد و اندازه ای است و یا این که چه نوع ماهی در آن نگهداری می شود و بسیاری مولفه های دیگر که در این امر دخیل هستند.

بنابراین عدد مشخصی برای آن نمی توان در این مقاله ذکر نمود.

زئولیت خوراک آبزیان می تواند هم باعث بهتر شدن کیفیت گوشت ماهی شود و هم وزن و تعداد ماهی ها را افزایش دهد.

همچنین از تلفات و هزینه های جانبی بعدی جلوگیری خواهد کرد. همان طور که می دانید ماهی در اواخر روز های رشد، به میزان اکسیژن زیادی نیاز دارد.

زئولیت خوراک آبزیان قادر است اکسیژن مورد نیاز آبزی را در آن دوران فراهم کند.

خرید زئولیت به صورت غیر حضوری

شما برای خرید زئولیت باید از یک مرکز فروش معتبر اقدام کنید، چرا که هر اندازه زئولیت دارای خلوص بالاتری باشد بازدهی بهتری هم خواهد داشت.

مجموعه بازرگانی مفید به عنوان یکی از مراکز پخش معتبر در کشور می باشد. تمامی محصولات ما دارای ضمانت می باشند و شما می توانید برای خرید انواع زئولیت به صورت غیر حضوری و تنها با برقراری یک تماس تلفی اقدام نمایید.

خرید عمده و صادرات این محصول نیز از طریق مجموعه ما امکان پذیر است؛ جهت گرفتن قیمت و یا اطلاعات بیش تر با ما تماس بگیرید.

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید