صفحه اصلی > زئولیت سنتزی : وارد کننده زئولیت سنتزی مصنوعی آمریکا

وارد کننده زئولیت سنتزی مصنوعی آمریکا

زئولیت سنتزی مصنوعی از جمله مولکول های جاذب می باشند که در در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد نوع سنتزی و مصنوعی آن توسط کشورهای مختلفی از جمله آمریکا انجام می شود، این محصول به دلیل نیاز گسترده در صنعت توسط واردکنندگان و بازرگانان از آمریکا به ایران وارد می شود. و توسط نمایندگی های مجاز فروش به مشتریان و صنایع تولیدی عرضه می شود، زئولیت تولیدی آمریکا از کیفیت بالای تولید برخوردار می باشد. و مشتریان فراوانی در ایران دارد.

وارد کننده زئولیت سنتزی مصنوعی آمریکا

شکل ظاهری زئولیت سنتزی مصنوعی

شکل ظاهری زئولیت سنتزی مصنوعی زئولیت سنتزی مصنوعی از آلومینیوم سیلیکات تشکیل شده است و به عنوان مولکول های جاذب و کاتالیزور در صنعت کاربرد دارد.

ساخت زئولیت به گونه ای می باشد که به صورت ساختمان رشته ای، استوانه ای و مختلط قابل مشاهده هستند. اکثر این محصولات به صورت بی رنگ و یا سفید در صنعت تولید می شوند، البته در سنتز این محصول از اکسیدهای آهن نیز استفاده فراوانی می کنند  این قضیه عامل ایجاد رنگ های قهوه ای و زرد می باشد،  در صنعت اقدام به تهیه زئولیت به صورت گرانول می کنند، این گرانول ها به شکل های کروی، گرانول های نول های استوانه ای و همچنین به صورت مختلط باهم تولید می شوند.

زمانی که زئولیت ها به شکل گرانول تهیه می شوند مخصوصا به صورت گرانول های کروی دارای مزیت های فراوانی می باشد از جمله بارگیری و تخلیه آسان این محصول را به دنبال دارد.

زئولیت های مصنوعی سنتزی زمانی که به شکل گرانول های کروی و استوانه ای تولید می شوند سطح جذب این محصول بالا می رود. و به عنوان یک جاذب مولکولی مطمئنا عملکرد بهتری خواهد داشت.

این محصول دارای خلل و فرج های فراوانی می باشد و به کمک مواد اسیدی فرآوری و اصلاح شده اند تا با افزایش خلل و فرج در این محصول سطح جذب آن بالا برود.

آخرین قیمت زئولیت سنتزی مصنوعی ساخت آمریکا

آخرین قیمت زئولیت سنتزی مصنوعی ساخت آمریکا قیمت زئولیت سنازی مصنوعی ساخت آمریکا بسته به فاکتورهای مختلف تغییر می کند، با توجه به وارداتی بودن این محصول نوسانات قیمت ارز تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده این محصول دارد.

البته انواع مختلف زئولیت سنتزی مصنوعی دارای قیمت های متفاوتی می باشد. هزینه های تولید و سنتز این محصول از عوامل تعیین قیمت کالا می باشد، هزینه های حمل و نقل و گمرک نیز از فاکتورهای تعیین قیمت است با این تفاسیر قیمت این کالا به صورت روزانه به روز رسانی می شود برای اطلاع از آخرین قیمت ها می بایست به شرکت های واردات این محصول مراجعه نمود.

البته وب سایت های این مراکز نیز ارائه دهنده این کالا می باشند و از طریق این وب سایت ها نیز می توان از آخرین قیمت این کالا مطلع شد.

پست های مرتبط

زئولیت چیست و آشنایی با کاربرد های آن

  سنگ زئولیت چیست ؟ سنگ های زئولیت طبیعی منابع فراوان و…

قیمت خاک زئولیت | کاربردهای خاک زئولیت

  سایت مفید به عنوان سایت مرجع آمادگی دارد تا به طور…

پخش زئولیت سنتزی وارداتی در ایران

زئولیت با توجه به کاربرد گسترده ای که در زمینه های مختلف دارد شرایط برای تولیدات عمده اش  در کارخانه های تولیدی زیادی فراهم می آید که با این وجود در درجه ه

7 فوریه 2021

دیدگاهتان را بنویسید