مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت زئولیت اکسیژن ساز خانگی امسال

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت در خالص سازی اکسیژن مؤثر استفروش انواع زئولیت اکسیژن ساز خانگی

زئولیت از محصولات پر کاربرد در صنایع مختلف است و در دو نوع طبیعی و سنتزی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. از اصلی ترین کاربرد این محصول می توان به خالص سازی اکسیژن اشاره کرد. قیمت زئولیت اکسیژن ساز خانگی در این مرکز به طور دقیق در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، کافی است با شماره تلفن های درج شده در پایین صفحه با مشاوران ما تماس بگیرید. 

قیمت زئولیت اکسیژن ساز خانگی امسال

زئولیت در خالص سازی اکسیژن مؤثر است

زئولیت در خالص سازی اکسیژن مؤثر است وجود گاز اکسیژن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کاربردهای ویژه در صنایع پزشکی و تولید کاغذ دارد. تولید گاز اکسیژن در دستگاه های اکسیژن ساز خانگی توسط اجزای مهمی به نام زئولیت انجام می شود.
همانطور که می‌دانید در هوا، نیتروژن و اکسیژن  وجود دارد. برای تولید اکسیژن بیشتر و تهویه هوا این زئولیت ها نقش بسیار مهمی دارند. این قطعه نیتروژن هوا را به خود جذب می کند و باعث افزایش تولید بیشتر اکسیژن می گردد و همچنین بسیار با محیط زیست سازگار است و گازهای مانند دی اکسید کربن را نیز حذف می کند.
زئولیت ها همانطور که گفتیم،انواع مختلفی دارد. میزان خلل و فرجی که روی آن وجود دارد باعث می‌شود نیتروژن را جذب کند و اکسیژن را از خود عبور دهد. زئولیت در خالص سازی اکسیژن بیشترین سهم تولید را دارد.

در دستگاه های اکسیژن ساز دو ستون زئولیت وجود دارد که یکی نیتروژن را جذب می کند و دیگری در حال بازسازی می باشد. 
همانگونه که در بالا اشاره کردیم از انواع زئولیت می توان به طبیعی و سنتزی اشاره کرد. زئولیت های طبیعی معمولاً خاصیت بسیار زیادی برای تامین کردن گاز اکسیژن ندارند از این روزها نوع سنتزی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر می توانند گاز نیتروژن را به خود جذب کند.
خلل و فرج های روی زئولیت  به اندازه بزرگ هستند که اکسیژن بتوانند از آن به راحتی عبور کند و برای عبور مولکولهای نیتروژن به اندازه کافی کوچک هستند.

فروش انواع زئولیت اکسیژن ساز خانگی

فروش انواع زئولیت اکسیژن ساز خانگی فروش  زئولیت اکسیژن ساز خانگی در بازار فروش کشور  انجام می شود. این قطعه از دستگاه یکی از مهمترین دستگاه‌های تنفسی و تامین اکسیژن در منزل می باشد که با پیشرفته شدن تکنولوژی و ورود تجهیزات پزشکی به منازل باعث تولید دستگاه های خانگی شده است که جهت سهولت نگهداری بیمار می باشد.
این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز پخش تجهیزات پزشکی در سراسر ایران است که آماده قرارداد با کلیه مراکز درمانی، داروخانه و غیره می باشد که تمامی محصولات اصل بوده و با گارانتی ارائه می‌شود و شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده این محصول را دریافت کنید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید