مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشندگان زئولیت اکسیژن ساز صنعتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

مواد سازنده زئولیت اکسیژن ساز صنعتیقیمت انواع زئولیت اکسیژن ساز سال جدید

زئولیت اکسیژن ساز صنعتی از جمله محصولات مورد نیاز در دستگاه های اکسیژن ساز صنعتی می باشد، زئولیت محصولی می باشد که هم نوع صنعتی و هم نوع طبیعی آن در بازار یافت می شود، نوع معدنی و طبیعی آن در کشور ایران استخراج می شود و توسط صاحبان معدن به فروش می رسد ولی نوع مصنوعی آن توسط وارد کنندگان و بازرگانان وارد کشور می شود و توسط آنها به فروش می رسد.

فروشندگان زئولیت اکسیژن ساز صنعتی

مواد سازنده زئولیت اکسیژن ساز صنعتی

مواد سازنده زئولیت اکسیژن ساز صنعتی

در محیط های صنعتی به خصوص مکان هایی که آلودگی در آن محیط ها زیاد است این نیاز احساس می شود که گاز های سمی از محیط حذف شود و اکسیژن خالص وارد محیط شود، در این مواقع تولید کنندگان صنعتی برای وارد شدن اکسیژن فراوان به محیط از دستگاه های اکسیژن ساز صنعتی استفاده می کنند، در این دستگاه ها برای گرفتن ترکیبات گاز های سمی و تولید اکسیژن از ماده معدنی خاصی استفاده می شود.

این ماده معدنی زئولیت نام دارد و از نسبت های مختلف آلومینیوم و سیلیسیم تشکیل شده است.

در این دستگاه های اکسیژن ساز از انواع زئولیت استفاده می شود،  زئولیت ها دارای انواع مصنوعی و طبیعی می باشد و نوع مصنوعی آن انواع مختلفی دارند و دارای کدهای متفاوتی هستند، این نوع از زئولیت وارداتی می باشد و با توجه به نسبت مواد تشکیل دهنده آن انواع مختلفی دارد، که هرکدام از آن ها کد مخصوص به خود را دارند.

بیشتر زئولیت ایران از طریق واردات از کشورهای اروپایی تامین می شود نوع مصنوعی زئولیت به دلیل کاربرد وسیع آن در صنعت بسیار کاربردی می باشد.

البته باید از کدهای مختلفی آن با توجه به نوع کاربری استفاده نمود زیرا به دلیل ترکیبات و اجزای تشکیل دهنده در مصارف مختلفی مانند آزاد سازی تدریجی کود در کشاورزی، در اکواریوم، انواع اکسیژن سازها و… استفاده می شود.

قیمت انواع زئولیت اکسیژن ساز سال جدید

قیمت انواع زئولیت اکسیژن ساز سال جدید

قیمت زئولیت اکسیژن ساز بسته به این موضوع دارد که از نوع طبیعی باشد ویا از نوع مصنوعی، به طبع نوع مصنوعی این محصول به دلیل واردات آن به ایران و نوسانات نرخ ارز از قیمت های متغییر و بالایی برخوردار می باشد، ولی نوع طبیعی آن به دلیل استخراج آن در داخل کشور قیمتی به مراتب به صرفه تر خواهد داشت.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها می بایست به مراکز فروش و بازرگانی پخش این محصول مراجعه نمود واز قیمت به روز این کالا مطلع شد، البته تولید کنندگان زئولیت در ایران و واردکنندگان این محصول دارای فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده این محصول می باشند برای مطلع شدن از قیمت های به روز این وب سایت ها نیز مرجع مناسبی هستند.

البته مدیر فروش مجموعه های پخش زئولیت نیز به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان می باشند و از این طریق می توان از قیمت های به روز این محصول معدنی مطلع شد.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید