مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشنده سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95%

آنچه در این مقاله میخوانید...

مشخصه سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95%خرید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت طبیعی

سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95% یکی از نوع سنگ های معدنی است که امروزه کاربرد فراوانی در صنعت استفاده میشود.این سنگ ها را در به کار گیری برای تصفیه آب هم استفاده میکنند.در صنعت کشاورزی هم استفاده دارد و همچنین این نوع سنگ برای جذب رطوبت و خشک کردن اجسام است از این رو در داخل ماشین ظرف شویی نیز استفاده شده است.

فروشنده سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95%

مشخصه سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95%

مشخصه سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95% سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت 95% یک نوع سنگ معدنی است که بسیار کار برد های زیادی دارد .یکی از کار برد های آن برای تصفیه آب استفاده میشود .نمونه دیگر کاربرد آن برای پاک کننده های لباس استفاده میشوند.حتی در گذشته این نوع موار معدنی که نوعی سنگ است برای شستشوی سر و بدن در حمام استفاده میکردند.

این نوع سنگ که از مواد طبیعی است و حالت براقی هم دارد.در امور کشاورزی هم مورد استفاده قرار میگیرد چون این نوع سنگ میتواند رطوبت را به خود جذب کند در خاک کشاورزی آن را استفاده میکنند.و زمین کشاورزی را حاصلخیز میکند وبسیار برای خاکی که در آن درختکاری میکنند مفید است.به همین خاطر در گلخانه ها نیز استفاده میکنند.برای انواع کاشت سبزی جات و درختچه و پرورش گل بسیار مفید و کاربردی است.

این نوع سنگ را در منزل استفاده میکنند برای خاصیت بو گیری که دارند.و آنهایی که سگ و گربه در خانه نگهداری میکنند هم که بوی نامطبوعی که دارند از بین میبرد و هم خاصیت رطوبت گیری که دارند برای جایگاه ادرار و مدفوع آنها استفاده میکنند.

خرید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت طبیعی

خرید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت طبیعی این نوع سنگ زئولیت به خاطر داشتن کاربرد های زیاد،بازاری خوبی برای عرضه و تقاضا دارد. این نوع سنگ امروزه به طور وفور در بازار وجود دارد و مشتریان زیادی نیز دارد که هم به صورت اینرنتی و آنلاین میتوان خرید کرد و هم حضوری که هم به صورت فله و هم به صورت جزئی به فروش میرسد.

این نوع سنگ نمایندگی های زیادی در سراسر ایران دارد که با نوع کیفیت و بسته بندی آن قیمت ها باهم متفاوت است.خریداران این محصول میتوانند با مراجعه به تولید کنندگان سنگ زئولیت این محصول را به صورت عمده و قیمت مناسب تهیه کنند.خرید سنگ زئولیت در همه جای کشور به راحتی و صورت میگیرد.سنگ زئولیت طبیعی را در درون ماشین ظرف شویی نیز استفاده میکنند به این علت که این نوع سنگ ماده رطوبت گیر دارد و در خشک کردن ظرف ها تثیر زیادی دارد.

در کشور ما تولید کنندگان سنگ زئولیت،ز بسیار مرغوبی هستن که این سنگ ها را بنا به خواست مشتری به برخی از کشور های خارجی صادر میکنند.این سنگ هایی که صادر میشوند.تولید کننده با کیفیت بالا تولید میکند و به کشور های دیگر عرضه میشوند.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید