مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار عرضه زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی با ساختار زئولیت کلینوپتیلولیتغربال گری مولکولی زئولیت کلینوپتیلولیتنقش زئولیت کلینوپتیلولیت به عنوان جداکننده گازکاربرد زئولیت کلینوپتیلولیت در صنعتپخش کنندگان زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانیمرکز توزیع زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانیخرید عمده زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

در حال حاضر عرضه و فروش زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی از طریق بازارهای داخلی به روش مستقیم و نیز بدون واسطه با بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت در متنوع ترین بسته بندی ها مطابق با استانداردهای روز دنیا صورت می گیرد که این بازارها با فروش گسترده خود به روش مستقیم باعث ارزانتر شدن محصول و نیز جذب مشتریان زیادی گردیده که امروزه از کاربرد زیادی در صنایع مختلف از جمله صنعت کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب، پرورش ماهی، دام و طیور، گلخانه ها و غیره می باشد.

بازار عرضه زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

آشنایی با ساختار زئولیت کلینوپتیلولیت

آشنایی با ساختار زئولیت کلینوپتیلولیت

امروزه زئولیت از طریق معادن بزرگ در برخی نقاط کشور با کیفیت عالی تولید می شود که با توجه به ساختاری که دارد از خواص و کاربرد زیادی در صنایع مختلف از جمله صنعت کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب و دیگر صنایع از اهمیت گسترده ای برخوردار می باشد که مشتریان زیادی دارد.

باید خاطر نشان کرد که در ساختار زئولیت کلینوپتیلولیت از کریستال‌ های آلومینا سیلیکات هیدراته استفاده شده که این ترکیبات خواص فیزیکی و نیز شیمیایی منحصر به فردی دارند که از ارزش و قیمت مناسب برخوردار بوده و شامل: تبادل کاتیونی، غربال ملکولی، کاتالیزور و جاذب هستند.

همچنین ساختار زئولیت کلینوپتیلولیت به صورت متخلخل می‌باشد، که این تخلخل‌ ها حاوی آب و کاتیون‌های قلیایی و قلیایی خاکی هستند که بیشترین کاربرد را در نوع خود دارا می باشند.

شایان ذکر است سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت در کشور با تولیدات رایج و گسترده ای همراه است که برای جدا کردن یون‌های رادیو اکتیو از فاضلاب‌ ها و آب های کشاورزی و پیش تصفیه های تصفیه آب و تصفیه آب پرورش ماهی و تصفیه فاضلاب صنعتی و دام و طیور و گلخانه های صنعتی و کشاورزی های انبوه به‌ طور گسترده ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

غربال گری مولکولی زئولیت کلینوپتیلولیت

امروزه غربال ملکولی زئولیت کلینوپتیلولیت نوعی ماده جذب کننده محسوب می شود که جهت خشک کردن و تصفیه مایعات و گازها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین جنس این نوع ماده معدنی پرسود از نوع کریستال های فلزی، آلومینیوم و سیلیکات می باشد که به صورت متخلخل ساخته و تولید می شوند که ابعاد ملکولی آن ها و سایز سوراخ ها کاملا یکسان می باشد.

ضمنا میزان جذب غربال گری مولکولی زئولیت کلینوپتیلولیت به سه عامل اصلی و مهم سایز، قطبیت و میزان اشباع بودن بستگی دارد که این سه عامل مهم نقش اساسی در صادرات محصول ایفا نموده و باعث شده توجه اکثر بازارهای خارجی را به خود جلب نماید.

باید خاطر نشان کرد که یکی از عوامل اصلی و مهم در توانایی جذب در زئولیت ها، وجود یون های کاتیونی است که در درون شبکه کریستالی زئولیت ها وجود داشته و نیز از کاربرد زیادی در ساختار مولکولی زئولیت ها برخوردار می باشند.

لازم به یادآوری است زئولیت ها را می توان بر اساس موارد مهمی تقسیم بندی نمود که از جمله این تقسیم بندی ها:

  1. بر اساس اندازه و شکل بلورهای زئولیت می باشند.
  2. بر اساس خاصیت های اسیدی یا بازی زئولیت می باشند.
  3. بر پایه و اساس بوجود آمدن و شکل گیری آن ها می باشند.

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده و نیز عناصر مهمی که در ساختار زئولیت وجود دارند می توانند از قدرت جذب بالایی برخوردار باشند که جهت استفاده در صنایع گوناگون بسیار حائز اهمیت می باشند.

نقش زئولیت کلینوپتیلولیت به عنوان جداکننده گاز

نقش زئولیت کلینوپتیلولیت به عنوان جداکننده گاز

امروزه زئولیت ها نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف دارند که از جمله نقش آن ها به عنوان جدا کننده گاز می باشد که از کاربرد و خواص زیادی برخوردار بوده و همچنین از پرفروش ترین و نیز پرخاصیت ترین نوع سنگ معدنی است که در این زمینه از اهمیت گسترده ای برخوردار می باشد.

قابل به ذکر است امروزه ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده در زمینه تولید زئولیت کلینوپتیلولیت، از رونق تولیدی گستری ای برخوردار بوده و توانسته از این نوع کانی در صنایع مختلف استفاده های زیادی نماید.

باید گفت: زئولیت در جداسازی گازها برای به جریان انداختن دائمی آن ها و نیز تمیز کردن هوا، شیرین سازی گازهای طبیعی، خشک کردن گازها، فرایند گازهای طبیعی در پتروشیمی و دیگر موارد بسیار حائز اهمیت می باشد.

ضمنا این کارخانه های تولیدی در اغلب شهرهای ایران از جمله سمنان با استفاده از مواد اولیه مرغوب و طبیعی و همچنین بهره مندی از پیشرفته ترین و نیز مجهزترین دستگاه های صنعتی مدرن و همچنین به کارگیری نیروهای متخصص و مجرب و نیز نیروی انسانی ماهر و فعال در این عرصه با کیفیت مطلوب تولید و نیز با قیمت مناسب روانه بازارهای جهانی می گردد که صادرات زئولیت کلینوپتیلولیت، به اکثر کشورهای دنیا باعث شده بر روند افزایش این محصول معدنی افزوده و نیز باعث ایجاد بازارهای تجاری و رقابتی گردد که از لحاظ تولیدی و اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

باید گفت: شرکت های تولیدی زئولیت دیگری در برخی مناطق کشور در حال فعالیت های زیادی هستند که علاوه بر سمنان، اصفهان، تهران، مشهد و دیگر شهرها با رونق تولیدی خود در این زمینه توانسته اند بر حجم و میزان تولیدات انبوه خود افزوده و نیز در تامین نیاز اکثر بازارهای داخلی و خارجی سهم بسزایی دارا می باشند.

باید خاطر نشان کرد که این ماده معدنی از نمونه مرغوب سنگ های رسوبی در کشور محسوب می شود که بیشتر در صخره های آتشنشانی یافت می شوند و نیز با تخلخل زیاد و تراکم بالایی که دارند از میزان حجم بالا با تعداد سفارشات بالا از سوی متقاضیان خارجی برخوردار هستند که باعث شده بر رونق تولیدی و نیز اقتصادی آن افزوده شود.

ضمنا شرکت های تولیدی با ایجاد نمایندگی های معتبر در سراسر کشور توانسته اند فروش زئولیت کلینوپتیلولیت، را به صورت عمده و مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار دهند که بدون شک عرضه و فروش مستقیم محصول باعث افزایش تولیدات بیشتر، کیفیت برتر، فروش و سود بیشتر محصول و همچنین با عدم وجود واسطه ها از قیمت آن کاسته شده که این امر مهم باعث جذب مشتریان زیادی گردیده است.

همچنین مراکز عرضه و فروش مستقیم محصول سعی بر این دارند که انواع و اقسام متفاوت این محصول را با کیفیت عالی و قیمت ارزان تر در اختیار مشتریان خود قرار دهند تا آن ها بتوانند بر اساس نیاز و سرمایه مالی خود آن را در وزن و اندازه های مختلف به طور کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

کاربرد زئولیت کلینوپتیلولیت در صنعت

زئولیت از کاربرد زیادی در صنایع مختلف برخوردار می باشد که از مهمترین کاربردهای آن می توان به استفاده در صنعت کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب و همچنین تولید مواد غذایی برای دام و طیور، پرورش ماهیان و غیره نام برد که بسته به نوع صنعت از کاربرد جداگانه برخوردار بوده که اغلب با تنوع رنگ های طبیعی خاص اغلب به رنگ سفید، یا فاقد رنگ با قدرت جذب بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

باید گفت: زئولیت ها را می توان به گونه ها و اشکال مختلفی تقسیم بندی کرد که در دو نوع مصنوعی و طبیعی در کشور با کیفیت مطلوب تولید می شوند که به طور یقین نوع طبیعی بر نوع مصنوعی برتری داشته و نیز به شکل ستونی و رشته ای تقسیم می شوند که بسته به نوع کاربرد متفاوت می باشند.

همچنین زئولیت ها علاوه بر قدرت جذب بالا دارای خاصیت اسیدی و قلیایی هستند که روش تولید آن ها با یکدیگر متفاوت بوده که امروزه با دو نوع ایرانی و خارجی در بازار یافت می شوند که زئولیت ایرانی از نوع رسوبی و زئولیت خارجی از نوع آتشنشانی است که نوع ایرانی بر نوع خارجی از ارجحیت بیشتری برخوردار بوده و هر کدام به نوبه خود از جهات مختلفی با یکدیگر فرق داشته که در صنایع مختلف از کاربرد فراوانی برخوردار می باشند.

امروزه زئولیت ها دارای ویژگی های مهم و خاص هستند که از ویژگی های آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دارای تخلخل زیاد با تراکم بالا می باشد.
  2. مولکول ها را به راحتی غربال گری می کند.
  3. دارای خاصیت اسیدی و قلیایی بالا می باشد.
  4. زئولیت از خاصیت جذب کنندگی بالا برخوردار می باشد.
  5. گازهای سمی موجود را با قابلیت زیادش جذب می کند.
  6. از ترکیبات شیمیایی و فیزیکی بالایی برخوردار می باشد.
  7. در صنعت کشاورزی هنگام آبگیری پایداری خود را حفظ می کند.
  8. به عنوان ماده دفع کننده سموم قارچی در صنعت به حساب می آید.
  9. در فرایند تولید زئولیت از دستگاه های صنعتی مدرن استفاده شده است.
  10. از استانداردهای روز دنیا الهام گرفته و کاملا ارگانیک و بهداشتی می باشد.
  11. در دو نوع طبیعی و مصنوعی و نیز ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شوند.
  12. این ماده معدنی جزو سنگ های رسوبی محسوب می شود که در صخره های آتشنشانی وجود دارد.
  13. از کاربرد زیادی در صنعت کشاورزی، دام و طیور، پرورش ماهی، فرایند تصفیه آب، ساختمان سازی و غیره برخوردار می باشد.

پخش کنندگان زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

پخش کنندگان زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

امروزه شرکت پخش زئولیت کلینوپتیلولیت عمده، یکی از برترین و نیز بهترین تامین کننده این محصول معدنی محسوب می شود که با تنوع کیفیت توانسته این محصول را به اکثر کشورهای دنیا معرفی نماید.

ضمنا پخش کنندگان زئولیت این محصول معدنی را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب مطابق با استانداردهای و مدرن در انواع برندها و بسته بندی های متنوع در اختیار متقاضیان خود قرار می دهند که اغلب به روش مستقیم و بدون واسطه بوده که پخش این محصول به روش مستقیم بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای تولید کننده، فروشنده و نیز صادر کننده آن می باشد.

همچنین زئولیت، به عنوان یک ماده معدنی بسیار مهم و پر کاربرد می تواند به خوبی رطوبت را جذب و نیز حرارت تولید کند و در انواع گوناگون بسته به نوع خود از کاربرد و نیز اهمیت زیادی در صنایع مختلف حائز اهمیت باشد.

قیمت زئولیت کلینوپتیلولیت بر اساس عوامل گوناگونی از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور تعیین می گردد که بسته به نوع کیفیت، شرکت تولیدی معتبر و برندهای معروف، نحوه بسته بندی، نحوه تولید و توزیع محصول، استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن آن، فله ای بودن محصول، صادراتی بودن آن، کاهش نوسانات ارزی در کشور، عرضه مستقیم و بدون واسطه، نمایندگی های فروش عمده محصول، خرید اینترنتی آن، رنگ شفاف، سایز و اندازه، وزن، بلورهای پهن و کوتاه، نوع کاربرد، نوع صنعت، مواد اولیه به کار رفته در تولید آن و دیگر موارد متفاوت می باشد.

مرکز توزیع زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

امروزه مرکز توزیع زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی، فروشندگان و کارشناسان ماهری دارند که در این حیطه از آگاهی های خاص برخوردار بوده و توانسته اند با راهنمایی های خود در این زمینه مشتریان را به خرید محصولی با کیفیت عالی و قیمت مناسب کمک کرده تا آن ها بتوانند کالایی مرغوب و ارگانیک مطابق با استانداردهای روز دنیا خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

باید خاطر نشان کرد محصول زئولیت در کشور در انواع گوناگون جهت کاربردهای فراوان در صنایع مختلف با بالاترین سطح کیفیت تولید و نیز با مناسب ترین قیمت در انواع برندها و بسته بندی های دارای تاریخ تولید، پروانه تولید، پروانه بهداشت، مهر استاندارد جهانی به اکثر کشورهای خارجی صادر می گردد که امروزه متقاضیان زیادی را از سوی این کشورها متوجه خود ساخته است.

شایان ذکر است مراکز عمده فروش محصول زئولیت برای این که بتوانند از جذب مشتریان زیادی از سوی کشورهای خارجی برخوردار شوند سایت هایی را در سراسر کشور مخصوص محصول ایجاد می کنند تا بتوانند محصول را سفارش و خریداری نمایند.

بنابراین سفارش زئولیت کلینوپتیلولیت را می توان از طریق مراکز عمده فروش و نیز سایت اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیرحضوری انجام داد که بدون شک یکی از آسان ترین، ارزان ترین و نیز سریع ترین راه سفارش محصول به حساب آمده که باعث می شود محصول با کیفیت عالی و قیمت ارزان تر بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی و همچنین صرفه در وقت و زمان، انرژی و اقتصاد و هزینه های جانبی و تجاری دیگر را به دنبال خواهد داشت که اغلب مشتریان ترجیح می دهند این روش را برای سفارش و خرید محصول خود انجام دهند زیرا از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خرید عمده زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

خرید عمده زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

معمولا روش های متعددی برای خرید عمده زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی وجود دارد که یکی از این راه کار ها، روش عمده می باشد که امروزه از بازار پسندی و مشتری مداری زیادی برخوردار می باشد که باعث جذب مشتریان زیادی گردیده است.

همچنین خرید زئولیت کلینوپتیلولیت ارزان به دو صورت یکی عمده از طریق نمایندگی های عرضه فروش در سراسر کشور صورت می گیرد و دیگری از طریق سایت اینترنتی محصول می باشند که هر دو روش تاثیر بسزایی در تعیین قیمت ارزان محصول داشته و باعث جذب مشتریان زیاد و همچنین میزان تولیدات انبوه و میزان فروش و سود بیشتر محصول گردیده که طرفداران زیادی دارند.

ضمنا عمده فروشان یا خرید عمده این نوع کانی توانسته اند مشتریان زیادی از سراسر دنیا را به خود جلب نمایند که این نیز تاثیر بسزایی بر روند افزایش تولیدات بیشتر محصول و نیز روند افزایش اقتصاد کشور را به دنبال خواهد داشت.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید