صفحه اصلی > زئولیت : پخش زئولیت طبیعی ایرانی در اصفهان

پخش زئولیت طبیعی ایرانی در اصفهان

زئولیت یک ماده معدنی است که از آلومینوسیلیکات تشکیل شده است و از معادن مخصوص استخراج شده و به عنوان جاذب سطحی و کاتالیزور در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز پخش زئولیت طبیعی ایرانی است که فروش گسترده خود را در اصفهان و سایر شهرهای ایران انجام داده و بهترین نوع این ماده را در دسترس آنها قرار می دهد.پخش زئولیت طبیعی ایرانی در اصفهان

تفاوت عمده زئولیت طبیعی با مصنوعی

تفاوت عمده زئولیت طبیعی با مصنوعی این روزها زئولیت ها کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف پیدا کرده اند. به عنوان مثال برای تصفیه آب از این ماده معدنی به عنوان کاتالیزور استفاده شده و بسیاری از یون های اضافی آب را از آن جدا می نمایند.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که در طبیعت بیش از 40 نوع زئولیت یافت می شود که تنها 9 نمونه آن به وفور در دسترس ما قرار دارد، به همین سبب برخی از کارخانجات و شرکت های تولید کننده، اقدام به ساخت و ارائه زئولیت مصنوعی نموده اند و ما این روزها شاهد وجود بیش از 100 نوع زئولیت سنتزی مصنوعی در جهان هستیم.
و اما یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای هر شخصی به وجود آید این است که تفاوت انواع زئولیت طبیعی با مصنوعی در چیست؟
در پاسخ باید به این نکته اشاره کنیم که زئولیت طبیعی دارای تنوع بسیار کمتری نسبت به نوع مصنوعی آن می باشد و درون آنها ناخالصی هایی وجود دارد که باید در کارخانجات مختلف فراوری و آماده استفاده گردد.
زئولیت مصنوعی را می توان با استفاده از مواد خام ارزان و با درجه خلوص بالا به دست آورد و این امر موجب شده است که قیمت زئولیت مصنوعی نسبت به نوع طبیعی آن کمتر باشد.

خرید انواع زئولیت طبیعی ایرانی

خرید زئولیت طبیعی ایرانی که از دل معادن شهرهای مختلف کشورمان استخراج شده بسیار گرم و پر رونق است و صنایع مختلف از آن برای تولید محصولات خویش بهره می برند. 
خوشبختانه در کشورمان ایران منابع غنی از زئولیت طبیعی در شهرهایی مانند سمنان، آذربایجان شرقی، قم و دماوند وجود دارند که بهترین انتخاب برای استخراج و استفاده از این محصولات در صنایع مختلف تولیدی می باشد.
این زئولیت ها در صنعت کشاورزی نقش بسیار مهمی ایفا کرده و به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات کودهای شیمایی قرار گرفته و موجب اصلاح بستر خاک می گردد. همچنین بهره گیری از آن در آکواریوم های خانگی نگهداری ماهی می تواند به جذب آمونیاک کمک فراوانی کرده و به این صورت سلامتی ماهیان را حفظ نماید.
در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که زئولیت های طبیعی و مصنوعی جایگاه ویژه ای در صنایع دنیا و به خصوص کشورمان ایران ایفا می نمایند.

پست های مرتبط

فروش زئولیت سمنان | مرکز پخش زئولیت در ایران

فروش زئولیت سمنان در تمامی مراکز و نمایندگی های معتبر در سرتاسر کشور عرضه می شود و شما می توانید محصول مورد نیاز خود را با اطمینان کامل از این مراکز خریداری نما

22 آگوست 2024

خرید زئولیت در اصفهان | صادرات مواد معدنی به دیگر کشور ها

خرید زئولیت در اصفهان توسط شرکت ها و مراکز صنعتی و تجاری که در این شهر فعالیت می کنند انجام می شود. همچنین امروزه به دلیل پیشرفت های زیادی که در صنعت داشتیم توا

22 آگوست 2024

خرید زئولیت در اصفهان | تولید و عرضه آن در بازار

خرید زئولیت در اصفهان از مرکز فروش زئولیت در اصفهان امکان پذیر است. زئولیت نوعی ماده معدنی است که از آلومینوسیلیکات تشکیل شده است و یکی از مهمترین کاربرد های آن

22 آگوست 2024

دیدگاهتان را بنویسید