صفحه اصلی > زئولیت اکسیژن ساز : مرکز فروش زئولیت اکسیژن ساز | قیمت زئولیت اکسیژن ساز

مرکز فروش زئولیت اکسیژن ساز | قیمت زئولیت اکسیژن ساز

 

مراکز صنعتی و پزشکی همچنین افرادی عادی از جمله خریداران اساسی زئولیت اکسیژن ساز هستند که می توانتد برای خرید آن از راه های زیر اقدام کنند.

امروزه تولیدکنندگان بسیاری در زمینه تولید و عرضه پودر زئولیت اکسیژن سازدر بازار فعالیت می کنند که نتیجه این فعالیت، وجود مقدار کافی از زئولیت در بازارها هست.

به طور کلی هم تولیدکنندگان ایرانی و هم خارجی در تهیه و پخش این ماده در سراسر بازار فعالیت میکنند.

مراکز پزشکی و صنعتی که در زمینه فروش کپسول های اکسیژن فعالیت می کنند، پودر زئولیت اکسیژن ساز را نیز به فروش می رسانند.

از طرفی مراکز خاصی نیز تنها برای فروش زئولیت اختصاصی شدند که می توانند مراجع خوبی برای خرید این پودر باشند.

ارین نمایندگی ها می توانید مرغوب ترین نوع زئولیت اکسیژن ساز را به صورت جزئی یا عمده و به صورت مستقیم خریداری کنید تا از قیمت های کم آن نیز بهره مند شوید.

همچنین مراکز غیرحضوری و بازارهای برخط می توانند انتخاب خوبی به عنوان فروشگاه باشند چرا که خدمات خود را به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

قیمت زئولیت در بازار به عواملی همچون کیفیت و مرغوبیت، تاریخ انقضا و ماندگاری، خدمات پس از فروش و غیره بستگی دارد.

با اینکه کشور سازنده نیز تاثیر بسزایی در تعیین قیمت زئولیت اکسیژن ساز دارد، اما همچنان زئولیت های تولیدی کشورهای آلمان و چین با توچه به کیفیت خوبی که دارا هستند، قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر موارد مشابه در بازار دارند که می توانند بهترین انتخاب برای خرید زئولیت اکسیژن ساز و استفاده از این کالا باشد.

مجموعه بازرگانی مفید یکی از بزرگترین مرکز فروش زئولیت اکسیژن ساز در ایران می باشد که مرغوب ترین محصولات را با بهترین قیمت به دست مشتریان می رساند.

برای دستیابی به قیمت زئولیت اکسیژن ساز می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و از مشخصات و قیمت محصولات اطلاعات کسب کنید و سپس برای خرید زئولیت اکسیژن ساز اقدام کنید.

بازرگانی مفید عرضه کننده انواع زئولیت اکسیژن ساز خانگی ، زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی و زئولیت اکسیژن از صنعتی می باشد.

بیشتر بخوانید:

قیمت زئولیت اکسیژن ساز خانگی سال ۹۹

زئولیت اکسیژن ساز یا متمرکز کننده اکسیژن یک دستگاه پزشکی است که برای تأمین اکسیژن برای بیماران با بیماری‌های تنفسی استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از دانه‌های زئولیت، میزان اکسیژن هوا را به درصدهای بالایی افزایش داده و نیتروژن را حذف می‌کند. این کار باعث افزایش جذب اکسیژن توسط ریه‌ها و بهبود تأمین اکسیژن در خون بیمار می‌شود.

زئولیت اکسیژن ساز به‌عنوان جایگزینی برای سیلندرهای اکسیژن پرفشار سنگین یا سیستم‌های کوچک اکسیژن مایع برودتی استفاده می‌شود و به بیماران اجازه می‌دهد که در خانه خود درمان شوند. این دستگاه توسط یک کمپرسور هوا، دو مخزن پر از دانه‌های زئولیت، یک مخزن یکسان‌کننده فشار و تعدادی دریچه و لوله تشکیل شده است.

قیمت هر کیلو زئولیت خالص متفاوت است و بسته به نوع و کیفیت زئولیت و شرکت تولید کننده متغیر است. در حال حاضر قیمت هر کیلو زئولیت خالص را نمی‌توان دقیقاً تعیین کرد،باید توجه داشت که قیمت زئولیت و دستگاه‌های آن به دلیل تاثیر عوامل مختلفی مانند تغییرات بازار، نوع و کیفیت محصول، سایز و ظرفیت دستگاه، ممکن است تغییر کند. جهت استعلام دقیق قیمت پودر اکسیژن ساز با مجموعه مفید در تماس باشید.

زئولیت اکسیژن ساز یا غربال مولکولی، یک نوع حجم سه بعدی متخلخل ساخته شده از سیلیکا و آلومینا است که جهت تولید مداوم اکسیژن در دستگاه‌های اکسیژن ساز استفاده می‌شود. زئولیت با انتخاب اکسیژن نسبت به نیتروژن عمل می‌کند و دانه‌های زئولیت برای جذب نیتروژن تحت‌فشار ۲۰ psi/~1.4 bar و در دمای محیط استفاده می‌شود. هنگامی که ظرفیت جذب زئولیت به اندازه کافی کاهش پیدا می‌کند، بستر جذب کاهش می‌یابد و نیتروژن آزاد می‌شود. این چرخه برای تولید مداوم بیش از ۱۰ لیتر اکسیژن در دقیقه تکرار می‌شود.

ظرفیت جذب اکسیژن در زئولیت ۱۳X حدود ۰٫۶ میلی مول بر گرم در ۱٫۴ بار است که تقریباً ۱۴ لیتر گاز در یک گرم ماده است. با استفاده از زئولیت ، مقدار هوای موردنیاز فشرده شده در غلیظ کننده کاهش می‌یابد و متعاقباً انرژی موردنیاز برای تولید اکسیژن را کاهش می‌دهد.

غربال‌ مولکولی زئولیت بسیار مقرون ‌به‌ صرفه هستند، زیرا به انرژی زیادی برای انجام کار خود نیاز ندارند.

آنها را می توان با اندازه های مختلف در دستگاه ها برای تولید اکسیژن استفاده کرد.

کاربرد زئولیت در دستگاه‌های اکسیژن ساز، به دلیل توانایی آن برای تمایز بین گازهای مختلف و جذب اکسیژن از هوا، بسیار مفید است. زئولیت ها با کمک تخلخل آنها و ساختار چهاروجهی‌شان، می‌توانند به طور انتخابی اکسیژن را از هوا جذب کنند و سایر گازها از آن عبور دهند. این ویژگی زئولیت ها، برای تولید اکسیژن در سیستم‌های تغلیظ کننده‌ی اکسیژن استفاده می‌شود. همچنین، زئولیت ها در تصفیه آب، حذف رطوبت، حذف گازهای آلاینده و سایر کاربردهای صنعتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از تخصصی‌ترین و مهم‌ترین کاربرد آن در دستگاه‌های مولد اکسیژن ساز است. امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای پزشکی، بیماران می‌توانند به راحتی در خانه درمان شوند. دستگاه‌های اکسیژن ساز نیز در دو نوع بیمارستانی یا صنعتی و خانگی وجود دارند. زئولیت نیز برای هر دو مدل می‌تواند با روش PSA استفاده شود. زئولیت دستگاه اکسیژن ساز و یا پودر دستگاه اکسیژن ساز برای هر دو مدل، دارای سطح بالا و تخلل زیادی است.

زئولیت عموما به دو دسته آزمایشگاهی و طبیعی می‌باشد. نوع آزمایشگاهی آن برای دستگاه‌های اکسیژن ساز بیمارستانی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده در تولید اکسیژن نقش بسیار بالایی دارد. دستگاه اکسیژن ساز هوای محیط را از مواد آلومینو سیلیکات عبور می‌دهد، در نتیجه هوای داخل دستگاه به صورت کامل برای بیمار فیلتر و تصفیه می‌شود. ساختار زئولیت نیز به صورت پودر است که می‌تواند ۲۱ درصد از اکسیژن هوایی را که دریافت می‌کند، از دیگر گازهای موجود درآن جدا کند و اکسیژن خالص تولید کند.

خالص‌سازی و تصفیه اکسیژن با پودر اکسیژن ساز

توسعه یک کنسانتره اکسیژن قابل حمل برای بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی از اهمیت بالایی برخوردار است. خروجی تغلیظ کننده اکسیژن یک جریان اکسیژن غنی شده ۹۰ درصد حجمی در یک چرخه جذب و دفع مداوم (زمان چرخه ۹۰ ثانیه) است. اندازه ستون جذب ۳ سانتی متر قطر و ۲۰ سانتی متر طول دارد. یک زئولیت با اندازه نانو ۱۳ برابر لیتیوم به عنوان جاذب برای جذب انتخابی نیتروژن از هوا استفاده می شود.

آلودگی هوا در حال تبدیل شدن به یک مشکل جهانی به ویژه در شهرهای پرجمعیت مانند تهران، است. آلودگی هوا منجر به مشکلات حاد و مزمن تنفسی می شود که در حال تبدیل شدن به یک نگرانی فزاینده در سطح جهانی و فردی است. استفاده از ماسک های یکبار مصرف به روشی محبوب برای محافظت در برابر قرار گرفتن در معرض آلاینده ها تبدیل شده است.

با این حال، برای افرادی که توانایی تنفس مستقل ضعیفی دارند، مانند بیماران مبتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD)، تنفس از طریق ماسک های صورت یکبار مصرف دشوار است. در نتیجه، نیاز روزافزونی برای رسیدگی به سلامت و کیفیت زندگی از طریق یک کنسانتره اکسیژن سبک و قابل حمل با منبع اکسیژن درجه پزشکی (غلظت O2: ~ 88-92 درصد) وجود دارد. در حال حاضر، تکنیک‌های غلظت اکسیژن بر اساس فرآیندهای جداسازی هوا مانند تکنیک برودتی، جداسازی غشایی و جذب نوسان فشار (PSA) است که می‌تواند به طور موثری اکسیژن غنی‌شده را با استفاده از هوای محیط به عنوان منبع تولید کند.

اگرچه تقطیر برودتی به عنوان فرآیند پیشرو برای جداسازی هوا در یک کارخانه اکسیژن صنعتی عمل می‌کند، تکنیک جذب نوسان فشار (PSA) مزیت کاهش مصرف انرژی را برای مقیاس‌های تولید کوچک دارد. در مقایسه با روش جداسازی غشایی، که به فشار بالاتر و مواد نفوذپذیر انتخابی گران قیمت نیاز دارد، جذب نوسان فشار با استفاده از جاذب‌های زئولیت در اندازه نانو راه‌حل عملی‌تری برای توسعه متمرکزکننده اکسیژن قابل حمل است.

بیشتر بخوانید:

خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی

 

با توجه به سطح ریز متخلخل بزرگ در داخل جاذب های پودر زئولیت، متمرکز کننده اکسیژن قابل حمل با استفاده از تکنیک PSA می تواند نیتروژن هوا را جذب کرده و جریان اکسیژن غنی شده را تحت شرایط فشار بالا تولید کند. تغلیظ کننده را می توان با کاهش فشار برای آزادسازی نیتروژن جذب شده بازسازی کرد. به این ترتیب، یک جریان اکسیژن پیوسته می تواند برای کمک به فرد و افزایش کسری از اکسیژن الهام شده ایجاد شود. سیستم غلظت اکسیژن معمولاً با یک سیستم فیلتراسیون برای حذف PM 2.5 و بهبود کیفیت جریان گاز محصول همراه است.

مشخصات بهترین نوع زئولیت اکسیژن ساز برای استفاده در دستگاه تولید اکسیژن

هر چه قدر کیفیت زئولیت مولد اکسیژن بیشتر باشد، امکان تولید اکسیژن با درصد خلوص بالاتری فراهم می‌شود. معمولاً زئولیت‌های طبیعی به دلیل وجود ناخالصی کیفیت مطلوبی ندارند. لذا انواع صنعتی آن‌ها ترجیح داده می‌شود. انواع صنعتی به دلیل داشتن تخلخل استاندارد، قدرت تصفیه‌کنندگی بالایی دارند و میزان آب‌گیری آن‌ها بیشتر است. برای اطمینان از کیفیت، باید به هنگام خرید زئولیت اکسیژن ساز موارد زیر را بررسی کنید:

نبود گرد و غبار: نباید بر روی این زئولیت‌ها گرد و غبار نشسته باشد. وجود گرد خاک، گچ، آهک و غیره کارایی آن را پایین می‌آورد.

شفافیت: رنگ شفاف و روشن زئولیت نشان از کیفیت بهتر آن دارد

میزان خلوص زئولیت: هر چه قدر خلوص مواد تشکیل‌دهنده بیشتر باشد، کیفیت اکسیژن تولیدشده بیشتر خواهد بود. این مورد را می‌توان آزمایش کرد. وجود ناخالصی هم ممکن است باعث اختلال در عملکرد جذب نیتروژن شود.

زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی یا زئولیت اکسیژن ساز صنعتی با جذب نیتروژن موجود در هوا به خالص سازی اکسیژن کمک می‌کند. لذا قرار گرفتن در معرض هوا باعث می‌شود تا به صورت خودکار بخشی از خاصیت زئولیت از بین برود. بنابراین بسته‌های زئولیت ، چه به صورت فروش عمده یا خرده، حتماً باید وکیوم باشند و به هیچ وجه در معرض هوا قرار نگیرند. قرار گرفتن در معرض هوا باعث می‌شود تا بخشی از ظرفیت جذب نیتروژنِ آن زئولیت از بین برود و راندمان پودر اکسیژن ساز به هنگام تولید اکسیژن کاهش پیدا کند.

مورد بعدی اینکه زئولیت حتماً باید کاملاً خشک باشد. نم گرفتن و قرار گیری پودر اکسیژن ساز در محیط‌های مرطوب یا خیس باعث می‌شود این زئولیت خراب شود. لذا به هنگام انبارداری یا حتی بسته‌بندی باید تمهیداتی دید که زئولیت انبار شده در برابر رطوبت مقاوم باشد.

 

فروش زئولیت اکسیژن ساز خانگی و صنعتی

زئولیت دستگاه اکسیژن ساز
زئولیت دستگاه اکسیژن ساز

بعضی شرکت ها زئولیت دستگاههای اکسیژن ساز خانگی تولید می کنند.

استفاده از زئولیت ها در تصفیه گاز طبیعی از سال ۱۹۶۸ ، موجب شده بسیاری از مراکز صنعتی انواع مختلف زئولیت برای تصفیه گازها ، به ویژه سابازیت و موردنیت را مورد استفاده قرار دهند.

بازرگانی مفید یکی از ارائه دهندگان انواع زئولیت اکسیژن ساز خانگی و صنعتی است که توانسته محصولات با کیفیت و با مارک های شناخته شده را با قیمت مناسب در فروشگاه خود ارائه دهد و اصالت محصولات را برای مشتریان گرامی تضمین کند. با حذف واسطه ها این مجموعه یک فروشگاه آنلاین مشهور برای خرید عمده پودر زئولیت اکسیژن ساز است که مجوزهای لازم برای این کار شرکتی را دریافت کرده است.

فروشگاه اینترنتی مفید ، فروش زئولیت اکسیژن ساز صنعتی و خانگی را با تخفیف های نقدی فوق العاده و اقساطی دارا می باشد.

شما مشتریان عزیز می توانید انواع زئولیت اکسیژن ساز را با قیمت بسیار ارزان و مناسب به راحتی خریداری کنید.

 

منابع:

 

https://oxygeno.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%DA%98%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2/

https://rahgostarsabz.com/product/%D8%B2%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%DA%98%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2/

https://shamimsharif.ir/products/zeolite-oxygen-generator-price/

https://medfix-moin.com/zeolite/

https://omdezeolit.ir/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B2%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%DA%98%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B2%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C/

 

 

سوالات متداول:

  • از چه زئولیتی برای دستگاه های اکسیژن ساز استفاده می شود؟

برای دستگاه‌های اکسیژن ساز، از زئولیت‌های مصنوعی استفاده می‌شود. زیرا مدل طبیعی آن نمی‌تواند گاز‌های دیگر را از اکسیژن جدا کند.

  • نحوه کارکرد زئولیت در دستگاه اکسیژن ساز چگونه است؟

هوای مکیده شده به داخل دستگاه توسط زئولیت جذب می شود. این ماده به جز اکسیژن تمام گاز های موجود در هوا را به خود جذب می کند. اکسیژن خالص عبور کرده و از خروجی به بیمار منتقل می شود.

مطالب مرتبط:

مرکز فروش زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی در قم

 

وارد کننده زئولیت اکسیژن ساز صنعتی

 

 

پست های مرتبط

خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی

خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی به شکل عمده امکان پذیر است که امروزه آنها را در بسته بندی های متنوعی در بازار عرضه می کنند که بسته به کیفیتی که دارند از قیمت های م

صادرات زئولیت ایرانی به کشورهای مختلف

  دسته‌ای از مواد متخلخل معروف به زئولیت‌ها هستند که معمولا حفره‌هایی…

زئولیت اکسیژن ساز چیست و چگونه عمل می کند؟

زئولیت اکسیژن ساز    برای مشاوره، خرید و یا سفارش محصول با…

دیدگاهتان را بنویسید