صفحه اصلی > زئولیت اکسیژن ساز : قیمت زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی در قم

قیمت زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی در قم

قیمت زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی بعد از شیوع ویروس کرونا و درگیری مردم با بیماری های تنفسی افزایش پیدا کرد. اما هم چنان می توان این ماده با ارزش و پر مصرف را، با قیمت مناسب تر خرید. کیفیت بالا و قیمت مناسب، دو عضو جدانشدنی از یک دیگر هستند. اما با این وجود، باز هم می توان با پرداخت هزینه پایین تر، زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی درجه یک خریداری کرد.

مجموعه ی مفید، مفتخرست، زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به خریداران عرضه کند. برای سفارش محصول فقط کافیست که با ما تماس بگیرید. هم چنین پخش زئولیت اکسیژن ساز بیمارستان در سراسر ایران صورت می گیرد.

زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی چیست

بهتر است قبل از این که با زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی آشنا شویم، در مورد زئولیت بدانیم. زئولیت یک کانی است که می توان آن را در طبیعت نیز پیدا کرد. اما در همه جایی نمی توان زئولیت را پیدا کرد. ایران یکی از کشور های دارای معادن زئولیتی است.

معادن زئولیتی در ایران در چندین شهر موجود می باشد. یکی از بهترین معادن زئولیتی در این کشور در شهر سمنان می باشد. شما می توانید محصولات و کانی های زئولیتی را از این مجموعه خریداری کنید.

زئولیت را می توان در دو نوع تولید کرد. زئولیتی که در معادن به صورت طبیعی استخراج می گردد و زئولیتی که به صورت مصنوعی تولید شده است. شما می توانید دو نوع زئولیت طبیعی و مصنوعی را در کیفیت های مختلف خریداری کنید.

هر کدام از این زئولیت های طبیعی و مصنوعی در زمان های مختلف به کاربرده می شوند.

زئولیت اکسیژن ساز نوعی از زئولیت مصنوعی می باشد. این زئولیت که با نام زئولیت ۱۳x و یا زئولیت oxy hp-ap شناخته می شود، نقش مهمی در تولید اکسیژن دارد.

نقش زئولیت oxy hp-ap در تغلیظ اکسیژن

دستگاه اکسیژن ساز وسیله ای است که با آن می توان اکسیژن مورد نیاز بیماران را تولید کرد. هوایی که تنفس می کنیم، تنها ۲۱ درصد اکسیژن دارد و مابقی را گازهای دیگر تشکیل می دهند.

اکسیژن ساز می تواند به کمک oxy hp-ap، اکسیژن را با خلوص بالا برای بیماران تولید کند و به وسیله جریان های خروجی قابل تنطیم آن را به بیماران تحویل دهد.

دستگاه های اکسیژن ساز در سه نوع خانگی، پرتابل و بیمارستانی موجود هستند. در هر سه این دستگاه ها از زئولیت اکسیژن ساز استفاده می گردد.

زئولیت oxy hp-ap از سیلیکا، کاتیون، سدیم، کلسیم و آلومینیوم تشکیل شده است. برای تولید جبران بار مثبتی دستگاه های اکسیژن در سطح از دست می دهند، موثر می باشد.

 

اما چرا زئولیت را برای تغلیظ اکسیژن به کار می برند؟

جذب فیزیکی:

زئولیت، نیتروژن حاوی آب را می گیرد و به اکسیژن اجازه ی عبور می دهد. زئولیت به دلیل متخلخل بودن و بزرگی سطحی که دارد، توانایی جذب هر گونه نیتروژنی در مقدار های مختلف و متنوع را دارد.

۲- جلوگیری فضایی :

تخلخل های یکنواخت زئولیت، جزو ویژگی های آن ها محسوب می شود. زئولیت می تواند جلوی عبورنیتروژن را بگیرد و اجازه ی عبور این مولکول ها از فیلتر های تصفیه کننده را ندهد.

همان طور که گفتیم، زئولیت از ورود هر گونه گاز نیتروژن به آب جلوگیری کرده و اکسیژن را آزاد می سازد.

و به همین علت می تواند در موارد دیگری نیز کاربرد داشته باشد. استفاده از زئولیت در تصفیه های خانگی به جای سیلیس نیز رواج پیدا کرده است.

فروشنده زئولیت oxy hp-ap در ایران

سابقه ی چند ساله مجموعه ی مفید در فروش انواع زئولیت ها و زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی به همراه کیفیت بالای این محصولات، موجب شده تا این مجموعه به عنوان یکی از برترین فروشنده ها در سطح کشور فعالیت داشته باشد.

شاید بتوانید زئولیت اکسیژن ساز oxy hp-ap را از مراکز دیگری تهیه کنید، اما قطع به یقین همگی آن ها کیفیت یکسانی نخواهند داشت.

زئولیت اکسیژن ساز درجه یک از کجا بخریم؟

تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران یکی از دغدغه های مهم در بخش درمان است. شرایط امروزی جامعه نیز طوری شده که نیاز به اکسیژن بیش تر از هر زمان دیگری، حس می شود. دستگاه های اکسیژن ساز برای این که کارایی لازم را داشته باشند و بتوانند اکسیژن مورد نیاز بیماران را تولید کنند؛ به زئولیت اکسیژن ساز نیاز دارند.

زئولیت اکسیژن ساز یکی از مهم ترین نقش ها را در تولید اکسیژن خواهد داشت. برای خرید زئولیت اکسیژن ساز می توانید با ما در تماس باشید.

پست های مرتبط

خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی

خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی به شکل عمده امکان پذیر است که امروزه آنها را در بسته بندی های متنوعی در بازار عرضه می کنند که بسته به کیفیتی که دارند از قیمت های م

صادرات زئولیت ایرانی به کشورهای مختلف

  دسته‌ای از مواد متخلخل معروف به زئولیت‌ها هستند که معمولا حفره‌هایی…

مرکز فروش زئولیت اکسیژن ساز | قیمت زئولیت اکسیژن ساز

  مراکز صنعتی و پزشکی همچنین افرادی عادی از جمله خریداران اساسی…

24 نوامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید