صفحه اصلی > زئولیت اکسیژن ساز : خرید زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی از نمایندگی

خرید زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی از نمایندگی

دستگاه های اکسیژن‌ ساز از اصلی‌ترین تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها می‌باشد. برای خرید زئولیت اکسیژن‌ساز بیمارستانی از نمایندگی، می‌توانید به این مرکز مراجعه نمایید. زیرا این مجموعه به صورت مستقیم تمامی محصولات را به شما عرضه می‌نماید.خرید زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی از نمایندگی

روش‌های تعویض زئولیت اکسیژن‌ساز بیمارستانی

همانطور که گفته‌شد، دستگاه‌های اکسیژن‌ساز از مهمترین تجهیزات بیمارستان می‌باشد. این دستگاه، اکسیژن مورد نظر محیط را تامین می‌نماید. همچنین، هوای محیط را با اکسیژن بیشتری به بیمار تحویل می‌دهند.

مهمترین قطعه در دستگاه‌های اکسیژن‌ساز زئولیت می‌باشد. این دستگاه از اجزای مختلفی ساخته شده‌ است که زئولیت، جز مهمترین آنها می‌باشد. وقتی هوای محیط وارد دستگاه می‌شود فیلتر‌های اکسیژن، میکروب و باکتری‌ها را جدا می‌کند. سپس هوای سالم را به بیمار می‌رساند.

هوای ورودی وقتی وارد مخازن زئولیت می‌شوند نیتروژن هوا را از اکسیژن جدا می‌کنند. درنتیجه اکسیژن خالص را به محیط باز می‌گردانند. معمولاً مخازن زئولیت فضای محدودی دارند. این مخازن، بعد از مدت کوتاهی از نیتروژن پر می‌شوند. بنابراین، باید نیتروژن جذب شده را خالی کرد. از این‌رو در دستگاه‌های اکسیژن ساز دو مخزن زئولیت استفاده می‌شود.

 

این مخازن، بعد از مدتی کار‌کردن به دلایل مختلفی دچار خرابی می‌شوند. درنتیجه قادر به جذب نیتروژن و تولید اکسیژن مورد نیاز نمی‌باشند. از این‌رو باید آن‌ها را تعویض کرد.
یکی از روش های تعویض زئولیت دستگاه اکسیژن، مراجعه به افراد متخصص می‌باشد. زیرا این افراد با تخصص کافی، کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. 

معمولاً این کار به صورت تمیز‌کردن انجام می‌شود. دراین‌صورت باید فیلتر، شیلنگ، ورودی گرد و غبار به طور مرتب با آب و صابون تمیز شوند. پس از خشک شدن کامل در جای خود قرار بگیرد تا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

 

رطوبت بالا یکی از مهمترین دلایل خراب شدن زئولیت می‌باشد. برای پیشگیری از خراب شدن، باید دستگاه اکسیژن به طور منظم کار کند.

 

 

روش های تعویض زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی

فروش انواع زئولیت اکسیژن‌ساز بیمارستانی

زئولیت‌ها تحولی بزرگ در صنعت تولید اکسیژن با خلوص بالا را ایجاد کرده‌اند. این محصول، انواع مختلف طبیعی و سنتزی دارد. البته نوع سنتزی آن، کیفیت بسیار بهتری دارد و نمی‌توان فواید آن را در صنعت انکار کرد. نوع سنتزی به دلیل ساختار کریستالی آن، در دستگاه اکسیژن‌ساز بیشتر مصرف می‌شود.

 

از انواع زئولیت، می‌توان به زئولیت خانگی، بیمارستانی، تصفیه آب اشاره نمود. هر کدام از آنها، در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
با توجه به پیشرفت علم، فروش زئولیت اکسیژن‌ساز بیمارستانی از عرضه و تقاضای زیادی برخوردار شده‌است.

خرید از طریق این سایت امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین می‌توانید با کمک مشاورین متخصص در این حرفه، بهترین محصولات را خریداری نمایید.

 

فروش انواع زئولیت اکسیژن ساز بیمارستانی

پست های مرتبط

خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی

خرید زئولیت اکسیژن ساز خانگی به شکل عمده امکان پذیر است که امروزه آنها را در بسته بندی های متنوعی در بازار عرضه می کنند که بسته به کیفیتی که دارند از قیمت های م

صادرات زئولیت ایرانی به کشورهای مختلف

  دسته‌ای از مواد متخلخل معروف به زئولیت‌ها هستند که معمولا حفره‌هایی…

مرکز فروش زئولیت اکسیژن ساز | قیمت زئولیت اکسیژن ساز

  مراکز صنعتی و پزشکی همچنین افرادی عادی از جمله خریداران اساسی…

24 نوامبر 2023

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

  1. میترارحیمی کمال :

    نوعی از مواد معدنی می‌باشد و در صنایع تجاری به عنوان یک جذب کننده سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زئولیت از جنس آلومینو سیلیکات است که یکی از تخصصی‌ترین و مهم‌ترین کاربرد آن در دستگاه‌های مولد اکسیژن ساز است. امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دنیای پزشکی، بیماران می‌توانند به راحتی در خانه درمان شوند

  2. روح اله عبدالهی :

    واقعا علم شیمی طلاست بابت ساخت این محصول از دانشمندان و افرادی که اون رو به تولید انبوه رسوندی و فروشندگان عزیز بخصوص بازرگانی مفید تشکر میکنم خدا قوت.

  3. سلام وقت بخیر
    مطالب شما درمورد زئولیت اکسیژن‌ساز بیمارستانی کامل و جامع بود
    ممنون از زحمات وتلاش وکوشش زیاد شما
    خسته نباشید خداقوت

  4. سلام .زئولیت نوعی مواد معدنی هست که درصنایع تجارت کاربرد داره .وبه عنوان مولد دستگاهای اکسیژن هست که برای بیماران استفاده میشه

  5. سلام این محصول خیلی خوبه وبرای همه لازمه ممنون از تولیدکنندگان این محصول خدا قوت وموفق باشید

  6. سلام من اولین باره که اسم این محصول شنیدم وتو همچین هوای آلوده ای واقعا برای هرخونه ای نیازه

  7. سلام
    مطالبتون در مورد زئولیت اکسیژن ساز عالی و کامل بود تشکر میکنم از تمام کسانی ک برای بیماران تلاش میکنن

  8. سلام مطالب سایت خیلی جامع وکامل بود سوالی که داشتم مادربزرگم تنگی نفس داره میشه از محصول براش خریداری کنم؟

  9. محمد قاسمی نژاد :

    به نظر برای همه بیمارستان ها مورد نیازه هوا رو هم از آلودگی پاک میکنه و برای کمک به درمان بیمار بسیار خوبه

  10. محمدحسین سلیمانی نیک :

    سلام اصلا باور نمیکنم که ایران آنقدر پیشرفت کرده واین یعنی بمب یعنی خوشحالی
    الان دیدم که مجموعه بازرگانی مفید هم شروع به تولید انواع زئولیت کرده واقعا خوش حال شدم
    واقعا علم شیمی طلاست بابت ساخت این محصول از دانشمندان و افرادی که اون رو به تولید انبوه رسوندی و فروشندگان عزیز بخصوص بازرگانی مفید تشکر میکنم خدا قوت.

  11. عالی بود واقعا دستتون درد نکنه من داخل شهرستانی که زندگی میکنم چندین روز بدنبال این زئولیت اکسیژن ساز بودم یا نداشتن یا یه قیمتای عجیبی میگفتن از اینجا سفارش دادم البته که فرد متخصص داخل شهر برام تعویض کرد در کل ممنونم

  12. علیرضا ارژنگی :

    سلام و درود مطالب سایت کاملا دقیق و علمی بیان شده این زئولیت اکسیژن ساز رو مخصوصا در محیط بیمارستانی که خیلی زیاد مورد استفاده قرار میگیره هر چند وقت یه بار باید تعویض کنند چقد عالی که تولید محصول داخل کشور خودمون هم انجام میشه

  13. مصطفی خراسانی :

    باسلام و تشکر از توضیحات شما، آیا محصول فوق (زئولیت اکسیژنساز) می تواند یک جایگزین کامل برای کپسول اکسیژن برای یک بیمار بستری در خانه باشد؟

    1. سلام آقا مصطفی عزیز
      برای پاسخگویی به سوالات خود فرم مربوط داخل سایت را پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  14. محمد طاها شیخی :

    سلام به تولید کننده عزیز این محصول واقعا عالی هست ممنون از همه عوامل تولید خیلی تشکر میکنم به خواطر اینکه این محصول خیلی به کار امد.

دیدگاهتان را بنویسید