مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه مرکزی زئولیت موردنیت

آنچه در این مقاله میخوانید...

ساخت نانوذره‌های CuO در بستر موردنیت و بررسی ویژگی ضدباکتری آنمراکز فروش سنگ های زئولیت موردنیت

زئولیت موردنیت از مجموعه کانی ها است و نام آن برگرفته از محل کشف آن در کانادا می باشد . زئولیت موردنیت از لحاظ ظاهری به شکل زیر است :

شکل بلور آن خوشه‌های جواهری با طویل شدگی عمودی است .

از نظر شفافیت : شفاف و نیمه کدر  ، رنگ :  سیاه – جواهری – مرواریدی  ، جلا : شیشه ای ، رخ : کامل – مطابق با سطح و در رده بندی سیلیکات است .

زئولیت موردنیت از زئولیتهای با سیلیکای بالا هست که با ژلی با نسبتهای مولی متفاوت از واکنشگرهای اولیه در شرایط متفاوت قابل سنتز است. این زئولیت به علت پایداری حرارتی و اسیدیته بالا و تخلخل زیاد به عنوان جاذب گزینشگر و در شکل اسیدی به عنوان کاتالیست جامد به طور وسیع در صنایع نفت و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد . . بلورهای موردنیت با اندازه هایی در گستره nm 93 تا ۷۷ در غیاب جهت دهنده ساختار H2 )با زمانهای پیرسازی صفر تا O/Al2 O3 = 48 ،۹۶ ،۲۴۷-۲۶۰ و SiO2 /Al2 O3 = 10 و ۱۶ و Na2 O/Al2 )الگو( در شرایط متفاوت )۴-۱ = O3 سه روز به روش آب گرمایی در یک اتوکالو با پوشش تفلونی در دو دمای C °۱۵۵و ۱۷۵ سنتز شدند. از روشهای EDX ،SEM ،IR-FT ،XRD و BET برای بدست آوردن ویژگی های فیزیکی و شیمیایی زئولیتهای سنتز شده استفاده شد. نتایج حاکی از آن بود که میتوان نانو زئولیت موردنیت را با ریخت بسیار یکنواخت میله مانند با نسبت جهتی b/c بال و یا بیضوی گونه سنتز کرد.

ساخت نانوذره‌های CuO در بستر موردنیت و بررسی ویژگی ضدباکتری آن

در مطالعات و بررسی های اخیر که بر روی مس و ترکیب های مس انجام شده ،نشان داده شده که عامل های ضد باکتری موثری هستند . برخلاف نقره ، مس از عنصرهای ضروری برای سلامتی انسان است ، هر چند مقدار زیاد آن ، تاثیر نامطلوبی دارد .

در این آزمایش نانوذره‌های کروی شکل  CuO در بستر موردنیت با اندازه بلورهای بزرگ به روش واکنش حالت جامد تهیه شدند . نمونه‌ها با میکروسکوپ الکترونی روبش  (SEM)، پراش پرتو ایکس (XRD)، طیف‌سنجی فروسرخ تبدیل فوریه (FTIR)، هم‌دما جذب-واجذب نیتروژن (BET)  و میکروسکوپ الکترونی عبوری (TEM)مورد شناسایی قرار گرفتند.

نتایج  در XRD ، هر دو نمونه  در نانوچندسازه نشان داده شد . در طیف‌های   FTIR، همه نوارهای جذبی ترکیب  نانوچندسازه جابه‌جایی‌هایی را نسبت به بستر نشان داد که نشان‌دهنده مشارکت نانوذره‌های CuO در بستر است. تصاویر میکروسکوپ الکترونی عبوری  هم نشان دادند که بیش‌ترین قطر برای نانوذره‌های کروی CuO، ۲۲ نانومتر است .  در آزمایش ویژگی ضدباکتری نمونه تهیه‌شده، قطر هاله‌ها با نانوچندسازه موردنیت -CuO برای باکتری‌های گرم منفی اشرشیاکلی و گرم مثبت استافیلوکوکوس اورئوس، ۱۴ میلی‌متر بودند.

مراکز فروش سنگ های زئولیت موردنیت

شرکت های مختلفی در تولید زئولیت موردنیت فعالیت دارند که محصولاتشان را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند . سایت های فروش سنگ موردنیت یکی از مراکز فروش زئولیت ها می باشد که تولید کنندگان این محصول قادرند انواع مختلف زئولیت را از طریق آن به خریداران معرفی کنند.
مشتریان می توانند با خرید از طریق اینترنت با انجام جستجو از سایت های تولیدکنندگان اصلی نسبت به خرید خود مطمئن تر اقدام نمایند .

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید