مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

برترین مراکز فروش زئولیت سمنان در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی انواع معدن زئولیت سمنانصادرکننده زئولیت سمنان به عراقمرکز پخش زئولیت سمنان صادراتی
انواع زئولیت

مراکز فروش زئولیت سمنان در ایران بسیار زیاد هستند که هر یک با شرایط کاری متفاوتی مشغول به  فعالیت هستند. شما برای این که بتوانید یک مرکز فروش خوب را تشخیص دهید باید در ابتدا با یک سری موارد و نکات آشنایی پیدا کنید. که در ادامه این مقاله اشاره ای به این موضوع خواهد شد.

از زئولیت چه استفاده هایی می شود

قبل از که بخواهیم در رابطه با کاربرد های زئولیت صحبت کنیم بهتر است بدانید زئولیت چیست؟

زئولیت ماده معدنی است که مواد عمده تشکیل دهنده آن آلومینوسیلیکات است و بیشترین کاربردی که دارد در صنایع است به عنوان جاذب سطحی از آن بهره می برند. حال که به صورت جزئی با زئولیت آشنا شدید به این می پردازیم که این ماده چه کاربرد هایی دارد؟

  1. کشاورزی
  2. محصولات خانگی
  3. محصولات صنعتی
  4. رآکتور و رادیواکتیو
  5. محیط زیست
  6. تصفیه آب و فاضلاب
  7. خوراک دام و طیور

در مقاله های بعدی به تشریح هر یک از این کاربرد های می پردازیم. در این مقاله فقط سعی بر این داریم که به صورت مقدماتی شما را با کاربرد های این ماده ارزشمند آشنا سازیم. هر یک از این کاربرد هایی که در بالا نام برده شد تعداد بسیار زیادی مزیت چشم گیر دارند که باید در یک مقاله جدا بدان بپردازیم. لذا اشاره کوتاهی به این نکته خواهیم داشت که زئولیت یکی از مفید ترین مواد معدنی است که بیشتر در معادن شهر سمنان تهیه و در همان شهر تولید و بسته بندی می شوند. این بسته بندی ها در ابعاد و وزن های متفاوت انجام می شوند تا خرید را برای افراد مختلف که به صورت عمده و جزئی خریداری می کنند سهل و آسان کند.

انواع زئولیت

معرفی انواع معدن زئولیت سمنان

زئولیت

معادن مختلفی در ایران دارای زئولیت هستند و آمار استخراج از این معادن به صورت دقیق در ا داره صنعت و معدن ثبت می شود. لذا طبق گزارشاتی که از سمت  وزارت ﺻﻨـــــﺎﻳﻊ و ﻣﻌـﺎدن، کسب شده است. در ﺣـﺎل ﺣﺎﺿـﺮ تعداد معادنی که در کشور در حال فعالیت هستند ﺷـﺶ ﻣﻌـﺪن زﺋﻮﻟﻴﺘﻲ است که این معادن زئولیت در ﻛﺸﻮر ایران و دراﺳﺘﺎن ﻫﺎی آذرﺑﺎﻳﺠﺎن ﺷﺮﻗﻲ و ﻏﺮﺑﻲ و ﺳـﻤﻨﺎن  واقع شده اند. و زئولیت ها از همین معادن استخراج می شوند. ما طبق همین آمار به دست امده  ۹۵ درصد زئولیت کل کشور از شهر سمنان به دست می آید.

معدن زئولیت سمنان است. در شهر سمنان همان طور که می دانید منابع و معادن بسیار زیادی وجود دارد که زئولیت هم یکی از آن ها است. لذا کارخانه های موجود در این استان با داشتن منابع نا متناهی اقدام به تولید و بسته بندی این منابع معدنی کرده اند.

سمنان با داشتن ظرفیت های بالا برای تولید محصولات و مواد معدنی می تواند نیاز داخلی و خارجی را تامین کند. انواع محتلف زئولیت پس از استخراج برای کاربرد های مختلفی که در نظر گرفته شده اند به کارخانه های مختلف ارسال می شوند. تا بتوانند طی تغییراتی به دست افرادی که به ان نیاز دارند برسانند.

زئولیت کاربرد های بسیار گسترده ای دارد که در کشور ها هنوز به دانش کافی در این زمنیه نرسیده ایم. زئولیت این خاک شگفت انگیز می تواند در هر زمینه به کمک صنایع آمده و نیاز های زیادی را برطرف کند. فقط باید به علم و دانش مورد نیاز برای استفاده از آن برسیم.

صادرکننده زئولیت سمنان به عراق

اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که کشور عراق طولانی ترین مرز خاکی را با کشور ما دارد. لذا صادرات و همکاری با این کشور برای ما بسیار سود آور خواهد بود. چرا که هیچ محدودیتی برای ارسال کالا به این کشور نخواهیم داشت. همچنین روابط ایران و عراق بسیار دوستانه و خوب است بنابراین سود حاصل از همکاری با این کشور برای ما بسیار قابل توجه خواهد بود.

از طرفی ما  با داشتن طرفیت های تولید بسیار بالا در زمنیه زئولیت کشاورزی و انواع زئولیت دیگر این پتانسیل را داریم تا با این کشور همکاری لازم را داشته باشیم.

کارخانه های تولید زئولیت در سمنان با در اختیار داشتن متخصصان و مشاوران بسیار زبده، محصولات بسیار با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی را تولید کرده اند.

ما با صادرات زئولیت به عراق می توانی باعث ساماندهی و برطرف کردن بسیاری از نیاز صنایع داخلی و خارجی شویم.

مرکز پخش زئولیت سمنان صادراتی

مجموعه مفید با داشتن سالها تجربه در زمینه تامین و همچنین مشاوره خرید و فروش انواع زئولیت، این افتخار را دارد که بخشی از بازار زئولیت را در دست بگیرد.

با توجه به طبیعی و بی ضرر بودن زئولیت این خاک جادویی قیمت بسیار مناسبی هم دارد. و همین موضوع باعث شده تا افراد بسیار زیادی به سمت خرید این محصول متمایل شوند. چرا که با خرید زئولیت در مصارف دیگر صرفه جویی قابل توجهی می شود و هزینه های جانبی دیگر تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. مزایای زئولیت و همچنین قیمت پایین آن باعث شده بازار رقابت برای فروشندگان و تولید کنندگان این محصول سنگین تر شود.

شما برای خریدی مقرون به صرفه و راحت می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا با توجه به نیازی که دارید محصولات معرفی شوند.

شماره تماس مشاوران فروش مجموعه ما در سایت موجود است. شما می توانید با یک تماس سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان آن را تحویل بگیرید.

زئولیت سمنان از کجا خریداری کنیم

همان طور که گفته شد زئولیت یک ماده معدنی است که بیشتر در شهر سمنان یافت می شود. شما می توانید برای خرید این محصول از مراکز فروشی که در سرار ایران در حال فعالیت هستند این محصول را دریافت کنید.

قیمت زئولیت به نسبت کاربرد بسیار زیادی که دارد فوق العاده مقرون به صرفه است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت و همچنین خریدی آسان با مشاوران فروش مجموعه ما که به صورت ۲۴ ساعته در پاسخگو هستند در ارتباط باشید.

مرکز فروش زئولیت مفید با سالها تجربه در زمینه خرید و فروش زئولیت اقدام به عرضه انواع زئولیت به صورت عمده با قیمتی استثنائی در بازار کرده است.

 

 

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید