صفحه اصلی > دسته بندی نشده : کارخانه تولید مولکولارسیو در شیراز

کارخانه تولید مولکولارسیو در شیراز

مولکولارسیو فرآیندی پیچیده بنام غربال کردن مولکولی در صنعت است که آلومینو سیلیکات های بلوری شکلی بنام زئولیت تولید می شوند. این ماده دارای ساختاری منحصر به فرد است که آب بدست آمده از تبلور را جذب کرده و به شکل بلورهای متخلخل در می آید. این کارخانه با تولید مولکولارسیو شیراز توانسته نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تا حد زیادی برطرف سازد. افتتاح این پروژه بزرگ در شیراز به افزایش سطح تولید این مواد صنعتی کمک زیادی کرده است. 

کارخانه تولید مولکولارسیو در شیراز

با انواع مختلف مولکولارسیو آشنا شوید

با انواع مختلف مولکولارسیو آشنا شوید در این شرکت انواع مولکولارسیو تولید می شود که هر کدام مصارف خاص خود را دارند. ترکیبات و ساختار آنها کاملا متفاوت است. از نمونه های پر مصرف این ماده در فناوری گاز طبیعی و مصنوعی می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • زئوکم Z4-04
  • زئوکم 3A
  •  زئوکم 5A
  • زئوکم 13X

این مواد در حین فرآوری سازی گاز ذرات ناخالصی را جدا می کنند و از این طریق به طول عمر بیشتر تجهیزات کمک می کنند. انجام ریکاوری گاز مایع مهمترین مزیت استفاده از این تولیدات است. مراکز تولیدی می توانند به کمک این مواد گز طبیعی را خشک کرده و به نقطه شبنم دست پیدا کنند. 

ساختار این ماده به گونه ای است که بهترین جاذب رطوبت است و در این زمینه قدرت زیادی دارد. این محصول در فرآیند تولید گاز صنعتی با کیفیت هم نقش اساسی دارد. آنها بر اساس حفره هایی که دارند بسته بندی می شوند و دارای حفره هایی با اندازه ۳ تا ۱۰ انگستروم هستند. 

آخرین قیمت مولکولارسیو شیراز

آخرین قیمت مولکولارسیو شیراز آخرین قیمت مولکولارسیو شیراز در فرآیند تولید و بر اساس فاکتورهایی چون کیفیت و نوع و میزان فروش آنها مشخص می شود. در این فروشگاه اینترنتی می توانید قیمت های دقیق را به دست آورید. در حال حاضر نرخ ها روزانه در حال تغییر و افزایش هستند که دلیل این افزایش نرخ ها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد. حذف واسطه ها از بازار و خرید به صورت مستقیم خود باعث کاهش قیمت ها می شود. 

این مواد در شرکت های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام قیمت های مختلفی را برای اجناس خود در نظر می گیرند. این کالا بیشتر به صورت عمده فروخته می شوند، چون فاکتور های بسته بندی به خوبی رعایت می شود. وجود برند های مختلف باعث شده در زمان استعلام با قیمت های متفاوتی روبه رو شوید.

در بازار های شهری و اینترنتی قیمت ها با هم فرق دارد و افراد می توانند به صورت آنلاین محصولات را با قیمت ارزان تری تهیه کنند. زیرا در این روش واسطه ها از دور معاملات حذف می شوند و نمی توانند قیمت ها را به نفع خود افزایش دهند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید