صفحه اصلی > دسته بندی نشده : وارد کننده سنتز مولکولارسیو در ایران

وارد کننده سنتز مولکولارسیو در ایران

مولکولارسیو که نوعی ماده معدنی می باشد هم در داخل کشور و هم در خارج کشور تولید و عرضه می‌ گردد اما با توجه به تولید پایین این محصول در کشور بسیاری از وارد کنندگان اقدام به واردات انواع مختلف این محصول از کشورهای دیگر نموده اند، وارد کننده سنتز مولکولارسیو در ایران این ماده معدنی و کاربردی را با رعایت تمام موارد گمرکی در حجم وسیعی وارد کرده و در اختیار صنایع مختلف قرار می دهد. 

وارد کننده سنتز مولکولارسیو در ایران

کاربرد اصلی سنتز مولکولارسیو

کاربرد اصلی سنتز مولکولارسیو همان‌طور که گفته شده مولکولارسیو یک نوع ماده معدنی است که توسط بسیاری از کشورها تولید می ‌گردد و با توجه به اینکه کشور ایران نیز دارای معدن زئولیت و یا همان مولکولارسیو می ‌باشد از این ماده برای مصارف مختلفی استفاده می ‌نماید. 

مولکولارسیو که دارای ساختار متخلخل با حفره ‌ها و اندازه ‌های یکسان می باشد در زندگی روزمره دارای انواع مختلفی می باشد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. 

یکی از عمده‌ ترین کاربردهای این محصول در زندگی روزمره که بسیاری از افراد با آن نیز سروکار دارند می‌ توان به استفاده از آن برای جداسازی آب در سیستم‌ های تهویه اشاره کرد و همچنین در پنجره ‌های دوجداره از این ماده برای جذب رطوبت استفاده می گردد. 

این محصول که به‌ عنوان نوعی غربالگر مولکولی معرفی می‌شود برای صنایع مختلفی از قبیل نفت، پتروشیمی و گاز نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. 

اما مهمترین کاربرد سنتز مولکولارسیو در صنعت پتروشیمی و پالایش می باشد و به دلیل رطوبت زدایی از گاز طبیعی و هوا دارای کاربردهای زیادی نیز بوده و از آن برای حذف آلاینده‌ های مختلف مانند نیتروژن، دی‌ اکسید کربن و گوگرد استفاده می کنند. 

این محصول دارای توانایی بالا برای جذب و جداسازی مولکول ‌های مختلف بوده و با جداسازی مولکول های با قطر کوچک باعث همسان شدن مولکول‌ ها در صنایع مختلف می گردد. 

یکی دیگر از کاربردهای مولکولارسیو برای تصفیه گاز LPG می‌ باشد که قادر به جداسازی ترکیبات نرمال و ایزو بوده و از کارایی بالایی برخوردار می باشد و همچنین این محصول قابلیت جداسازی و خالص‌ سازی گاز بی اثر از جریان‌ های مخلوط گازی را دارا می ‌باشد و برای شیرین کردن گازهای طبیعی، LPG و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرد. 

برای رطوبت ‌گیری در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

از ویژگی های مهم این محصول می توان به طول عمر بالا و مقاوم در برابر خرد شدن و سایش اشاره کرد. 

تولید کننده سنتز مولکولارسیو کاتالیست

تولید کننده سنتز مولکولارسیو کاتالیست تولید کننده مولکولارسیو کاتالیست این محصول را با کیفیتی بسیار بالا تولید کرده و آن را به ‌صورت فله ای و یا بسته بندی شده در اختیار بازار فروش و مراکز مختلف قرار می ‌دهد. 

تولید کننده سنتز مولکولارسیو، کیفیت بالای محصول و رضایت مشتری را ملاک تولیدات خود قرار داده و براساس آنها محصولات مرغوب و باکیفیت تولید کرده و در اختیار بازار فرش و مصرف کننده قرار داده ‌است. 

این سایت به عنوان پل ارتباطی بین مصرف ‌کننده و این واحد تولیدی می باشد و راه‌ های ارتباطی با آن در سایت درج گردیده است و متقاضیان می توانند به طریق یکی از روش های موجود اقدام به سفارش و خرید این محصول نمایند. 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید