صفحه اصلی > زئولیت سنتزی : وارد کننده زئولیت سنتزی zsm-5 ساخت آلمان

وارد کننده زئولیت سنتزی zsm-5 ساخت آلمان

زئولیت سنتزی zsm-5 محصولی است که در حال حاضر به شدت مورد تقاضای برخی از صنایع تولیدی می‌باشد. امروزه نمونه زئولیت سنتری zsm-5 ساخت المان با بهترین شرایط از این کشور به میهن عزیزمان وارد می‌شود. وارد کننده این محصول در تلاش است که با کوتاه کردن مسیر واردات این نوع زئولیت سنتزی بتواند خیلی سریع ناز مشتریان را به بهترین نمونه از زئولیت سنتزی برطرف کند. جای خرسندی دارد که این واردکننده در جلب رضایت خریداران پیشتاز است.

وارد کننده زئولیت سنتزی zsm-5 ساخت آلمان

آشنایی با انواع زئولیت سنتزی

آشنایی با انواع زئولیت سنتزی امروزه در اقصی نقاط جهان انواع زئولیت سنتزی تولید می‌شوند که هر کدام از آنها دارای مشخصات و ویژگی های به خصوصی هستند. این محصولات در دنیای کنونی عمل مهمی برای انجام بسیاری از فعالیت های صنعتی می‌باشند و در انجام یک سری فرایند های شیمیایی نقش موثری را به همراه دارد.

برای اینکه بتوانیم موجب آشنایی بیشتر شما با انواع زئولیت سنتزی شویم بهتر است که درباره هرکدام از انواع این نمونه ها توضیحاتی مفید و مختصر را به شما عزیزان ارائه دهیم:

  1. زئولیت X: این نوع زئولیت ساختار FAU و سه بعدی دارد و  بیشتر در صنایع شیمیایی به عنوان کاتالیست کراکینگ مورد استفاده می‌باشد. این نوع زئولیت پایداری مطلوبی را دارد و خیلی هم فعال است. 
  2. زئولیت Y: این نوع زئولیت مانند نمونه فوق از ساختار FAU  و سه بعدی برخوردار است. این محصول هم به عنوان کاتالیست کراکینگ در صنایع شیمیایی به کار می‌آید. اما زئولیت Y با زئولیت X از لحاظ نوع کارکرد کمی تفاوت دارد؛ درواقع این نوع از زئولیت نوع بهبود یافته زئولیت X است و عملکرد بهترین را نسبت به نمونه فوق دارد.
  3. زئولیت zsm-5: این محصول نوعی زئولیت کاربردی و بسیار مهم است که خاصیت ویژه ای را به همراه دارد. یکی از ویژگی های ممتاز این محصول توانایی تغییر نسب Si/Al از یک تا بی نهایت است. این خاصیت موجب پدید آمدن خواص متنوعی در انواع نمونه های موجود از این محصول شده است و به همین دلیل امروزه از انواع نمونه های زئولیت zsm-5 در بسیاری از صنایع شیمیایی استفاده می‌شود. این محصول در بسیاری از واکنش های شیمیایی مهم بیشتر به عنوان کاتالیست مورد استفاده می‌باشد.

خرید زئولیت سنتزی zsm-5 آلمان

خرید زئولیت سنتزی zsm-5 آلمان با توجه به اینکه زئولیت سنتزی zsm-5 از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد، امروزه بسیاری از صنایع مشغول به خرید زئولیت سنتزی zsm-5  ساخت آلمان هستند. برای خرید این نوع زئولیت تنها کافی است که مشتریان درباره روش های مختلف این محصول بررسی هایی را انجام دهند و سپس بهترین روش را برای خرید این محصول انتخاب کنند.

 یکی از شیوه های خوبی که شما با پیروی از آن می‌توانید خیلی زود به زئولیت موردنیازتان دست یابید ثبت سفارش این محصول است.

پست های مرتبط

زئولیت چیست و آشنایی با کاربرد های آن

  سنگ زئولیت چیست ؟ سنگ های زئولیت طبیعی منابع فراوان و…

قیمت خاک زئولیت | کاربردهای خاک زئولیت

  سایت مفید به عنوان سایت مرجع آمادگی دارد تا به طور…

پخش زئولیت سنتزی وارداتی در ایران

زئولیت با توجه به کاربرد گسترده ای که در زمینه های مختلف دارد شرایط برای تولیدات عمده اش  در کارخانه های تولیدی زیادی فراهم می آید که با این وجود در درجه ه

7 فوریه 2021

دیدگاهتان را بنویسید