صفحه اصلی > دسته بندی نشده : واردات مولکولارسیو zsm5 آلمان

واردات مولکولارسیو zsm5 آلمان

مولکولارسیو zsm5 از جمله مولکول های جاذب در صنعت می باشد این محصول از انواع محصولات سنتزی زئولیت محسوب می شود، و کاربردهای مختلفی در صنعت دارد، نوع آلمانی این محصول بسیار با کیفیت و کار آمد می باشد، فروش مولکولارسیو zsm5 توسط واردکنندگان این محصول در سطح کشور انجام می شود. واردکنندگان و بازرگانان به دلیل بازار پرسود این کالا ترجیح می دهند نوع با کیفیت این محصول را از کشورهایی مانند آلمان وارد کنند و تامین کننده نیاز بازار باشند.

واردات مولکولارسیو zsm5 آلمان

از کجا مولکولارسیو zsm5 آلمان خرید کنیم؟

از کجا مولکولارسیو zsm5 آلمان خرید کنیم؟ برای خرید مولکولارسیو آلمانی می بایست به مراکز مراجعه کرد که عرضه کننده این کاتالیست هستند این محصول به عنوان کاتالیست در سوخت های مایع مانند، هیدرو کراکینگ مایع، در هیدروژن دار کردن و هیدروژن زدایی و تبدیل متانول به بنزین از آن استفاده فراوانی می کنند.

این محصول برای ایزومری کردن و پارافین گیری نیز بسیار پر کاربرد می باشد.

در صنعت گاهی نیاز است که رطوبت اضافی محیط و یا رطوبت گاز های فشرده گرفته شود و یا به عبارتی خشک شود که از این مولکولارسیو به عنوان مولکول جاذب نیز استفاده فراوانی می کنند، این محصول کاربرد فراوانی در صنعت به خصوص صنایع تبدیلی دارد و این کاتالیست بسیار باید مرغوب و کارآمد باشد در غیر این صورت در انجام کار و نتیجه کار مشکل به وجود می آید.
به همین دلیل صنایعی که نیاز به این محصول در آن ها احساس می سود می بایست از طریق وارد کنندگان نیاز خود به این محصول آلمانی را برطرف سازند و همچنین به صورت مستقیم می توانند با شرکت های آلمانی عرضه کننده این محصول وارد مذاکره شوند. و این کاتالیست خاص را از شرکت های آلمانی خریداری نمایند. پس از عقد قرار داد می توانند محصول مورد نظر را از طریق راه های هوایی، زمینی و دریایی دریافت بکنند.

فروش مولکولارسیو zsm5 خارجی

فروش مولکولارسیو zsm5 خارجی فروش مولکولارسیو zsm5 خارجی که یک زئولیت محسوب می شود و از انواع کاتالیست ها به شمار می آید به طور گسترده توسط وارد کنندگان وارد بازار مصرف می سود و به طرق گوناگون به دست مشتری می رسد با توجه به اینکه مشتری این محصولات کارخانه ها و صنایع تولیدی می باشند، این کالا از طریق بورس و فرا بورس نیز به این تولیدی ها عرضه می شود.

واردکنندگان و بازرگانان دارای دفتر فروش در شهرهای بزرگی مانند تهران هستند و کارخانه داران و خریداران این کالا می توانند با مراجع به این مراکز نیاز خود را تامین کنند، این مراکز دارای وب سایت اینترنتی نیز می باشند که عرضه کالا و خدمات از طریق این وب سایت ها نیز انجام می شود.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید