صفحه اصلی > دسته بندی نشده : نمایندگی فروش مولکولارسیو شیراز

نمایندگی فروش مولکولارسیو شیراز

مولکولارسیو شیراز در بسیاری از نقاط کشور مانند شیراز٬ تهران٬ اصفهان و شهرهای دیگر تولید می شود و در بیشتر این نقاط نمایندگی فروش دارد. مولکولارسیو شیراز را می توان از کارخانه های بزرگ در شیراز و نیز شرکت های معتبر در سراسر کشور و نمایندگی های فروش آنها به طور حضوری و اینترنتی خریداری کرد. خرید این محصول از نمایندگی های فروش اینترنتی راحت تر و ارزان تر است.

نمایندگی فروش مولکولارسیو شیراز

بررسی کامل انواع مولکولارسیو

بررسی کامل انواع مولکولارسیو

مولکولارسیو در واقع بلورهای آلومینو سیلیکات است که از حفره هایی با نظم و در اندازه های یکسان شبکه ای متخلخل ساخته است و از این روی با این شکل و ساختار مولکولارسیوها از جذب کننده های قوی هستند که مواد مختلف را جذب و جداسازی می کنند و همچنین عمر طولانی داشته و در برابر سایش نیز محکم است و مقاومت بالایی دارد.

به عنوان مثال مولکولارسیوها آب بسیاری جذب می کنند و با این کار ناخالصی های موجود در مایعات و گازها را تا اندازه زیادی از بین می برند و بنابراین برای ساخت پنجره های دو جداره و جذب رطوبت و نیز دستگاه های تهویه کننده به کار می روند.

مولکولارسیو ها بر اساس اندازه حفرات دسته بندی می شوند و انواع مختلفی دارند٬ مانند: مولکولارسیو ٬a3 ٬a4 ٬a5 ٬x13 مولکولارسیو y که هر کدام کاربردهای مختلفی دارند. مثلا مولکولارسیو 5a از نوع آلومینو سیلیکات اسیدی نبوده و بازی است و برای جداسازی پارافین به کار می رود. مولکولارسیو a3 به علت اینکه دارای حفره های ریزی است جاذب خوبی است و در صنایع متفاوت مربوط به رطوبت گیری استفاده می شود. در مواردی که به رطوبت و آبگیری از هوا نیاز است از مولکولارسیو a4 استفاده می شود.

مولکولارسیو x13 نیز برای بوزدایی مایعات و گازها و تولید اکسیژن به کار می رود. مولکولارسیو y نیز مقاومت خوبی در بابر اسید دارد و برای خشک کردن هوا به کار می رود و نیز مصرف پزشکی و دارویی و غذایی نیز دارد.

خرید بهترین مولکولارسیو شیراز

خرید بهترین مولکولارسیو شیراز

مولکولارسیو شیراز به طور گسترده و در بزرگترین کارخانه ها و با مدرن ترین تجهیزات و باسوادترین نیروی انسانی با بهترین مواد و ترکیبات و با کیفیت بالا تولید می شود. مراکز فروش زیادی در شهرهای مختلفی چون تهران٬ اصفهان و به خصوص در بسیاری از نقاط شهر شیراز توزیع کننده بهترین و باکیفیت ترین مولکولارسیو  هستند که می توان خرید مولکولارسیو شیراز را از آنها انجام داد.

برخی از این مراکز نیز با راه اندازی سایت های معتبر بهترین مولکولارسیو شیراز را به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش می رسانند که در این صورت خرید راحت تر و ارزانتر است٬ زیرا در خرید اینترنتی دلال وجود ندارد و قیمت بسیار کمتر است. همچنین در خرید آنلاین قیمت و تصویر انواع مولکولارسیو در سایت درج شده است و خرید را بسیار آسان تر و راحت تر می کند.

پست های مرتبط

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

  1. حمیدرضا سلطانی نظام آبادی :

    واقعا میشه گفت بهترین مواد برای ساخت پنجره دوجداره استفاده می کنم ب دوستان و همکارام ک تو ساخت پنحره هستن بهشون پیشنهاد دادم اوناهم استقبال زیادی کردن
    من ب عنوان ب تولید کننده درب پنجره دوجداره این محصول رو ب تولید کننده ها حتما پیشنهاد میدم

    1. سلام خانم مرادی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پر کردن فرم و یا از طریق شماره تلفن ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید

  2. باسلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان گرامی و زحمت کش ممنون بابت مطالب مفید وآموزنده ایی که توی سایت گزاشته بودید من تا الان اصلا نمی دونستم مولکولارسیو چی هست و این که اصلا به چه دردی می خور۶ ولی الان دیگه اطلاعات عمومی مقدماتی راجع بهش در ذهن من نقش بست ممنون و تشکر

  3. میلاد شیرعلی زاده :

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت مجموعه تولیدی مفید
    کیفیت عالی و منحصر به فرد

  4. سلام خدا قوت
    میشه گفت مجموعه خوب و معتبر بازرگانی مفید با پرسنل متخصص خود در مرکز استان فارس یکی از بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو ها رو به روشی مدرن ارائه میدهد که برای هم استانیها و همچنین استاهای اطراف در دسترس قرار بگیره با قیمتی مناسب و همچنین کیفیتی تضمینی در دسترس مشتریان باشد
    مولکولارسیو شیراز یک محصول بومی از همین منطقه هس که ویژگی آن رو بیشتر میکنه
    با تشکر فراوان از مجموعه بازرگانی مفید

  5. سلام خسته نباشید چقدر جالب بود چیزایی ک داخل این سایت گفته شده بود مولکولارسیو هستش ک داخل پنجره های دوجداره استفاده میشه پس ممنونم از سایت خوبتون

  6. با سلام و وقت بخیر. این مواد بسیار کیفیت پنجره دوجداره خونمون رو برده بالا. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید