صفحه اصلی > مولکولارسیو 3A : مرکز تولید مولکولارسیو 3a در شیراز

مرکز تولید مولکولارسیو 3a در شیراز

زئولیت ها دو گونه اند که یکی طبیعی بوده و با استخراج از معادن به دست می آیند. این محصولات به صورت قله ای سنگ های بزرگ و ریز گرانولی  پودری ارائه می شوند. اما گونه دیگر مصنوعی بوده و به نحوی تولید می شود. اما مواد سازنده زئولیت سنتری چیست؟ مولکولارسیو ها (زئولیت ها) در واقع کریستال های متخلخل آلومینو سیلیکات هستند که دارای حفره های هم سایز و یک دست می باشند واز همین رو جزو قویترین جاذب ها می باشند. مولکولارسیو شیراز یک واحد پیش رفته در تولید این محصول می باشد.

مرکز تولید مولکولارسیو 3a در شیراز

همه چیز درباره مولکولارسیو 3a

همه چیز درباره مولکولارسیو 3a نحوه ساخت زئولیت سنتری به این گونه است که شرکت ها با استفاده از محلول آموروف محصول را آماده می نمایند. تولید در این نوع  ذرات زئولیتی را از سوسپانسیون جدا می کنند و کلوئیدی صورت می گیرد. همینطور یک شیوه دیگر هم وجود دارد که سنتر با تلمپلت هایی که در اصل محدود کننده اند یک ماتریس خنثی فضای کمی را برای پایداری اتم ها فراهم می کند.

این امر موجب متبلور شدن کریستال زئولیت شده و از این رو به ذرات کنترل شده تقسیم بندی می گردد. به هر حال این ماده پس از ساخت کار برد های متنوعی دارد واز جهتی قابلیت عمل کردن به صورت یک تبادل کننده یون ها را دارا می باشد. همین امر موجب پایداری بالای حرارتی شیمیایی و مکانیکی می شود. از سوی دیگر خاصیت جاذب مایعات گاز ها و بخار ها را پیدا می کند که در صنایع و کار خانه ها های مختلفی به صورت گسترده ای قابل استفاده می باشد.

انواع مولکولارسیو عبارتند:

3A: این نوع مولکولارسیو ها دارای تخلخلی با اندازه 3 انگستروم می باشند. کاربرد عمده آن آب گیری از مایعات و گاز های هیدرو کربنی از جمله گاز های طبیعی و الکل می باشد.

4A: این نوع مولکولارسیو ها دارای تخلخلی با اندازه 4 انگستروم می باشند. کاربرد آن آب گیری از هوا می باشد.

13X: این مولکولارسیو ها دارای اختلالی با اندازه 9 انگستروم می باشند . مولکولارسیو X13 دارای کاربرد هایی مانند بو گیری هوای خالص و سولفر گیری از گاز ها می باشد.

خرید مولکولارسیو شیراز به قیمت کارخانه

خرید مولکولارسیو شیراز به قیمت کارخانه برای خرید مولکولارسیو و مشاوره راجب این محصول می توانید با واحد پشتیبانی شرکت پرتو شار تماس بگیرید تا اطلاعاتتان در مورد این محصول تکمیل شود قیمت مولکولارسیو بستگی به نوع آن دارد و متفاوت است که قیمت های این محصول رانیز می توانید در وب سایت این شرکت تماشا کنید. شرکت های ایرانی ازجمله شرکت پرتو شار از مجهزترین شرکت های تولید این محصول در خاورمیانه است. و محصولاتشان از لحاظ کیفیتی و قیمتی نسبت به برند های مشابه مرغوب تر و ارزان تر در کشور های همسایه و خاورمیانه است.

پست های مرتبط

 مرکز پخش مولکولارسیو ۳A در ایران

مولکولارسیو ۳A نمونه ای از مولکولارسیو ها می باشد که برای نم…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرکز پخش پودر زئولیت 3A صادراتی

پودر زئولیت که در عرصه های مختلف صنعتی کاربرد فراوانی دارد به طور بسته بندی شده در بازار به فروش می رود. مرکز ارائه دهنده با توجه به درخواست های مردم جهت خرید ن

۱۳ مهر ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید