صفحه اصلی > مولکولارسیو 4A : فروش مولکولارسیو ۴a در سایز های مختلف

فروش مولکولارسیو ۴a در سایز های مختلف

فروش مولکولارسیو ۴a در سایزهای مختلف در اکثر مراکز فروش اینترنتی نیز انجام می شود اما تهیه آن به صورت با‌کیفیت امری مهم است. توصیه می‌شود برای اطمینان از تهیه این ماده معدنی به صورت باکیفیت، حتماً از مجموعه‌های معتبری مانند مجموعه مفید خرید کنید.

یکی از پرکاربردترین مواد در صنعت مولکولارسیو ۴a می باشد. این ماده معدنی دارای انواع مختلفی است و می توان آن را در اندازه ها و شکل های مختلف خریداری کرد.

مرکز فروش مفید یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع مولکولارسیو ۴a باکیفیت است.

این مرکز ماده معدنی مولکولارسیو ۴a را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت به فروش می رساند.

شما عزیزان زئولیت ۴a موجود در بازرگانی مفید را می توانید برای آب زدایی و همین طور جذب رطوبت نیز به کار ببرید.

مجموعه بازرگانی مفید برای راحتی حال مشتریان خود سایت فروشی را راه اندازی کرده است.

شما مشتریان گرامی می توانید با صرف زمان و هزینه بسیار کم از این مرکز خرید نمایید.

آشنایی با زئولیت مولکولارسیو ۴a

غربال مولکولی نام دیگری است که مولکولارسیوها به آن معروف هستند و نوعی آلومینوسیلیکات هم می باشند.

به دلیل ساختار سه بعدی و متخلخل گونه این ماده معدنی، می توان از آن در بسیاری از حوزه ها نیز استفاده کرد.

مولکولارسیوها از حفره ها و قفس هایی تشکیل شده اند که آب و مایعات را می تواند در خود نگه دارد.

مولکولارسیو ۴aنوعی زئولیت است که با داشتن نیروی یونی قوی و داشتن سطح ویژه ی بالا می تواند مقدار زیادی آب و مایعات را به خود جذب کند.

هم چنین وجود کاتیون هایی مانند سدیم و کلسیم نیز بر این کار تاثیر گذار می باشد. یکی از کاربرد‌های اصلی این ماده که بسیار در صنایع از آن استفاده می‌کنند جداسازی گاز و مایعات از یکدیگر است.

زئولیت ۴a از حفره هایی با اندازه ۴ آنگستروم تشکیل شده است. در واقع این ماده معدنی قادر است که مولکول هایی با این اندازه و گاهی کوچک تر را جذب نماید.

مولکولارسیو برای رطوبت زدایی گاز طبیعی و همچنین بالاترین سطح کیفیت خطوط انتقال و گاز طبیعی کاربرد دارد. از مولکولارسیوها به دلیل خاصیت رطوبت زدایی مستقیمی که دارند در فرآوری گاز طبیعی نیز استفاده می کنند.

هم چنین این ماده می تواند برای خشک کردن و رطوبت زدایی ارگان سولفیدی نیز استفاده گردد. جداسازی آب و دیگر ترکیبات سولفوری نیز موجب می شود که این ماده اثرگذاری بالایی برای شیرین سازی جریانات گاز طبیعی داشته باشد.

مولکولارسیوها دارای انواع مختلفی هستند و امروزه در بازار نمونه های مختلفی از این ماده به فروش می‌رسد.

مولکولارسیو ۴a چینی  و مولکولارسیو ۴a اروپایی دو نمونه ی رایج از مولکولارسیو ها هستند.

مولکولارسیو 4a

آشنایی با مولکولارسیو ۴a چینی

هر کدام از صنایع بسته به نیاز خود می توانند دو نمونه ی رایج موجود در بازار را خریداری کنند. بی شک مولکولارسیو ۴a اروپایی درجه کیفیت بالاتری نسبت به نمونه چینی دارد. اما برای برخی از صنایع استفاده از زئولیت ۴a می تواند پاسخ دهی خوبی داشته باشد.

زئولیت ۴a چینی موجود در مجموعه ی مفید، در صنایع گوناگون استفاده شده و نتایج و عملکرد خوبی نیز برجای گذاشته است. این محصول شکل ظاهری متفاوت تری دارد. این محصول به شکل یک قرص می باشد. رنگ مولکولارسیو چینی زرد و نارنجی کمرنگ بوده و می توان از روی رنگ این محصول به کیفیت آن و هم چنین مرغوبیت آن پی برد.

زئولیت چینی نسبت به نمونه اروپایی قیمت بهتری هم دارد. و برخی صنایع ترغیب بیشتری برای خرید این محصول خواهند داشت.

کاربرد های مختلف زئولیت ۴a

رطوبت زدایی، خالص سازی، شیرین سازی و حذف ناخالصی ها در صنایع مختلف کاربرد های گسترده و عمده ایست که مولکولارسیو ۴a دارد. در صنایع از مولکولارسیو های مختلف استفاده می گردد. با توجه به این که این مولکولارسیو گرید های مختلفی دارد؛ و هر کدام از این گرید ها کاربردهای مختلفی را دارا هستند؛ از آن ها در صنایع مختلف استفاده می شود.

مولکولارسیو ۴a در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی قابل استفاده می باشد. از این ماده برای جذب رطوبت و جداسازی آلاینده هایی مانند گوگرد و نیتروژن و کربن دی اکسید استفاده می شود.

  • استفاده از مولکولارسیو ۴aبرای جذب ناخالصی ها و احیا گاز طبیعی و میعانات گازی رواج دارد.
  • جذب رطوبت فیلتر هوا و دستگاه تنفسی غواصان و آتش نشان ها
  • خشک کن هیدروکربن های اشباع شده
  • خشک کن استاتیک برای سیستم تبرید
  • بسته بندی دارو
  • اجزای الکترونیکی
  • جلوگیری از فاسد شدن

از دیگر کاربردهای این ماده است.

 

 

 

 

 

کاربرد مولکولارسیو ۴A - سیلیکاژل درخشان - تنها تولیدکننده سیلیکاژل در ایران

ضرورت استفاده از مولکولارسیو ۴A در صنعت

مولکولارسیو دارای حفره‌هایی با قطر ۴ آنگستروم است. این ماده قادر است مولکول‌هایی کمتر از این قطر را جذب کرده و جداسازی آن‌ها را انجام دهد. علاوه بر این، غربال مولکولی A4 برای رطوبت‌گیری و نم‌زدایی نیز به کار می‌رود. این ماده می‌تواند در جداسازی هیدروکربن، آمونیاک و متانول از گاز طبیعی مفید باشد. مولکولارسیو A4 به چند دسته تقسیم می‌شود که هر کدام کاربرد مجزا دارند. نوعی از مولکولارسیوA4  با نام GSorb-410، در سه شکل کروی، استوانه‌ای و تریلوب تولید می‌شود و برای رطوبت‌گیری از گاز طبیعی، هوا و هیدروژن مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین، برای نمک گیری از هوا نیز از آن استفاده می‌شود. GSorb-420 نیز یکی دیگر از محصولات مولکولارسیو A4 است که برای رطوبت‌گیری از جریان گاز طبیعی و هیدروکربن‌ها استفاده می‌شود و در برابر شوک حرارتی نیز مقاومت دارد. در نهایت، GSorb-440 که نمونه بهبودیافته مولکولارسیو A4 است، برای حذف رطوبت از جریان‌های هیدروکربنی به وجود آمده و نسبت به سایر محصولات گرید A4، سرعت و ظرفیت جذب بالاتری دارد.

خرید انواع مولکولارسیو ۴a چینی از مجموعه مفید

یکی از آسان ترین راه هایی که می توان بدون صرف زمان و هزینه، بهترین خرید زئولیت مولکولارسیو ۴a را داشت، خرید به صورت اینترنتی می باشد.

با این روش می توان چندین مرکز فروش را به طور همزمان بررسی کرد و با کیفیت ترین مولکولارسیو ۴a چینی را با مناسب ترین قیمت نیز خریداری کرد.

مرکز فروش مفید از جمله مراکز با سابقه و معتبری می باشد که سالیان سال است در زمینه فروش فعالیت دارد.

این مرکز انواع زئولیت ها از جمله مولکولارسیو ۴a را برای فروش در مجموعه خود جمع آوری کرده است.

مولکولارسیو ۴a چینی موجود در مجموعه ی مفید، به صورت عمده و جزئی در بسته بندی های مناسب قابل عرضه می باشد. برای خرید زئولیت۴a چینی می توانید از طریق همین سایت خرید خود را انجام دهید. هم چنین با پرکردن فرم موجود در سایت ما با شما ارتباط می گیریم. سریع ترین راه پاسخگویی، برقراری تماس با شماره های موجود در سایت می باشد.

 

پست های مرتبط

خرید و قیمت مولکولارسیو ۴A وارداتی

مولکولارسیو۴A یکی از پرکاربردترین ماده در صنعت می باشد. این محصول را…

4 آگوست 2022

خرید مولکولارسیو ۴A ارزان قیمت

مولکولارسیو ۴A یکی از پرفروش ترین محصولات مجموعه ی بازرگانی مفید می…

4 آگوست 2022

شرکت عرضه مولکولارسیو تیپ 4A

مولکولارسیو تیپ 4A محصولی است که دارای ساختار آلومینو سیلیکات سه بعدی می باشد، این محصول یک غربال مولکولی است که از یک سری حفره و شبکه تشکیل شده است. این محصول

10 آگوست 2021

دیدگاهتان را بنویسید