صفحه اصلی > زئولیت سنتزی : فروش زئولیت سنتزی zsm-5 آمریکا

فروش زئولیت سنتزی zsm-5 آمریکا

زئولیت سنتزی zsm-5 باعث جذب آب از مایعات و گازها می‌شود و کاربرد بسیاری دارد و هم چنین تحولی بزرگ در صنعت ایجاد کرده است این ماده در صنعت پتروشیمی و پالایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته مولکولارسیو از دیگر کشورها به ایران وارد می شد اما امروزه ایرانیان قادر به تولید این ماده با ارزش شده اند. دقت مولکولارسیو بسیار بالا می باشد و کیفیت آن نیز عالی است.

فروش زئولیت سنتزی zsm-5 آمریکا

توضیحاتی درباره کاربرد زئولیت سنتزی zsm-5

توضیحاتی درباره کاربرد زئولیت سنتزی zsm-5

زئولیت ها کاربرد های بسیار فراوانی دارند به عنوان مثال در کشاورزی به منظور جذب رطوبت خاک از آنها استفاده می شود همچنین در محصولات خانگی برای کنترل بو و به عنوان بوگیر در منازل استفاده می شود. این ماده کاربردی جاذب نفت نیز می باشد و در محیط زیست باعث جذب فلزات سنگین می‌شود که کمک بسیار زیادی به سلامت محیط زیست می‌کند همچنین در تصفیه آب به عنوان حذف فلزات سنگین استفاده می‌شود و جالب است بدانید که در استخرهای شنا نیز از زئولیت سنتزی استفاده می شود.

ساخت زئولیت سنتزی zsm-5 تحولی بزرگ در صنعت زئولیت ایجاد کرده است این زئولیت اولین بار توسط شرکت مبیل سنتز شده است در واقع ساخت این زئولیت تحولی عظیم در نحوه نگرش به مسئولیت‌های ایجاد کرده است مخصوصاً تولید های سنتزی آن همچنین دارای ویژگی بسیار عالی می باشد که توانایی تغییر نسبت به Si/Al از ۱ تا بینهایت است این ویژگی منحصر به فرد زئولیت سبب شده است تا این موضوع صنعت زئولیت پیشرفت فراوانی داشته باشد همچنین یکی از کاربردهای زئولیت سنتزی در صنایع شیمیایی به عنوان کاتالیست می باشد. 

خرید زئولیت سنتزی zsm-5 ساخت آمریکا

خرید زئولیت سنتزی zsm-5 ساخت آمریکا

زئولیت از جمله مواد سنتزی پر تقاضا می باشد که دلیل آن به خاطر پرکاربرد و پرمصرف بودن آن است به همین دلیل کارخانه های زیادی در زمینه تولید زئولیت سنتزی شروع به فعالیت کرده اند تا بتوانند بهترین زئولیت را تولید کند اما زئولیت سنتزی بیشتر از کشور آمریکا صادر می‌شود اما امروزه به دلیل تحریم بودن کشور عزیزمان ایران این زئولیت در داخل خود کشور تولید می شود خرید زئولیت سنتزی  به روش حضوری و غیر حضوری انجام می‌پذیرد که در روش حضوری شما به فروشگاه ها و نمایندگی های عرضه این ماده مراجعه می کنید و با توجه به نیاز خود زئولیت مورد نظرتان را خریداری می‌کنید در روش غیر حضوری شما با مراجعه به سایت های اینترنتی و تحقیق های فراوان زئولیت را انتخاب می کنید البته توجه داشته باشید که در این سایت ها مشاورانی وجود دارند که شما را در زمینه خرید زئولیت راهنمایی می‌کنند پس می توانید خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید. 

پست های مرتبط

زئولیت چیست و آشنایی با کاربرد های آن

  سنگ زئولیت چیست ؟ سنگ های زئولیت طبیعی منابع فراوان و…

قیمت خاک زئولیت | کاربردهای خاک زئولیت

  سایت مفید به عنوان سایت مرجع آمادگی دارد تا به طور…

پخش زئولیت سنتزی وارداتی در ایران

زئولیت با توجه به کاربرد گسترده ای که در زمینه های مختلف دارد شرایط برای تولیدات عمده اش  در کارخانه های تولیدی زیادی فراهم می آید که با این وجود در درجه ه

۱۹ بهمن ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید