صفحه اصلی > زئولیت : فروش زئولیت سمنان | مرکز پخش زئولیت در ایران

فروش زئولیت سمنان | مرکز پخش زئولیت در ایران

فروش زئولیت سمنان در تمامی مراکز و نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور عرضه می‌ شود. شما می‌ توانید محصول مورد نیاز خود را با اطمینان کامل از این مراکز خریداری نمایید.

 

در این مراکز کارشناسانی فعالیت می‌‌ کنند که شما را در انتخاب درست محصول راهنمایی می‌‌نمایند. درنتیجه، می توانید خرید خوبی را انجام دهید.

 

فروش زئولیت سمنان | مرکز پخش زئولیت در ایران

خط تولید زئولیت در سمنان

از مزیت‌های زئولیت در ایران، استخراج آسان این خاک معدنی در معدن رو باز می‌باشد. خط تولید زئولیت در سمنان با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، این محصول را استخراج می‌نماید.

 

سپس توسط دستگاه‌های مختلف در کارخانه، بسته‌بندی‌ می‌شود. در نهایت برای فروش به بازار عرضه می‌شود. البته زئولیت‌ با توجه به نوع کاربردشان در صنایع، بسته‌بندی می‌ شود.

 

زئولیت پودری سمنان، یکی از محصولات تولیدی در این کارخانجات می‌باشد. تولید زئولیت سمنان توسط کارخانه‌های مختلفی انجام می‌پذیرد.

 

این کارخانجات، بهترین مواد اولیه را از دل معادنی که در این شهر وجود دارد استخراج کرده‌اند. از این‌رو با کیفیت‌ترین محصول را تولید نموده‌اند. سپس به‌دست مشتریان رسانده‌اند.

 

این کارخانه‌ها، انواع نمونه‌های محصول، مانند زئولیت شوینده را تولید می‌نمایند. خط تولید زئولیت در سمنان با‌ استفاده از بهترین دستگاه‌های مدرن و پیشرفته انجام می‌شود.

 

خط تولید زئولیت در سمنان

صادرات انواع زئولیت در ایران

صادرات انواع زئولیت در ایران به کشورهای خاورمیانه و غربی انجام می‌ پزیرد. صادرات این محصول ایرانی با بالاترین کیفیت به این کشورها ارسال می‌ شود.

 

به دلیل وجود معادن زئولیت ایران، کارخانه‌ های زیادی به تولید این محصول مشغول می‌ باشند. مانند: کارخانه زئولیت سمنان، کارخانه زئولیت تهران.

 

این کارخانه‌ها محصولات با کیفیتی را تولید و سپس روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌ نمایند. زئولیت در انواع مختلفی به صورت بسته بندی و فله‌ای به این کشورها صادر می‌ شود. از انواع نمونه‌های صادراتی، می‌توان به مواردی مانند: زئولیت شویند، زئولیت موردنیت، زئولیت اکسیژن‌ساز اشاره کرد.

 

صادرات این محصول با قیمت درب کارخانه انجام می‌ شود. به همین دلیل زئولیت در کشورهای مختلف مشتریان زیادی دارد. بیشتر صادرکنندگان این محصول برندهای برتر را برای صادرات انتخاب می‌ نمایند. از این رو به راحتی می‌توانند محصول را در کشورهای بسیاری به فروش برسانند.

 

یک صادرکننده موفق، باید قبل از اقدام به صادرات در مورد بازار خارجی هدف تحقیق نماید. سپس بتواند اطلاعاتی در مورد این بازار به دست آورد.

 

این اطلاعات می تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. سطح در آمد و رفاه بازار هدف
  2. علایق مصرف‌کنندگان
  3. کدام نمونه محصول در این بازار بیشترین خرید را دارد.
  4. مصرف‌کنندگان محصول از چه قشری هستند. مثلا مصرف‌کنندگان زئولیت بیشتر کارخانجات و کشاورزان می‌ باشند.
  5. آیا این محصول در این کشور مشتری دارد.

 

صادرکننده با در نظر گرفتن تمام موارد بالا، اقدام به صادرات محصول می‌ کند. زئولیت ایرانی به دلیل کیفیت بالا، می‌تواند سود فراوانی را برای صادرکننده به همراه داشته باشد. همچنین می‌تواند ارز آوری خوبی برای کشور داشته باشد.

 

صادرات انواع زئولیت در ایران

بایگانی فروش زئولیت سمنان

بایگانی فروش زئولیت سمنان در کارخانه‌ های تولیدکننده انجام می‌ پزیرد. در‌واقع این تولیدکنندگان هستند که با تولید محصول نیاز کشور را تامین می‌کنند.

 

تولیدکنندگان، محصول تولیدی خود را به تمام نقاط کشور پخش می‌کنند. آنها برای فروش مستقیم محصولات، نمایندگی یا مراکز‌فروش در برخی از شهرهای ایران ایجاد کردند.

 

تولیدکنندگان با تولید انبوه کالا، هزینه‌ها را کاهش می‌دهند. همچنین نیاز کشور به این محصول را تامین می‌نمایند. سپس هر‌گاه بازار با کمبود مواجه شد، محصول را به بازارها ارائه می‌دهند و از افزایش قیمت‌ها جلوگیری می‌کنند.

 

منظور از بایگانی فروش یعنی انبار کردن محصول برای فروش می‌باشد. این کار بیشتر توسط تولیدکنندگان انجام می‌شود. چون تولیدکنندگان همیشه محصول را تولید می‌کنند و در انبارشان محصول اضافی همیشه وجود دارد.

 

بایگانی فروش زئولیت سمنان

قیمت خرید و فروش پودر زئولیت

 

برای اطلاع از قیمت خرید و فروش پودر زئولیت به کسانی که در این کسب و کار فعالیت می‌کنند، مراجعه نمایید. این افراد عبارتند از:

  1. تولیدکننده
  2. نمایندگی
  3. شرکت های بازرگانی
  4. صادر کنندگان
  5. وارد کنندگان
  6. عمده فروشان
  7. خرده فرشان

قیمت خرید و فروش این محصول به نوع برند، کیفیت، نوع بسته بندی، نوع خرید ( عمده یا جزیی) بستگی دارد. همچنین محل خرید محصول نیز روی قیمت آن موثر می‌باشد.

 

اگر شما جزو مصرف‌کنندگان دائمی این محصول باشید، متوجه افزایش چشمگیر قیمت  می‌شوید. امروزه افزایش قیمت این محصول به دلیل تحریم‌ها، افزایش نرخ ارز، بالا رفتن قیمت مواد اولیه می‌باشد.

 

بالا رفتن قیمت زئولیت تاثیر چندانی روی خرید و فروش محصول نگذاشته است. چون این محصول به عنوان مواد‌اولیه بسیاری از صنایع محسوب می‌شود. بنابراین کارخانجات تولید کننده مجبور به فروش محصولات خود می‌باشند. چون نبود زئولیت سبب می‌شود کارخانه های دیگر تعطیل شود.

 

قیمت خرید و فروش پودر زئولیت

شرکت‌های تولید‌کننده انواع زئولیت

 

شرکت‌های تولید‌کننده انواع زئولیت برای تولید محصول از بهترین مواد‌‌ اولیه، نیروی‌های متخصص، آزمایشگاه‌های مدرن و به روز استفاده می‌ کنند. از این‌ رو بهترین و با‌کیفیت‌ترین محصول را تولید و بدست مشتریان می‌ رسانند.

 

تولید‌کنندگان زئولیت، با بهره‌ گیری از دانش روز دنیا، بهترین محصول را تولید می‌ نمایند. همچنین از دستگاه‌ های مدرن و پیشرفته استفاده می‌ کنند تا محصولی را تولید نمایند که بتواند با محصولات مشابه خارجی خود، رقابت کند.

 

امروزه کارخانه تولید زئولیت محصولی را تولید می‌کند که در خور صنعت‌گران عزیز کشورمان باشد. تولید‌کنندگان نیز تلاش می‌کنند همزمان با پیشرفت تکنولوژی بشر، محصولی با کیفیت و ارزانی را تولید نمایند.

 

ضمن اینکه برای رسیدن به این اهداف به موارد زیر توجه کرده‌اند:

  1. تولید انبوه کالا: تولید انبوه باعث می‌شود تولید‌کننده بتواند یکجا و با قیمت‌های ارزانی محصول را تهیه نماید.
  2. به کار‌گیری نیروی‌های متخصص و با‌تجربه: بکارگیری این نیرو‌ها سبب می‌شود، تولید‌کننده بتواند سریع تولید را انجام دهد. همچنین از هدر رفتن انرژی، و مواد اولیه جلوگیری نماید.
  3. استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته و نو: این دستگاه‌ها از هدر رفتن مواد اولیه، و انرژی جلوگیری می‌کنند.

 

شما می توانید با جستجو در اینترنت تولید‌کنندگان فعال این محصول را شناسایی نمایید و با محصولات تولیدی آن‌ها آشنا شوید. بیشتر تولید‌‌‌‌‌‌‌‌کنندگان در کشور دارای محصولات با‌کیفیتی هستند. بنابراین، جزو برندهای برتر صادراتی محسوب می‌ شوند.

 

شرکت های تولید کننده انواع زئولیت

عمده فروشی زئولیت سمنان

عمده فروشی زئولیت سمنان توسط عمده‌ فروشان این محصول انجام می شود. آنها در نقاط مختلف ایران فعالیت می‌کنند و انواع محصول را به صورت عمده به خرده فروشان و فروشگاه‌ های مواد معدنی عرضه می‌کنند.

 

عمده فروشی این محصول مانند دیگر محصولات با قیمت درب کارخانه انجام می‌ شود. به این ترتیب عمده فروشان، انواع محصول خود را مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، نمایندگی و مراکز پخش خرید می‌ نمایند. عمده فروشی این محصول مانند دیگر محصولات باید با قیمت کمتر از بازار انجام شود.

 

آنها با خرید عمده کالا ریسک‌های بسیاری را از دوش این گروه‌ ها برداشته‌اند و تمام این ریسک‌ها را خودشان پذیرفته‌اند. بنابرین آنها برای اینکه از این ریسک‌ها جلوگیری نمایند باید محصول را سریع به فروش برسانند.

 

عمده فروشی زئولیت سمنان

تأثیرات ویژه زئولیت بر خاک

 

  1. افزایش نسبت خاک دانه‌های مقاوم در آب در زمین های کشاورزی
  2. بهبود کیفیت و کوتاه شدن زمان تخمیر کود‌های دامی به میزان ۴ تا ۵ برابر
  3. افزایش تولید و بهبود مرغوبیت محصولات کشاورزی
  4. جلوگیری از سوختگی ریشه گیاهان و افزایش رشد ریشه و گیاه
  5. جلوگیری از شستشوی و اتلاف ازت خاک در اثر آبیاری و باران
  6. جلوگیری از فرسودگی و هدر رفتن خاک به دلیل قابلیت بالای جذب آب و رطوبت
  7. جذب رطوبت موجود در هوا و خاک و رها سازی تدریجی آن در خاک
  8. کاهش و صرفه جویی زیاد در مصرف آب برای زمین‌های کشاورزی

 

تأثیرات ویژه زئولیت بر خاک

استفاده از زئولیت راهی برای نجات آب

 

این ماده معدنی ساختار متخللی دارد. بنابراین مقداری از آب موجود در خاک را جذب می‌نماید و آن را برای مدت طولانی درون شبکه ساختاری خود نگهداری می‌ کند. آب جذب شده در ساختار زئولیت به تدریج آزاد می‌شود. درنتیجه جذب گیاه می‌ گردد.

 

در طول روز به سبب تابش آفتاب مقداری از رطوبت سطحی خاک تبخیر می‌ شود اما در طول شب با پایین آمدن دمای محیط و همچنین جذب رطوبت هوا، مجددا مقداری آب از دست داده شده جبران می‌گردد.

 

این عمل باعث کاهش قابل توجه میزان مصرف آب کشاورزی می‌شود. حتی ممکن است در مناطق کم آب با توجه به خواص فیزیکی زمین زارعی، مصرف آب را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

 

بنابراین استفاده از زئولیت در بخش کشاورزی برای کشور هایی مانند کشور ایران که با کمبود آب مواجه است می تواند بخشی از مشکلات کمبود آب را بر طرف سازد.

 

استفاده از زئولیت راهی برای نجات آب

مزیت‌های استفاده از زئولیت‌ های طبیعی

قبل از این که به مزیت این محصول بپردازیم بهتر است بدانیم زئولیت چیست؟ زئولیت یک ماده معدنی است که عمدتا از آلومینو سیلیکات تشکیل می‌ شود. این محصول به دلیل فواید زیادی که دارد، در صنایع مختلفی استفاده می‌ شود.

 

ما در زیر به چند نمونه آن اشاره کرده‌ایم:

  1. بافت
  2. زئولیت در کشاورزی
  3. ترکیب شیمیایی
  4. ارزش اقتصادی زئولیت های طبیعی
  5. فرمول های اصلاح شده

 

مزیت‌های استفاده از زئولیت‌ های طبیعی عبارتند از:

  1. استفاده به عنوان کاتالیست در صنایع نفت و پتروشیمی
  2. صنایع آتش نشانی
  3. صنایع کشاورزی به عنوان حاصل خیز کننده و افزاینده رطوبت خاک
  4. پاکسازی فاضلاب‌های شهری، صنعتی، هسته‌ای از آلاینده‌های مضری چون فلزات سنگین و سمی
  5. جذب و واجذب گازها و نظایر آن

 

مزیت های استفاده از زئولیت های طبیعی

تفاوت های زئولیت طبیعی و مصنوعی

 

تشکیل زئولیت‌ها تنها به ماتریس بازالتی محدود نمی‌شود بلکه رسوبات متنوعی در چند دهه گذشته شناسایی شده‌اند. از این رو زئولیت‌های طبیعی فراوان می‌ باشند.

 

بعضی از رسوبات حاوی زئولیت دارای یک فاز زئولیتی خاص با خلوص ۹۰ درصد می باشد. از بین زئولیت های طبیعی فقط ۹ نوع به مقدار زیاد در طبیعت یافت می شود.

 

خواص فیزیکی و شیمیایی زئولیت های طبیعی متفاوت می‌ باشند. حتی در بین نمونه‌ های مختلف یک نوع خاص از زئولیت نیز تفاوت‌هایی در خواص فیزیکی و ترکیب شیمیایی وجود دارد.

 

تعدادی از زئولیت های طبیعی عبارتند از:

  1. Erionitr
  2. Clinoptilolite
  3. Chabazite
  4. Analcime
  5. Heulandit
  6. Pilipsite
  7. Mordenite
  8. Laumontite
  9. Ferrierite

زئولیت آزمایشگاهی از مواد شیمیایی ویژه‌ای با خلوص بالا که دارای دامنه‌ی کاربردی وسیعی می‌باشند، تولید می شوند.

 

محققین پیش از سال ۱۹۵۰ جهت تولید زئولیت‌ها، درصدد تشکیل طبیعی و ژئوشیمیایی کانی‌ های شناخته شده بودند. همچنین تصور می‌ کردند که تشکیل زئولیت‌ها مستلزم ایجاد درجه حرارتی در حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ درجه سانتی‌گراد و ده‌ها اتمسفر فشار می‌ باشد.

 

اما در سال ۱۹۵۷ شیمیدان‌ ها، انواع زئولیت صنعتی در دمای پایین ۱۰۰ درجه سانتی گراد و در مقیاس صنعتی را تهیه نمودند. زئولیت‌ های سنتزی بسیاری از نواقص زئولیت‌ های طبیعی را حل کرده‌اند. این نواقص عبارتند از: یکسان نبودن اندازه حفرات، ناخالصی‌ های فراوان، مناسب بودن اندازه حفرات، میزان اسیدیته نامناسب سطوح.

 

 

تفاوت های زئولیت طبیعی و مصنوعی

کاربردهای مختلف زئولیت در ایران

 

صد‌ها کاربرد تجاری برای زئولیت‌ها وجود دارد. در حال حاضر کاربرد‌های مختلف زئولیت در ایران عبارتند از:

  1. استفاده در مصالح ساختمانی
  2. استفاده در صنعت سیمان
  3. استفاده به عنوان پر‌کننده در صنایع کاغذ سازی
  4. استفاده در داروسازی و پزشکی
  5. استفاده به عنوان حمام در سموم دفع آفات
  6. استفاده در شوینده‌ها
  7. استفاده در صنعت نفت به عنوان کاتالیست
  8. استفاده در صنعت نفت به عنوان جذب نفت و رفع آلودگی نفتی
  9. جدا‌سازی گاز
  10. حاملان برای باکتری ها و آنزیم‌ها
  11. کاربرد‌های کشاورزی به عنوان آماده سازی های خاک و مکمل خوراک حیوانات
  12. حذف یون‌های فلزی سنگین از پساب‌های هسته‌ای، معدنی و صنعتی
  13. کنترل بو در جاذب‌های حیوانی، محصولات تمیز کننده کف، فرش جاذب‌ها در محوطه‌ی کف ساختمان‌های صنعتی
  14. حذف یون آمونیوم از پساب‌های فاضلاب و صنعتی، آکواریوم‌ها و مزارع پرورش ماهی تجاری
  15. خشک کننده‌هایی که برای جذب بخار آب در ظروف محصور شده و بسته بندی، مورد استفاده قرار می گیرند.
  16. کاتالیزوری

 

کاربردهای مختلف زئولیت در ایران

لیست قیمت انواع زئولیت

لیست قیمت انواع زئولیت مانند دیگر محصولات با توجه به نوع برند، کیفیت، نوع محصول، متفاوت می‌ باشد. فروشگاه‌ های سطح شهر انواع مواد معدنی و شیمیایی را عرضه می‌ نمایند. شما می‌ توانید برای خرید به این فروشگاه‌ ها مراجعه نمایید و از انواع قیمت‌ها مطلع شوید.

 

اگر شما قبلا خریدار این محصول بوده‌اید با مراجعه به این فروشگاه ها متوجه افزایش قیمت‌ها می‌شوید. بالا بودن قیمت این محصول، نشانه گران فروشی فروشگاه نیست بلکه قیمت این محصول هم مانند دیگر محصولات به خاطر تحریم و افزایش نرخ ارز بالا رفته است.

 

از طرفی برخی از تولید کنندگان به خاطر کیفیت بالای محصول خود نسبت به دیگر محصولات، قیمت بیشتری را روی محصول خود گذاشته‌اند.

 

شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های معتبر مراکز پخش و فروش این محصول از انواع قیمت‌ها مطلع شوید و آگاهی لازم را کسب نمایید.

 

لیست قیمت انواع زئولیت

فروشگاه اینترنتی انواع زئولیت

فروشگاه اینترنتی انواع زئولیت را می‌ توان با جستجو در گوگل پیدا کرد. علاوه بر آن‌ فروشگاه‌ های بسیاری وجود دارند که به فروش آنلاین این محصول می پردازند.

 

در سایت فروش زئولیت می توان انواع محصول و قیمت‌های آن‌ها را مشاهده کرد. در این سایت‌ها، تمام مشخصات محصول مانند: نوع برند، کاربرد زئولیت مشاهده می‌شود.

 

از طرفی شما می‌ توانید با مقایسه تمام این مشخصات، بهترین محصول را انتخاب نمایید. سپس سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا محصول مورد نظر در اسرع وقت برایتان ارسال شود.

 

به این ترتیب شما می توانید از طریق خرید از این سایت‌ها در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید.  همچنین بدون این که نیاز داشته باشید از منزل و محل کار خود خارج شوید، محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

در این نوع فروش، فروشنده محصولات خود را در منزل به تمام بازار ها ارسال می‌ نماید. بنابر‌این دیگر نیازی به اجاره مغازه یا استخدام فروشنده ندارد. همچنین خرید اینترنتی زئولیت باعث می‌شود ما بتوانیم انواع برند‌ها را با تصاویر آنها مشاهده کنیم.

 

فروشگاه اینترنتی زئولیت، تمام اطلاعات موجود در سایت را با توجه به شرایط و نوسانات بازار به روز رسانی کرده‌ است. به این ترتیب مشتری می تواند بهترین خرید را انجام دهد و از محصول خود راضایت کامل را داشته باشد.

 

فروشگاه اینترنتی انواع زئولیت

واردات انواع زئولیت در کشور

واردات انواع زئولیت در کشور از چین انجام می‌ شود. به همین دلیل انواع زئولیت ها از شرکت‌ های مختلف تولید کننده چینی وارد کشور می‌ شوند. یکی از این شرکت‌ها که در زمینه تولید و تامین زئولیت طبیعی در چین فعال است شرکت Green solutions می‌باشد.

 

انواع محصول مانند زئولیت zsm_ 5، و زئولیت‌های ۵a از این کشور وارد می‌شوند و کاربرد‌های فراوانی دارند. مانند: زئولیت ۵a در ابزار جذب فشار و نوسان سازی اکسیژن و هیدروژن، ساخت صنایع، تصفیه آب و حذف H2s موجود در گاز و بنزین استفاده می‌ شود.

 

قیمت این نمونه محصول نسبت به دیگر نمونه‌ها ارزان‌ تر می باشد. امروزه وارد‌کنندگان سعی می کنند این محصول را با قیمت‌های ارزانی از این شرکت‌ های چینی خریداری نمایند. سپس محصول وارداتی را در ایران به راحتی بفروشند.

 

زئولیت وارداتی از نظر کیفیت تفاوتی با محصول داخلی ندارد. حتی زئولیت داخلی کیفیت بالاتری نسبت به زئولیت خارجی دارد. با توجه به این موضوع توصیه می شود که از واردات این محصول جلوگیری شود.

 

با شرایط اقتصادی سختی که کشور این روزها با آن رو به رو هست حتما باید از واردات این محصول جلوگیری شود تا کارخانه‌ های تولید کننده دوباره رونق بگیرند. رونق گرفتن کارخانه ها می تواند به بهبود اقتصاد کشور کمک نماید و باعث ایجاد اشتغال برای جوانان عزیز کشورمان شود.

 

واردات انواع زئولیت در کشور

راهنمای نگهداری زئولیت کشاورزی

 

راهنمایی نگهداری زئولیت کشاورزی شامل موارد زیر می‌ شود:

  1. برای نگهداری این محصول، از انبارهایی استفاده شود که از مدارس، منازل مسکونی دور باشد.
  2. دمای انبار باید متناسب با محصول باشد.
  3. انبار باید نمناک نباشد. چون اگر نم به محصول برخورد کند، باعث فاسد شدن محصول می‌ شود.
  4. انبار باید از هر گونه مواد شیمیایی خطر‌ساز به دور باشد.
  5. انبار نگهداری این محصول، به صورتی باشد که افراد ناشناس نتوانند به آن وارد شوند.
  6. در هنگام خروج محصول، باید اول محصولات ته انبار که زودتر وارد شده‌اند خارج شوند. سپس به فروش برسد. این امر باعث می‌شود که محصول در انبار زیاد نماند و فاسد نشود.

 

راهنمای نگهداری زئولیت کشاورزی

کیفیت بالای زئولیت به چه عواملی وابسته است؟

 

کیفیت بالای زئولیت همانند دیگر محصولات به نوع مواد اولیه آن بستگی دارد. علاوه بر آن نوع تولید و نوع محصول هم روی کیفیت موثر است اما خوصیات اصلی فیزیکی و شیمیایی زئولیت‌ها مربوط به ترکیب شیمیایی و ساختمان بلورین آن‌ها می‌باشد.

 

به عبارت دیگر خواص آن‌ها به طبیعت شیمی و فیزیکی آب موجود در ساختمان زئولیت‌ ها بستگی دارد.همچنین نحوه قرار گرفتن آب درون شبکه‌ های مولکولی نیز مهم است.

 

وجود فلزات قلیایی و قلیایی خاکی، وجود فضاهای خالی و مواد معدنی متعدد به هم مرتبط در آن‌ها از دیگر دلایل تنوع خواص زئولیت‌ ها می‌ باشد.

 

برای آگاهی از مشخصات یک زئولیت باکیفیت و درجه یک باید با کارشناسان و مشاوران خبره در این امر مشورت نمایید. بهتر است بدانید که هر چه کیفیت مواد اولیه مرغوب‌ تر باشد، کیفیت محصول تولید شده هم بیشتر می‌ شود.

 

کیفیت بالای زئولیت به چه عواملی وابسته است؟

سفارش زئولیت به صورت عمده و جزئی

برای سفارش زئولیت به صورت عمده و جزیی باید به فروشندگان هر کدام مراجعه کنید. امروزه برخی از فروشندگان، محصول را به صورت عمده عرضه می‌نمایند اما برخی دیگر به صورت جزیی.

 

معمولا فروشندگانی که محصول خود را مستقیم عرضه می کنند به فروش عمده محصول مشغول‌اند. آنها می‌توانند تولید کننده، نمایندگی، مراکز پخش، شرکت‌های بازرگانی باشند. این گروه ها بیشتر محصول را به صورت عمده می‌فروشند البته هر چند گاهی هم دیده می‌شود که فروش جزیی محصول را نیز انجام می دهند.

 

تمام عمده فروشان به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات محصول خود را می‌ گیرند. بنابراین برای سفارش غیرحضوری باید به سایت‌های فروش آن‌ ها مراجعه نمود.

 

در حالی که برای سفارش جزیی  بهتر است به فروشگاه‌ هایی که انواع مواد معدنی و شیمیایی را عرضه می‌کنند، مراجعه کنید. بیشتر این فروشگاه ها که در سطح شهر وجود دارند به فروش اینترنتی محصول نیز مشغول اند.

 

سفارش زئولیت به صورت عمده و جزئی

ارائه کننده انواع زئولیت در بازار

ارائه کننده انواع زئولیت در بازار سعی کرده است، انواع محصول را با برندهای مختلفی عرضه کند تا تمام مشتریان بتوانند متناسب با توان خود محصول را خرید کنند. این ارائه کنندگان انواع نمونه های محصول را به صورت بسته بندی شده، یا حتی فله ای عرضه می کنند.

 

عرضه کنندگان سعی کرده‌اند برای خرید به سراغ تولید کنندگانی بروند که تولید محصولی با کیفیت و ارزان را انجام می دهند. خرید از این تولید کنندگان باعث می شود که عرضه کننده بتواند با یک تیر دو نشان بزند، یعنی محصولی با کیفیت را با قیمتی ارزان تهیه نماید.

 

در واقع می تواند در هنگام فروش، محصول را با قیمت های ارزانی تری عرضه کند. در نتیجه با این کار می تواند مشتریان بیشتری را به خود جذب نماید.

 

ارائه کننده این محصول باید با تمام برند ها آشنا باشد تا در هنگام خرید بداند که باید به کدام تولید کننده مراجعه کند و کدام برند را خریداری نماید. یک فروشنده باید در زمان خرید محصول انواع برند ها را تهیه کند تا تمام مشتریان بتوانند مطابق با نیاز خود محصول را خریداری کنند.

 

ارائه کننده انواع زئولیت در بازار

بازرگانی فروش زئولیت ایرانی و خارجی

شرکت بازرگانی فروش زئولیت ایرانی و خارجی انواع محصول را از تولید کنندگان و شرکت های وارد کننده خریداری می نماید. سپس شروع به فروش عمده انواع محصول به عمده فروشان و خرده فروشان می کند.

 

این شرکت ها معمولا محصولات خود را با قیمت های ارزان تری به بازار عرضه می کنند. یک شرکت بازرگانی باید بتواند به راحتی محصول را بفروشد. یعنی کسی به بازرگانی این محصول مشغول است باید قبل از خرید سفارشات مشتریان خود را بگیرد و بعد اقدام به خرید کند.

 

در صورتی که شرکت با مازاد کالا مواجه شود، این مازاد باعث می شود هزینه های اضافی را به شرکت وارد کند. علاوه بر این هزینه ها، نگهداری محصول در انبار ممکن است ریسک های را برای شرکت ایجاد نماید.

 

این ریسک ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. ریسک فاسد شدن
  2. ریسک از بین رفتن کالا
  3. ریسک دزدیده شدن محصول

در نتیجه یک شرکت بازرگانی موفق و با تجربه باید بتواند سریع محصولات خود را بفروشد تا از این هزینه ها و ریسک ها جلوگیری نماید.

 

بازرگانی فروش زئولیت ایرانی و خارجی

شرکت پخش عمده زئولیت در کشور

شرکت پخش عمده زئولیت در کشور این محصول را با قیمت درب کارخانه به تمام بازارها ارسال می کند. تمام عمده فروشان و خرده فروشان برای خرید محصول خود به این شرکت مراجعه می کنند.

 

در این شرکت ما می توانیم هر نوع برندی را که می خواهیم تهیه نماییم. در این شرکت، برندهای داخلی و برندهای خارجی عرضه می شود.

 

شرکت پخش کننده باید با بازار فروش زئولیت آشنا باشد و بداند کدام نوع محصول در بازار بیشترین فروش را دارد. کسانی که می خواهند به بازار خرید و فروش این محصول بیایند می توانند قبل از ورود و سرمایه گذاری در این امر با شرکت های پخش کننده این محصول مشورت نمایند.

 

به دلیل اینکه این شرکت ها با تمام عمده فروشان و خرده فروشان در ارتباط هستند.بر این اساس به راحتی می توانند تشخیص دهند که ورود به این کسب و کار می تواند سود آور باشد یا نه.

 

یک شرکت پخش کننده باید با تمام مزایا و معایب کالا آشنا باشد تا بتواند به مشتریان خود مشاوره بدهد. همچنین این شرکت باید از کاربردهای مختلف محصول اطلاع داشته باشد تا بتواند محصول مورد نیاز مشتری را به او پیشنهاد دهد.

 

شرکت پخش عمده زئولیت در کشور

ارسال عمده انواع زئولیت در سراسر کشور

ارسال عمده انواع زئولیت در سراسر کشور توسط عمده فروشان مختلفی انجام می شود. این عمده فروشان برای این که بتوانند از تمام نقاط کشور سفارش بگیرند، اقدام به ایجاد سایت های در اینترنت کرده اند تا تمام مشتریان و صنعت گران از تمام نقاط کشور بتوانند سفارش کالای خود را ثبت نمایند.

 

بیشتر این عمده فروشان با استخدام رانندگانی به ارسال رایگان محصول به تمام نقاط کشور اقدام کرده اند تا با این کار بتوانند مشتریان زیادی را جذب نمایند. ارسال رایگان انواع محصول به تمام نقاط کشور باعث شده تا تمام مشتریان بتوانند محصول را به راحتی دریافت کنند.

 

عمده فروشان برای این که از هزینه های نگهداری و ریسک های محصول پیشگیری کنند، باید بتوانند محصول را در کمترین زمان بفروشند. به همین دلیل باید محصول را به تمام نقاط کشور عرضه کنند. از این رو اقدام به ارسال رایگان محصول به تمام نقاط کشور کرده‌اند.

 

ارسال عمده انواع زئولیت در سراسر کشور

زمان تحویل سفارش‌های زئولیت

زمان تحویل سفارش‌های زئولیت در کشور ۲۴ ساعته می‌ باشد. البته با توجه به دوری یا نزدیکی مسافت می تواند متغیر باشد. امروزه بیشتر عمده فروشان و خرده فروشان سعی می کنند زمان تحویل را کم کنند.

 

کم شدن زمان تحویل کالا هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده است. خریدار می تواند محصول خود را سریع دریافت کند و فروشنده هم فرصت پیدا می کند تا دیگر سفارشات خود را ارسال نماید.

 

زمان تحویل سفارش های زئولیت

شرایط همکاری خرید زئولیت

 

شرایط همکاری خرید زئولیت شامل موارد زیر می باشد:

  1. داشتن تجربه در زمینه‌ های زمین‌شناسی، اکتشاف و بهره برداری از معدن زئولیت ایران مطابق با استاندارد‌های جهانی بر پایه علوم و فنون مدرن
  2. آشنا بودن با انواع مختلف محصول
  3. آشنا بودن با کاربردهای مختلف انواع نمونه‌ها
  4. تمرکز بر اصول صداقت، نظم، و ایجاد اعتماد و ارائه خدمات کارا به شرکای تجاری
  5. آشنا بودن با انواع برندها
  6. آشنا بودن با تولیدکنندگان زئولیت
  7. آشنا بودن با مزایا و معایب نمونه‌های محصول
  8. آشنا بودن با چگونگی مصرف انواع نمونه‌های محصول
  9. داشتن سرمایه کافی برای خرید محصول

 

شرایط همکاری خرید زئولیت

خریدار انواع زئولیت ارزان قیمت

خریدار انواع زئولیت ارزان قیمت باید به مراکز فروش این محصول در برخی از شهر های ایران مراجعه نمایند. حال ممکن است مشتری دسترسی به این مراکز را نداشته باشد. برای همین می‌تواند به سایت فروش این مراکز مراجعه کند. در این مراکز انواع محصول با برندهای مختلفی عرضه می‌شود.

 

هر تولید کننده نماینده‌ای از شرکت را به این مرکز می فرستد تا محصول تولیدی کارخانه را عرضه کند. هر کدام از این نماینده‌ها، محصولات مختلف شرکت‌های تولید کننده را می فروشند.

 

آنها سعی دارند که از سایر فروشندگان پیشی بگیرند. همچنین بتوانند محصولات بیشتری را بفروشند. برای این منظور هر کدام از این نماینده ها اقدام به عرضه انواع نمونه های محصول با قیمت های باور نکردنی کرده‌اند.

 

این فروشنده ها یا نماینده‌ها، قیمت‌های پایینی روی اجناس خود گذاشته‌اند. آنها قصد دارند با فروش بیشتر، نوعی تبلیغ و معرفی محصول خود را انجام دهند. شما می‌توانید با مراجعه به این مراکز خرید بهترین محصولات را با قیمت‌ های استثنایی خریداری نمایید.

 

انواع خرید محصولات این شرکت عبارتند از: خرید زئولیت سنتزی، خرید نانو زئولیت، خرید زئولیت پرورش ماهی. علاوه بر خرید، ما می توانیم با مراجعه به این مراکز از انواع قیمت ها مانند قیمت عمده زئولیت، و قیمت زئولیت دامی، و…. آگاهی یابیم.

 

خریدار انواع زئولیت ارزان قیمت

 

جهت خرید ظروف یکبار مصرف طلایی با قیمت استثنایی میتوانید با ما ارتباط بگیرید

پست های مرتبط

خرید زئولیت در اصفهان | صادرات مواد معدنی به دیگر کشور ها

خرید زئولیت در اصفهان توسط شرکت ها و مراکز صنعتی و تجاری که در این شهر فعالیت می کنند انجام می شود. همچنین امروزه به دلیل پیشرفت های زیادی که در صنعت داشتیم توا

22 آگوست 2024

خرید زئولیت در اصفهان | تولید و عرضه آن در بازار

خرید زئولیت در اصفهان از مرکز فروش زئولیت در اصفهان امکان پذیر است. زئولیت نوعی ماده معدنی است که از آلومینوسیلیکات تشکیل شده است و یکی از مهمترین کاربرد های آن

22 آگوست 2024

صادرات زئولیت ایرانی به کشورهای مختلف

  دسته‌ای از مواد متخلخل معروف به زئولیت‌ها هستند که معمولا حفره‌هایی…

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

  1. امید شیخی صارم :

    محتوایی که نوشته بودید کاملا عالی بود به طوری که بنده تا قبل از خواندن این محتوا نسبت به زئولیت سمنان اطلاعات کامل این داشتند که به سبب به محتوای سایت شما، متوجه شدم که از این محصول برای کارهای مختلفی استفاده میشه بفرمایید که آیا ارسال به تمامی نقاط کشور دارید و اینکه؟ ارسال با با استفاده از ماشین های سنگین انجام میشه؟ هزینه پست به چه صورت خواهد بود؟ مرسی از سایت شما

    1. سلام آقا امید عزیز
      ارسال کالا به تمام نقاط ایران انجام می شود برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پر کردن فرم و یا از طریق شماره تلفن ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید

  2. محمد توفیق علیزاده :

    سلام وقت بخیر ارسال هم دارند بابهترین شکل واین محصول خیلی عالی است فقط امتحان کنید

  3. سلام
    این سنگ معدنی های شما خیلی خوبه موارد کاربرد زیادی داره خوشم اومد خیلی قشنگ و خوبه.

  4. میخواستم بدونم این محصول قیمتش چطوری هست وقتی میگین حذف واسطه نحوه محاسبه قیمت چطوری هست؟

    1. سلام آقای ربانی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پر کردن فرم و یا از طریق شماره تلفن ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید

  5. سلام فوق العاده هست این محصول
    تأثیرات ویژه زئولیت بر خاک وقتی این تاثیرات رو داره عالیه مثل

    افزایش نسبت خاک دانه‌های مقاوم در آب در زمین های کشاورزی
    بهبود کیفیت و کوتاه شدن زمان تخمیر کود‌های دامی به میزان ۴ تا ۵ برابر
    افزایش تولید و بهبود مرغوبیت محصولات کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید