صفحه اصلی > زئولیت خوراکی : فروشگاه مرکزی زئولیت خوراکی در ایران

فروشگاه مرکزی زئولیت خوراکی در ایران

فروشگاه مرکزی زئولیت خوراکی در ایران شاید به وفور وجود داشته باشد اما شرایط فروش، قیمت و کیفیت دانه بندی که عرضه می شود قطعا با هم برابر نخواهد بود. زئولیت خوراکی ماده معدنی است که در سال های اخیر مورد توجه صنایع و حوزه های کاری مختلف قرار گرفته است.

پژوهشگران زیادی بر روی این محصول کاربردی در حال تحقیق هستند. طبق مطالعات ایت افراد یکی از کاربرد های زئولیت خوراکی برای صنعت پزشکی بوده است که در ادامه به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

مجموعه بازرگانی مفید به عنوان فروشگاه مرکزی زئولیت خوراکی در ایران در حال فعالیت و فروش این محصول است.

زئولیت خوراک دام

کاربرد زئولیت در صنعت پزشکی

طبق بررسی ها و آزمایشات صورت گرفته زئولیت ها را بر حسب اندازه حفره و کاربردی که دارند دسته بندی کرده اند. نتایج بدست آمده از این تحقیق ها بدین شرح است که زئولید در موضوعاتی مانند؛ پزشکی، داروسازی، ارتوپدی، مهندسی بافت و دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

خصوصیات زئولیت خوراکی را می توان بدین صورت بیان نمود که، زئولیت خوراکی آنتی باکتریال، زیست سازگار، غیر سمی و دارای خاصیت جذب بسیار زیاد است. طبق گزارش ها و تحقیق هایی که همچنان بر روی این محصول در حال انجام است؛

استفاده از زئولیت خوراکی در زمینه علوم پزشکی در حال افزایش یافتن است. این که از زئولیت طبیعی استفاده شود و یا سنتزی انتخابی است. استفاده از آن در سامانه های دارورسانی، بهبود زخم، داربست های مورد استفاده در مهندسی بافت، پوشش دهی ایمپلنت، همودیالیز و جذب گاز می باشد.

از زئولیت برای پوشش دهی ایمپلنت، همودیالیز و جذب گاز استفاده می شود. در فروشگاه مرکزی زئولیت خوراکی مفید می توانید به هر حجم و مقداری این محصول را خریداری نمایید.

تاریخچه استفاده از زئولیت

استفاده از زئولیت خوراکی در صنعت پزشکی از دیرباز در کشور هایی مثل چین و روسیه شایع بوده است. طب سنتی چینی و پزشکی روسیه تاثیر گرفته از فرهنگ آسیایی از این ماده معدنی ارزشمند استفاده می کردند. حتی از زئولیت در صنعت پزشکی چند هزار ساله آیووردا استفاده می شده است.

که توسط سرخپوستان از زمان فرهنگ بودایی باستان استفاده می شده است. حتی با تحقیقاتی که در سال های اخیر صورت گرفته ، چنین به دست آمده که از آن در زمینه سرطان و سایر بیماری های هزاره سوم نیز بهره برده می شده است.

از زئولیت به عنوان داروی کمکی برای درمان برخی از بیماری ها مثل سرطان استفاده می شود. طبق بررسی ها و مطالعات صورت گرفته زئولیت با سلول های کشت شده می تواند نقش موثری در جلوگیری از سرطان داشته باشد.

زئولیت به سلول های سرطانی وابسته ارتباط میگیرد، این سلول ها به خاطر بار الکتریکی منفی که دارند متفاوت تر از سلول های طبیعی هستند و زئولیت این موضوع را تشخصی می دهد و سلول های سرطانی را از بین می برد.

تنظیم ph بدن با استفاده از زئولیت

زئولیت خوراکی

با استفاده از زئولیت میکرونیزه ph بدن را به سطح نرمان که در واقع بین ۷٫۳۵ و ۷٫۴۵ است می رساند. زئولیت در ابتدا با جذب و سپس با محدود کردن پروتون هایی که باعث اسیدی شدن می شوند بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. بنابراین می توان بسیاری از بیماری ها مثل کاندیازیس، آرتریت را درمان کند.

خرید انواع زئولیت به صورت اینترنتی

با توجه به کاربرد های بسیار زیاد این محصول در صنایع گوناگون افراد زیادی برای خرید این محصول به دنبال یک فروشگاه معتبر هستند. مجموعه مفید با تجربه چند ساله در زمینه عرضه انواع زئولیت طبیعی و مصنوعی؛ سابقه فروش عمده و حتی صادرات را نیز دارد.

محصولات ما در فروشگاه مرکزی زئولیت خوراکی دارای کیفیت و قیمت رقابتی هستند. جهت خرید انواع زئولیت به صورت اینترنتی می توانید تنها با شماره تماس درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید.

پست های مرتبط

زئولیت خوراکی چیست و چه کاربردی دارد؟

زئولیت خوراکی چیست؟ زئولیت خوراکی یک ماده معدنی از نوع زئولیت کلینوپتیلولیت…

۲۳ تیر ۱۴۰۳

قیمت زئولیت خوراک دام | کاربرد زئولیت خوراک دام

قیمت زئولیت خوراک دام از سوی مجموعه ها و تولیدکنندگان مختلف در…

قیمت روز زئولیت پرورش ماهی در بازار

زئولیت پرورش ماهی که همان زئولیت کلینوپتیلولیت است، دارای خاصبت تبادل کاتیونی…

دیدگاهتان را بنویسید