صفحه اصلی > زئولیت و زئولیت اکسیژن ساز : صادرات زئولیت ایرانی به کشورهای مختلف

صادرات زئولیت ایرانی به کشورهای مختلف

 

دسته‌ای از مواد متخلخل معروف به زئولیت‌ها هستند که معمولا حفره‌هایی کوچک‌تر (nm2>) از آئروژل‌ها یا سیلیکون متخلخل دارند. زئولیت‌ها نه فقط حفراتی با اندازه‌ی یکنواخت دارند؛ بلکه به صورت تناوبی آرایش می‌یابند تا نظم دور برد داشته باشند. این مواد بلورین هستند. برخی از زئولیت به صورت طبیعی وجود دارند.

زئولیت (Zeolite) یک ماده معدنی است که عمدتاً از آلومینوسیلیکات تشکیل شده و کاربرد تجاری عمده آن در صنایع یه عنوان جاذب سطحی است. زئولیت یا سنگ جوشان (Zeolite) واژه ای یونانی می باشد که به دلیل قدرت جذب سطحی بسیار بالا و تبادل یونی در کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب و همچنین تولید مواد غذایی برای دام و طیور مورد استفاده قرار میگیرد.

صادرات زئولیت ایرانی به دنیا در دههای اخیر پیشرفت زیادی به خود دیده است . از آنجاییکه زئولیت ایران مخصوصا قم و سمنان بهترین  زئولیت خاورمیانه و آسیا از نظر کیفی می باشند لذا کشورهای بسیاری از قاره های مختلف برای خرید زئولیت ایران به  ما مراجعه می کنند. قیمت زئولیتهای صادراتی قیمت رقابتی و درب کارخانه می باشد و کیفیت و عیار آن بالای ۹۵ درصد است .

زئولیت ایران مرغوبترین زئولیت برای انواع مصارف صنعتی و کشاورزی بوده و مجموعه مفید این افتخار را دارد که زئولیت ایران را به کشورهای مختلف با قیمت مناسب صادر کند.بیشترین کشورهایی که زئولیت ایران را وارد می کنند کشور های آفریقایی و هند و چین کی باشد. بزرگترین وارد کننده زئولیت ایران کشور آفریقای جنوبی است.

قاره آفریقا که بیشترین صادر کننده مواد معدنی در دنیا می باشد و بهترین و بیشترین منابع معدنی جهان را در خود ذخیره کرده است برای تهیه و خرید زئولیت فقط  به سمت ایران متمایل می شود. زئولیت صادراتی ایران به دلیل  خواص بی نظیر و بیشماری که در امر کشاورزی و دامداری دارد موجب رشد و پرورش بیشتر این صنایع گردیده لذا این صنایع بیشترین تمایل را به خرید زئولیت ایران دارند.

بیشتر بخوانید:

شرکت سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت صادراتی

 

شرکت بازرگانی مفید صادرات زئولیت دامداری و صادرات زئولیت کشاورزی را به کشورهای مختلف نیز انجام می دهد.

این مرکز بسیاری از زئولیت های پرکاربرد مانند زئولیت کشاورزی و زئولیت خوراک دامی را در لیست محصولات پرفروش قرار داده است.

برای صادرات زئولیت معدنی باید بهترین و مرغوب ترین محصول را به مشتریان خارجی ارائه داد تا بتوان رضایت آن ها را جلب کرد.

زئولیت کشاورزی و زئولیت خوراک دامی در رشد و کیفیت محصولات کشاورزی و دامداری بسیار موثر هستند.

از این رو بیشتر مشتریان خارجی برای این دو محصول پرکاربردمی باشد.

در طول سال صادرات زئولیت دامداری و صادرات زئولیت کشاورزی در ایران بسیار زیاد می باشد. این کار برای اقتصاد جامعه بسیار مفید می باشد.

صادرات زئولیت ایرانی به کشورهای مختلفی از جمله افریقا ، عراق، افغانستان، اسپانیا، ترکیه، چین و ازبکستان نیز انجام می شود.

کارخانه زئولیت سمنان در اصل یکی از بهترین زئولیت های ایران رادارد. یکی از مشکلات خریدار زئولیت این است که آیا زئولیت کیفیت دارد یا نه ؟ و آیا زئولیتی که سفارش داده شده است از معدن زئولیت سمنان است یا نه یا اینکه چرا فقط زئولیت سمنان کیفیت خوبی دارد.

به خاطر کیفیت زئولیت کلینوپتیلولیت ۹۸٪ که در بازدهی های مختلف درصنعت این چند ساله مورد استفاده قرار گرفته است و آزمایشات مکتوب و تائیدیه های آزمایشگاه نشان می دهد که سمنان برترین شهر زئولیتی در ایران و در آسیا و حتی کل جهان است .

فروش عمده سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت صادراتی ، به صورت اینترنتی مزیت های بسیار زیاد را از نظر اقتصادی برای تولید کنندگان این محصولات در سال ‌های اخیر ایجاد کرده است.  به نوعی که با صادرات این محصولات توانایی افزایش خط تولید های این مجموعه ها ایجاد شده و در حال حاضر بیشترین زئولیت صادراتی تولید می گردد.

کاربردهای صنعتی و کشاورزی زئولیت شامل استفاده از این ماده به عنوان افزودنی در شن، مواد شوینده و خوراک دام و استفاده در تصفیه کننده های آب و هوا و همچنین استفاده در برخی محصولات مراقبت شخصی است. از مزایای استفاده از زئولیت ها در خوراک دام می توان به افزایش میزان مواد معدنی به عنوان یک مکمل غذایی، کاهش کم خونی ناشی از فلزات سنگین و همچنین کاهش سمیت آفلاتوکسین اشاره کرد.

 

خرید بدون واسطه بهترین زئولیت صادراتی

صادرات زئولیت

بهترین زئولیت صادراتی را به صورت مستقیم و بدون واسطه از مجموعه مفید خریداری نمایید تا اگر به عنوان یک بازرگان فعال در بازار های صادراتی در حال فعالیت می باشید،  بتوانید بیشترین سود حاصل از صادرات این کالاها را به نفع خود دریافت نمایید.  خرید بدون واسطه بهترین زئولیت صادراتی، جزو پیشنهادات ویژه مجموعه مفید برای بازرگانان های صادراتی می باشد که به راحتی بتوانند انتقال و ارسال این محصولات را به کشورهای مختلف به انجام برسانند.  بهترین زئولیت صادراتی در بین کشورهای مانند عراق، افغانستان، اسپانیا، ترکیه، چین و ازبکستان متقاضیان زیادی را از آن خود می نماید زیرا در این کشور ها از زئولیت به عنوان یک ترکیب معدنی بی‌ضرر در صنایع مختلفی استفاده می شود.

خرید سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت صادراتی برای بسیاری از صنایع مختلف از جمله کشاورزی ،دامداری، صنایع تصفیه آب و فاضلاب و کارخانجات تولید فیلترهای آب و هوا بسیار ضروری می باشد. سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت صادراتی دارای خصوصیاتی است که باعث رونق بهتر خاک های کشاورزی و مراکز مربوط به پرورش دام و طیور و آبزیان صنعتی شده است .

زئولیت کلینوپتیلولیت دارای دانه بندی های متفاوتی است که هر کدام از آنها در رونق صنایع یادشده نقش ارزنده ای دارند .کشور ایران در زمینه استخراج و بهره برداری ماده معدنی زئولیت در آسیا حرف اول را میزند. مهمترین استانهایی که دارای سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت صادراتی مرغوب هستند عبارتند از استانهای قم و سمنان .این دوستان به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارند خاستگاه زئولیت معدنی در ایران می باشند .

تمامی صنایعی که متقاضی این ماده معدنی هستند با مراجعه به استان‌های قم و سمنان زئولیت مورد نیاز خود را تهیه کرده و از آن در مصارف مختلف صنعتی استفاده می کنند. بیشترین استفاده زئولیت در ایران مربوط به بخش کشاورزی می باشد بخش کشاورزی شامل قسمت های زیادی است که هر کدام از آنها نیازمند درصد خاصی از زئولیت هستند.

صادرات پودر کلینوپتیلولیت در ایران هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است . بسیاری از کشورهای جهان از جمله ژاپن و کشورهای اروپایی از قرن ها پیش استفاده زئولیت را در مصارف کشاورزی و بخش های دیگر صنعتی به کار برده اند. کشور ژاپن ۸۰۰ سال پیش زئولیت را کشف کرده و از آن در کشاورزی استفاده نموده است. در سال ۱۷۵۶  برای اولین بار در کشور سوئد دانشمندی به نام اکسل فردریک کرونستد زئولیت را کشف کرد.

زئولیت را سنگ جوشان نیز می نامند زیرا در تماس با حرارت زیاد از آن بخار بیرون می آید این بخار ناشی از خارج شدن اکسیژن از این ماده معدنی است . ایران هنوز در ارتباط با زئولیت نتوانسته است استفاده های زیادی از آن بکند برای همین بسیاری از معدن داران به دلیل حجم استفاده درست داخلی آن را صادرات می کنند. کشور چین یکی از بزرگترین وارد کنندگان زئولیت ایران است چین پس از دریافت زئولیت خام از ایران آن را فرآوری کرده و به انواع اقسام زئولیت های مختلف تبدیل نموده و سپس آن را دوباره به ایران صادرات می کند.

 

بسیاری از کشاورزان و صنعتگران هنوز واژه زئولیت را نشنیده اند و به جای استفاده از زئولیت در کشاورزی از کودهای شیمیایی و عناصر دیگر مانند گوگرد، فسفر و نیتروژن، پتاسیم و غیره استفاده می کنند در صورتی که تمامی این عناصر در ماده معدنی زئولیت موجود می باشد. جایگاه زئولیت در ایران در آینده ای نزدیک ارتقا خواهد یافت و کشاورزی و صنایع دامداری و بخش های صنعتی به دلیل استفاده از این ماده با کیفیت رشد خواهند یافت.

نحوه سفارش و خرید زئولیت کلینوپتیلولیت برای کشاورزان و سایر صنایع به دو صورت می باشد: کشاورزان و دامدارانی که در نزدیکی معادن استان های قم و سمنان زندگی می کنند می توانند به صورت مستقیم به این معادن و کارخانه ها مراجعه کرده و زئولیت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

ولی کشاورزانی که در استان‌های بسیار دورتر از این دو استان ساکن هستند از طریق سفارش اینترنتی می توانند اقدام به خرید زئولیت مورد نیاز خود نمایند. در این روش کافیست که به سایت مجموعه بازرگانی مفید مراجعه نمایند.

کارشناسان شرکت در اولین فرصت آنها تماس گرفته و پس از ارائه مشاوره لازم در ارتباط با نوع زئولیت و نحوه خرید آن اقدام به تهیه و ارسال سفارش آنها می کند.

قیمت سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت صادراتی+ خرید و فروش

قیمت سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت صادراتی با توجه به درصد خلوصی که دارد متفاوت است.

سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت صادراتی که از معدن سمنان استخراج می شود با خلوص ۹۸ درصدی و رنگی سفید تا کرم از بقیه ی زئولیت ها مرغوب تر و گران قیمت تر است.

این محصول در بسته بندی هایی به صورت پودر و یا دانه های درشت تر به فروش می رسد.

صادرات پودر کلینوپتیلولیت به بسیاری از کشورهای خاورمیانه نیز انجام میشود.

در واقع ایران یکی از بزرگترین صادرکننده های این ماده معدنی می باشد که با صادرات پودر کلینوپتیلولیت به این کشورها به اقتصاد کشور کمک می کند.

شما می توانید با استفاده از شماره های موجود در سایت با واحد فروش و پشتیبانی ما در ارتباط باشید و محصولی مرغوب با درصد خلوص بالا را تهیه کنید.

اگر قصد خرید زئولیت کلینوپتیلولیت دارید محصول استخراج شده از معادن استان سمنان دارای بهترین کیفیت است.

همانطور که گفته شد زئولیت این معدن خلوصی ۹۸ درصدی دارد.

دیگر معادن با خلوص های زیر ۵۰ درصد و ۸۰ درصد هستن که قابلیت رقابت با این ماده معدنی استخراج شده از کوه های سمنان را ندارند.

برای خرید مواد معدنی زئولیت در نظر گرفتن نوع کاربرد آن اهمیت دارد.

به عنوان مثال زئولیت های مورد استفاده در صنایع کشاورزی دانه بندی نسبتاً درشتی دارند که با نمونه های دیگر متفاوت است.

اگر قصد خرید زئولیت خوراکی را دارید، در نظر گرفتن درجه خلوص و همچنین کیفیت آن از نظر بسته بندی بسیار مهم است زیرا در صورت عدم سالم بودن می تواند مضرراتی برای بدن داشته باشد.

در هنگام صادرات زئولیت معدنی توجه به شیوه های فرآوری و همچنین درجه خلوص همراه با تاریخ تولید و نحوه نگهداری حائز اهمیت است تا بتوان در زمان استفاده بیشترین کارآیی را از آن داشت.

بیشتر بخوانید:

صادرات پودر کلینوپتیلولیت از ایران

 

سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت صادراتی از کیفیت بسیاری بالایی برخوردار است.

به همین دلیل می تواند شوری بیشتر و مواد سمی بیشتری از آب را جذب کند و آب به مراتب شفاف تری را ارائه بدهد.

این محصول در بازار هم به صورت کیلویی و هم فله ای و هم به صورت بسته بندی موجود می باشد.

توجه داشته باشید که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در خرید با کیفیت زئولیت صادراتی، همواره باید این محصول را از مراکز معتبر و قابل اعتماد تهیه کنید.

 

 

منابع:

 

https://poodrsang.ir/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87-%D8%B2%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DB%8C%D8%B2%D8%AF/

https://100zeolile.ir/%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B2%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7/

https://saba-analyze.com/blog/xrd/zeolites/

https://aradbranding.com/fa/clinoptilolite-zeolite/

پاسخ به ۲ سوال درباره زئولیت کلینوپتیلولیت

۱: زئولیت کلینوپتیلولیت در تصفیه خانه ها چه کار می کند؟

 

زئولیت در تصفیه خانه ها می تواند با کاهش نیترات و دفع سموم آبی سالم را به ما تحویل دهد.

 

۲: زئولیت کلینوپتیلولیت در چه رنگ هایی استخراج می شوند؟

 

این کانی ها به رنگ های سفید، قهوه ای، گاهی قرمز و بی رنگ در طبیعت یافت و استخراج می شوند.

 

مطالب مرتبط:

قیمت سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت صادراتی

 

زئولیت کلینوپتیلولیت طبیعی معادن سمنان

 

پست های مرتبط

فروش زئولیت سمنان | مرکز پخش زئولیت در ایران

فروش زئولیت سمنان در تمامی مراکز و نمایندگی های معتبر در سرتاسر کشور عرضه می شود و شما می توانید محصول مورد نیاز خود را با اطمینان کامل از این مراکز خریداری نما

22 آگوست 2024

خرید زئولیت در اصفهان | صادرات مواد معدنی به دیگر کشور ها

خرید زئولیت در اصفهان توسط شرکت ها و مراکز صنعتی و تجاری که در این شهر فعالیت می کنند انجام می شود. همچنین امروزه به دلیل پیشرفت های زیادی که در صنعت داشتیم توا

22 آگوست 2024

خرید زئولیت در اصفهان | تولید و عرضه آن در بازار

خرید زئولیت در اصفهان از مرکز فروش زئولیت در اصفهان امکان پذیر است. زئولیت نوعی ماده معدنی است که از آلومینوسیلیکات تشکیل شده است و یکی از مهمترین کاربرد های آن

22 آگوست 2024

دیدگاهتان را بنویسید