صفحه اصلی > زئولیت کلینوپتیلولیت : زئولیت خوراک مرغ را از مرکز پخش آن بخرید

زئولیت خوراک مرغ را از مرکز پخش آن بخرید

زئولیت خوراک مرغ، یکی از محصولات و مواد معدنی است که به صورت گسترده امروزه مورد استفاده عموم افراد قرار گرفته است. حتی کشور های پیش رفته تر نیز از سال ها قبل به مصرف این ماده روی آورده اند.

علت این موضوع این است که زئولیت با طبیعت به صورت کامل سازگار است و هیچ گونه ضرری را برای محیط زیست ندارد. به علاوه کارایی و خاصیت های منحصر به فردی دارد به طوری که می تواند کسب و کار شما را تا میزان زیادی رونق ببخشد.

اما بهترین نوع خرید است که شما زئولیت خوراک مرغ را از مرکز پخش معتبر آن بخرید. تا زئولیتی با کیفیت و با خلوص بالا را به دست شما برسانند.

علت استفاده از زئولیت در مرغداری

شما به عنوان یک مدیر مرغداری در بسیاری از مواقع با بود بدی که در سالن وجود دارد اذیت می شوید. همه ما می دانیم که این بوی آزار دهنده بسیار هم مضر است. چرا که این بود دارای مواد سمی و مضر است.

در واقع گاز های سمی و مضری در محیط مرغداری وجود دارد مانند آمونیاک و سولفید هیدروژن که این گاز ها از مدفوع پرندگان به وجود آمده اند. گاز های سمی می توانند باعث بسیاری از بیماری های تنفسی بر روی مرغ ها و حتی انسان ها شود.

روش های زیادی برای از بین بردن این گاز های سمی از دیر باز وجود داشته است که بهترین و به روز ترین روش بهره بردن از زئولیت خوراک طیور و یا استفاده از آن در بستر مرغداری است.

روش های بهره بردن از زئولیت بدین صورت است که می توان زئولیت را با مدفوع جوجه ها و مرغ ها ترکیب کرده و یا زئولیت را از سقف آویزان نمود. زئولیت با خواص و ویژگی هایی که دارد این گاز های سمی و بوی بد محیط را به صورت کامل حذف خواهد کرد.

زئولیت و تصفیه هوای سالن مرغداری

با توجه به آزمایش های زیادی که در این زمینه انجام شده است، به اثبات رسیده است که زئولیت خوراک طیور می توان به عنوان یک تصفیه کننده هوا نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

در بسیار از مواقع جهت بهبود هوای محیط مرغداری از زئولیت به عنوان تصفیه کننده هوا استفاده شد.

تولید کود مرغی با زئولیت

زئولیت خوراک طیور در روشی که بالا تر ذکر شد اقدام به جذب آمونیاک موجود در محیط می کند. این زئولیت که حالا حاوی آمونیاک است بهترین گزینه برای استفاده شدن به عنوان کو ارگانیک را دارد.

به علاوه امکان استفاده از زئولیت و ترکیب کردن آن با فضولات مرغداری وجود دارد. در آزمایشی زئولیت با نسبت های مختلف با کود مرغی مخلوط شد و نتایج نشان داد استفاده از زئولیت با نسبت یک به سه در کود مرغی بیشترین تاثیر را در کاهش تعداد لارو حشرات و آزاد سازی آمونیاک دارد.

تاثیر زئولیت خوراکی بر روی مرغ ها

زمانی که از زئولیت خوراکی در تغذیه مرغ ها و پرنده ها استفاده می شود. زئولیت در سیستم گوارشی آن ها تغییراتی را ایجاد می کند که به واسطه این تغییرات غذا ها با سرعت بالا تری هضم می شوند.

از همین رو مرغ میل بیش تری را برای خوردن دانه و آب پیدا می کند. در نتیجه رشد زودتری را خواهد داشت.

وقتی مرغ و پرنده هایی مثل شتر مرغ با سرعت بالا رشد کنند و پروار شوند، مدیر سالن می تواند درآمد زایی بیش تری را داشته باشد.

ضمن این که دیگر هزینه هایی همچون بیماری های که در سالن برای مرغ های پیش می آمد و یا تلفات دسته جمعی که بود؛ از بین می رود و هیچ گونه هزینه های این چنینی برای مدیر سالن نخواهد داشت.

فروش زئولیت خوراکی در قم

شما می توانید برای خرید زئولیت از مجموعه بازرگانی مفید اقدام نمایید. ما دارای نمایندگی هایی در سراسر کشور هستیم و زئولیت خوراک طیور و هر نوع زئولیت دیگری را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و رقابتی به دست شما خواهیم رساند.

ضمن این که فروش زئولیت در قم و سایر شهر ها تنها با ایجاد یک تماس تلفنی امکان پذیر است. راه های ارتباطی با مجموعه مفید در سایت درج شده است.

پست های مرتبط

آشنایی با سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت

ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی زئولیت زئولیت کلینوپتیلولیت (به انگلیسی Clinoptilolite) با فرمول…

مضرات زئولیت کشاورزی

با توجه به این که از زئولیت در کشاورزی به منظور بهبود…

آخرین قیمت زئولیت طبیعی کلینوپتیلولیت سال ۱۴۰۱

زئولیت طبیعی کلینوپتیلولیت که یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین انواع زئولیت ها می باشد با گذشت زمان و گسترش صنایع مختلف مورد توجه بیشتر و بیشتری قرار گرفته است

دیدگاهتان را بنویسید