صفحه اصلی > مولکولارسیو 4A : خرید و قیمت مولکولارسیو ۴A وارداتی

خرید و قیمت مولکولارسیو ۴A وارداتی

مولکولارسیو۴A یکی از پرکاربردترین ماده در صنعت می باشد. این محصول را می توانید در بسته بندی دلخواه متناسب با وزنی که درنظر دارید از مجموعه ی بازرگانی مفید خریداری کنید. مولکولارسیو ۴A درجه کیفیت های مختلفی دارد. بی شک در صورتی می توانید بیشترین میزان عملکرد را داشته باشید که این محصول را با کیفیت بالا خریداری کنید. مولکولارسیو ۴A در مجموعه ی مفید قیمت مناسبی نیز دارد. چون ما این محصول را بدون واسطه و به صورت مستقیم وارد کشور می کنیم.

قیمت مولکولارسیو ۴A  در مجموعه ما

قیمت مولکولارسیو ۴A در مجموعه مفید بنابر پخش مستقیم و در نظر گرفتن سود کم نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار مناسبتر است. دلایل دیگری که شما را بر خرید مولکولارسیو ۴A از مجموعه مفید مجاب می کند.

  • داشتن رضایت بالای مشتریان
  • همکاری با صنایع مختلف داخل کشور
  • سابقه چند ساله در فروش مولکولارسیو ها و آشنایی با نمونه های مختلف آن ها
  • ارائه محصولی باکیفیت و تضمین شده
  • پخش مستقیم و قیمت مناسب محصولات
  • سفارش غیر حضوری
  • تحویل فوری

کاربرد آلومینا به عنوان مولکولارسیو (غربال مولکولی) چیست؟ - رایکا صنعت افرند

آشنایی با مولکولارسیو ۴A و انواع آن

مولکولارسیو ۴A نوعی از مولکولارسیو و از خانواده زئولیت نوع A  می باشد. مولکولارسیو ها سطح ویژه ی بالایی دارند. جاذب و جداکننده خوبی هستند. این مواد می توانند مایعات را از گازها جدا کنند. بر اساس اندازه مولکولی می توان آن ها را تقسیم بندی کرد.

مولکولارسیو ۴A که می توان از آن با عنوان غربال مولکولی ۴A نیز یاد کرد. عمدتا مولکولارسیو از آلومینوسیلیکات سه بعدی تشکیل شده است. این ماده حفره هایی منظم و شبکه ای متخلخل گونه دارد. مولکولارسیو ۴A ساختار سه بعدی و حفره مانند ی که دارد، موجب شده تا بتواند در جذب و جداسازی قدرت فوق العاده بالایی داشته باشد. مولکولارسیو ۴A با توجه به اندازه ی حفره هایش می تواند ماده هایی را جذب کند اندازه آن ها کمتر از ۴ انگستروم است.

مقاومت فیزیکی و قدرت جذب بالا در برابر شرایط هیدروترمال، افت پایین فشار، مقرون به صرفه، عمر بالا، ظرفیت جذب کنندگی بالا، موجب شده تا این ماده در صنعت کاربردهای مختلفی داشته باشد. مولکولارسیو ها به طور کلی یکسری ویژگی ها دارند. که به کمک این ویژگی ها می توانند مواد مختلف را جذب و جداسازی کنند. قابلیت احیا یکی از ویژگی ها منحصر به فرد این مواد می باشد.

آن ها علاوه بر مایعات می توانند، برای جداسازی گاز ها نیز کاربرد داشته باشند. خاصیت قطبی و اندازه دریچه قفس آن ها که اندازه یکسانی نیز دارند، موجب شده تا کاربرد ان ها یکسان باشد.

نقد و بررسی تخصصی مولکولارسیو ۴A و کاربرد آن ها

از مولکولارسیو ۴A در صنعت فراوری گاز طبیعی به عنوان جاذب سطحی استفاده می گردد. در واقع مولکولارسیو ۴A و ۳a بیشترین کاربرد را برای رطوبت زدایی گاز طبیعی و رسیدن به بالاترین سطح کیفیت خطوط انتقال و گاز طبیعی مایع را دارند.

این دو نوع مولکولارسیو پاسخگوی طیف وسیعی از نیاز های صنعت می باشند. مولکولارسیوی که در مجموعه ی ما عرضه می شود، کیفیت و کارایی بالایی در جداسازی ذرات دارد. هم چنین به طول عمر تجهیزات نیز کمک می کند.

یکی دیگر از کاربرد مولکولارسیو۴A استفاده ی ان ها در گاز صنعتی می باشد. برای تولید گاز صنعتی با خلوص بالا با استفاده از فرایند های دقیق و خاص از این ماده استفاده می شود. گاز صنعتی شامل اکسیژن ، نیتروژن، هیدروژن و منواکسید کربن می باشند.

موادی که در این فرایندها تولید می شوند کیفیت بالایی دارند و مولکولارسیو در تولید آن ها مهم ترین نقش را بر عهده دارد

غربال مولکولی، مولکولارسیو 3a، 4a،13x درایر جذبی

آشنایی با گرید های مختلف غربال مولکولی ۴A

رایج ترین نمونه مولکولارسیو ۴A، GSorb-410 می باشد که کاربرد گسترده ای در صنعت دارد. مولکولارسیو ۴A کروی و استوانه ای و تریلوب می باشد که برای رطوبت گیری و حذف از آن در صنعت استفاده می شود. نمگیری از هوا در صنایع مختلف نیز کاربرد آن می باشد.

GSorb-420 گرید دیگری از مولکولارسیو ۴A است که برای رطوبت گیری از هیدروکربن اسیدی و جریان گاز طبیعی از آن استفاده می گردد. این ماده در برابر شوک حرارتی و تخریب هیدروترمال مقاومت بالایی دارد. و تولید کک را نیز کاهش میدهد.

GSorb-440 نمونه ی بهبود یافته ای از جاذب ۴A است. برای حذف رطوبت از جریان هیدروکربن از این ماده استفاده می گردد. این ماده سرعت و ظرفیت جذب بالایی دارد. برای جداسازی مولکول هایی با اندازه کوچک از این ماده استفاده می گردد.
مولکولارسیو ۴A برای جذب ناخالصی و احیا گاز طبیعی و میعانات گازی از آن استفاده می شود. برای جذب رطوبت فیلتر هوا و دستگاه تنفسی غواصان و آتش نشان ها از مولکولارسیو ۴A استفاده می گردد.

راهنمای خرید مولکولارسیو ۴A درجه یک

با توجه به این که این محصول نمونه های مختلفی در بازار دارد، برای خرید محصول با کیفیت دچار مشکل خواهید شد. در صورتی می توانید قطع به یقین نمونه ی باکیفیتی از ان را خریداری کنید، که از مراکز معتبر خرید را انجام دهید.

مراکز معتبر با توجه به سابقه طولانی که دارند، در تشخیص مولکولارسیو ۴A درجه یک وارداتی دقت بالایی دارند و محصولی با کیفیت بالا به شما تحویل می دهند.

پست های مرتبط

خرید مولکولارسیو ۴A ارزان قیمت

مولکولارسیو ۴A یکی از پرفروش ترین محصولات مجموعه ی بازرگانی مفید می…

4 آگوست 2022

فروش مولکولارسیو ۴a در سایز های مختلف

فروش مولکولارسیو ۴a در سایزهای مختلف در اکثر مراکز فروش اینترنتی نیز…

4 آگوست 2022

شرکت عرضه مولکولارسیو تیپ 4A

مولکولارسیو تیپ 4A محصولی است که دارای ساختار آلومینو سیلیکات سه بعدی می باشد، این محصول یک غربال مولکولی است که از یک سری حفره و شبکه تشکیل شده است. این محصول

10 آگوست 2021

دیدگاهتان را بنویسید