صفحه اصلی > دسته بندی نشده : خرید مولکولارسیو zsm5 ساخت روسیه

خرید مولکولارسیو zsm5 ساخت روسیه

مولکولارسیو که به آن ها زئولیت نیز گفته می شود، از جمله مواد سیلیکات بلوری بوده که از زمان کشف تا کنون کاربرد های فراوانی داشته و یکی از انواع آن، مولکولارسیو zsm5 است. 

خرید مولکولارسیو zsm 5 این روز ها به دلیل کاربرد های منحصر به فردی که دارد، بسیار افزایش یافته و لازم له ذکر است که این نوع مولکولار سیو ها ساخت روسیه هستند و به عبارتی وارداتی هستند.

خرید مولکولارسیو zsm5 ساخت روسیه

5 کاربرد مولکولارسیو zsm5 چیست؟

5 کاربرد مولکولارسیو zsm5 چیست؟ این نوع از مولکولار ها که به آن ها اشاره کردیم دارای پنج کاربرد بسیار مهم هستند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت؛

  1. از جمله کاربرد های مهم آن در از بین بردن رطوبت گاز های طبیعی است، همان طور که می دانید گاز های شهری از طریق لوله ها به سراسر ایران فرستاده می شوند و وجود رطوبت در آن علاوه بر کاهش فشار گاز ها، می تواند موجب اشتعال غیر عادی نیز گردد.
  2. مولکولارسیو های zsm پنج همچنین در کشاورزی به منظور ایجاد تخلخل نیز به کار می روند، در واقع برخی خاک های کشاورزی دارای فضای بین ذره ای بسیار اندکی هستند که سبب خرابی محصولات می شوند و به همین دلیل از این نوع مولکولار ها برای ایجاد آن استفاده می گردد.
  3. حذف فلزات سنگین از دیگر کاربرد های این نوع مواد بلورین ایت، در واقع تمایل زیادی در جذب فلزاتی نظیر آرسنیک، روی، مس و غیره دارند و به وسیله آن ها می تواند آب مناطق آلوده به این فلزات را تمیز کرد.
  4. فرآورده های نفتی همواره دارای برخی آلاینده ها هستند که می توانند در افزایش آلودگی هوا بسیار تاثیر گذار باشند و به منظور جلوگیری از آن ها، مولکولارسیو های zsm۵ می توانند با جمع آوری ترکیبات سولفیدی از آلودگی جلوگیری کنند.
  5. این نوع مواد علاوه بر آن چه گفته شد، توانایی بو گیری بسیار بالایی دارند که سبب شده بتوان از آن به عنوان بو گیر های صنعتی و یا خانگی استفاده نمود که کارایی بسیار بالا تری نسبت به مواد مشابه دارد.

مرکز فروش انواع مولکولارسیو zsm5

مرکز فروش انواع مولکولارسیو zsm5 با توجه به کاربرد های فراوان انواع مولکولارسیو، میزان خرید آن افزایش یافته و به این منظور مرکز فروش مولکولارسیو zsm۵ ایجاد شده که انواع مختلفی از آن ها در بسته بندی های خرده و عمده به فروش می رساند.

در این مرکز فروش، پاسخگو های تلفنی بسیاری جهت جواب دادن به تماس های مشتریان وجود دارد که خریدار می تواند از طریق شماره های درج شده در پایین این صفحه تماس حاصل کرده و پس از برقراری ارتباط با یکی از مشاوران و دریافت راهنمایی های لازم، اقدام به ثبت سفارش خود نماید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید