صفحه اصلی > مولکولارسیو 13x : خرید مولکولارسیو ۱۳x به قیمت کارخانه

خرید مولکولارسیو ۱۳x به قیمت کارخانه

خرید مولکولارسیو ۱۳x در کشور ما که صنایع مختلفی در آن مشغول به کار هستند، موضوعی مهم می باشد. بدون تردید این صنایع با مراکزی که به پخش و توزیع این مواد مشغول هستند، همکاری و تعاملات خوبی را برقرار می کند. اگر این واحدها قیمت خوبی را برای ارائه محصولات خود در نظر بگیرند، می توان امیدوار بود که جذب افراد به خرید آنها افزایش یابد و از این نظر سود بیشتری به دست آید.

خرید مولکولارسیو 13x به قیمت کارخانه

انواع مولکولارسیو ۱۳x را بشناسید

انواع مولکولارسیو 13x را بشناسید یکی از مواد معدنی موجود در طبیعت که امروزه استفاده های فراوانی از آن می شود، زئولیت نام دارد. زئولیت سنگی ست معدنی با ویژگی های خاص و منحصر به فرد که کاربرد آن را در صنایع توجیه می نماید. از جمله اینکه زئولیت قادر به جذب رطوبت بوده و بر مبنای واکنش شیمیایی رخ داده در آن، حرارت ساطع می شود.
زئولیت انواع بسیار گوناگونی دارد که در کلی ترین تقسیم بندی می توان آن را به دو صورت طبیعی و سنتزی یا همان مصنوعی دسته بندی کرد.
مولکولارسیو های ۱۳x نمونه هایی از آن هستند که حفره های موجود روی آن حدوداً ۱۰ انگستروم بوده و این مطلب، باعث جداسازی مولکولها از یکدیگر می شود.

انواع مولکولارسیو های ۱۳x را بشناسید:

  • مولکولارسیو ۳A: این مواد از غربال های مولکولی آلومینوسیلیکات به دست می آیند که این مولکولها خود فرایند حاصل از تبادل یونی با پتاسیم می باشند. به دلیل حفره های آنها که قطر مولکولی کمتر از ۳ انگستروم دارند، موادی نظیر آب به راحتی جذب آنها شده و این موضوع کاربرد آن را مشخص می نماید. در واقع صنایع گوناگون از این موارد برای رطوبت گیری بهره می برند. این مواد در برابر سایش مقاوم هستند.
  • مولکولارسیو ۴A: حفره های آن ۴ انگستروم و مواد مولکولی کمتر از این مقدار به راحتی با آن جداسازی و تفکیک می گردند. کارایی این مواد به غیر از جذب رطوبت، جداسازی ذرات آمونیاک، متانول و هیدروکربن از جریان گاز می باشد.
  • مولکولارسیو ۵A: انگستروم قطر مولکولی حفره های آن ها ۵ است و بیش از این مقدار قابل جداسازی نمی باشد. مولکولهای آب به راحتی با استفاده از آن قابل جداسازی می باشد. البته به این مورد باید ترکیبات پارافین و ایزو را نیز بیافزاییم. از مثالهایی که برای کاربرد آن می توان زد باید به شیرین سازی گاز طبیعی و جداسازی گازهای بی اثر از جریان گاز اشاره نماییم.

فروش مولکولارسیو ۱۳x به صورت عمده

فروش مولکولارسیو 13x به صورت عمده مولکولارسیو های ۱۳x در صنایع مختلف به عنوان موادی جاذب، عملکرد مثبت و بسیار کارآمدی را از خود به نمایش می گذارند.
جذب مولکولهای اکسیژن، هیدروژن، نیتروژن، در اکسید کربن، هیدروژن سولفید و غیره در این باره مثالهای خوبی هستند. فروش مولکولارسیو ۱۳x به صورت عمده موضوعی ست که در دستور کار بسیاری از صنایع در کشور ما قرار دارد. آنها با خرید این مواد، به پیشبرد اهداف خود کمک می کنند.
البته روش خرید عمده که در این باره در نظر گرفته شده است، می تواند آنها را با صرفه جویی در قیمتها مواجه کند که صد البته به سود آنها خواهد بود.

پست های مرتبط

خرید مولکولارسیو ۱۳x ساخت کشور آمریکا

مولکولارسیو ۱۳x باعث خالص سازی مواد اولیه دستگاه های تولید اکسیژن می شود این مولکولارسیو ساخت کشور آمریکا می باشد که از بلور سدیم تشکیل می شود که یک فلز قلیایی

۴ شهریور ۱۴۰۳

قیمت مولکولارسیو ۱۳x ساخت آمریکا

مولکولارسیو ۱۳x نوعی ماده جاذب و در حقیقت نوعی کریستال سدیم است که کاربرد های گسترده ای دارد؛ به همین دلیل تقاضای خرید بالایی داشته و بازار خرید آن در کشور نیز

۴ شهریور ۱۴۰۳

شرکت تولید مولکولارسیو ۱۳X

بزرگترین شرکت تولید مولکولارسیو ۱۳X – PETROTAT این محصولات را با کیفیت عالی فرآوری کرده و سپس به اشکال مختلفی که نیاز بازار است، عرضه می کند. باید بگوییم که این

۴ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید